Закупівлю оголошено - 07-05-2024, 17:35. Дата останніх змін - 10-06-2024, 11:53

Будівельно-монтажні роботи для електропостачання адмінприміщення за адресою: м.Вінниця, провулок Костя Широцького, 24

Державна закупівля - UA-2024-05-07-010106-a Будівельно-монтажні роботи для електропостачання адмінприміщення за адресою: м.Вінниця, провулок Костя Широцького, 24 від замовника ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" від 5/7/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-05-07-010106-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-05-07-012814-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-05-2024, 17:35
по 13-05-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-05-2024, 10:00
по 16-05-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-05-2024, 11:02
по 17-05-2024, 11:25

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
490000
490 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:2 450,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:45165321 Досьє YouControl
Контактна особа:Яна Мельник
Телефон:+380673578385
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Будівельно-монтажні роботи для ...
490 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-05-2024, 11:02
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Будівельно-монтажні роботи для електропостачання адмінприміщення за адресою: м.Вінниця, провулок Костя Широцького, 24

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 16-09-2024
45310000-3
Електромонтажні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЛІДЕР ЕНЕРДЖІ ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ МАГІСТРАТСЬКА, будинок 7, офіс 1, 21050, Валерій Ткачук
Остаточна пропозиція:
441 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
490 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-06-2024, 08:42

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-05-24, 10:22:44
24

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Будівельно-монтажні роботи для електропостачання адмінприміщення за адресою: м.Вінниця, провулок Костя Широцького, 24 за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 – «Електромонтажні роботи» (№UA-2024-05-07-010106-a) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІДЕР ЕНЕРДЖІ ГРУП» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. У складі пропозиції Учасника відсутня копія трудової книжки, та/або трудового або цивільно-правового договору, та/або наказу на призначення водія автотранспортних засобів Мельника Андрія Петровича, надання якого передбачено підпунктом 2.2 пункту 2 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації спрощеної закупівлі (далі - Документація). 2. У складі пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше двох працівників, що мають відповідним чином оформлені посвідчення (дійсні на момент подання пропозиції) з правил безпеки та охорони праці при роботі в електроустановках напругою до та понад 1000 В згідно підпункту 2.2 пункту 2 розділу «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 2 Документації. 3. Згідно пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації Учасником надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, в якому пункти 2.2, 2.7, 2.8 та 3.2 заповненні не в повному обсязі. 4. Згідно пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації Учасником надано Опитувальник контрагента – юридичної особи, в якому незаповнені пункти 2, 7, 8.1 та 8.2, а також відсутній підпис та печатка у спеціально відведеному місці. 5. У складі пропозиції Учасника відсутній Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації», згідно пункту 1 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації. 6. На виконання вимог пункту 8 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації, Учасником надано Довідку щодо субпідрядника №543 від 13.05.2024 в якій відсутня інформація про місцезнаходження та коду ЄДРПОУ ТОВ «Укрекскавація-В». Крім того, відповідно вимог даного пункту довідка повинна містити інформацію про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання (субпідрядників) незалежно від обсягу залучення (не лише в обсязі більше 20 відсотків від вартості договору). 7. На виконання пункту 4 розділу «Документи, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції/договору уповноваженої особи учасника закупівлі» додатку 2 Документації, Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий ОПЕНДАТАБОТ, який не містить в повному обсязі інформації зазначеної в Державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зокрема відсутня інформація (дані) про хронологію реєстраційних дій. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Копія трудової книжки, та/або трудового або цивільно-правового договору, та/або наказу на призначення водія автотранспортних засобів Мельника Андрія Петровича. 2. Документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше двох працівників, що мають відповідним чином оформлені посвідчення (дійсні на момент подання пропозиції) з правил безпеки та охорони праці при роботі в електроустановках напругою до та понад 1000 В. 3. Приведений у відповідність, заповнений в повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою Учасника та скріплений печаткою (у разі використання) Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8 Документації). 4. Приведений у відповідність, заповнений в повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою Учасника та скріплений печаткою (у разі використання) Опитувальник контрагента – юридичної особи (Додаток 6 Документації). 5. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». 6. Довідка довільної форми про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання (субпідрядників) із зазначенням повного найменування, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. 7. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-05-24, 10:22:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-07-010106-a-a1
Номер договору:
2013-00342-24
Дата підписання договору:
10-06-2024, 11:00
Строк дії договору:
з 10-06-2024 по 31-12-2024
441 000,00 UAH
Ціна договору
367 500,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
Фізична особа-підприємець "Барчук Віталій Анатолійович"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Анатолія Бортняка, буд.5, кв.91, 21005, Барчук Віталій
Остаточна пропозиція:
440 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
476 522,12 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-05-24, 14:06:10
24

Під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі за предметом - Будівельно-монтажні роботи для електропостачання адмінприміщення за адресою: м.Вінниця, провулок Костя Широцького, 24 за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 – «Електромонтажні роботи» (№UA-2024-05-07-010106-a) ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ БАРЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації, що подана Учасником у пропозиції, а саме: 1. Вимогами підпункту 1.4 пункту 1 розділу V Документації спрощеної закупівлі (далі- Документація) передбачено, що у разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі у закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). Тобто, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%) (При поданні пропозиції, такий учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ). Відповідно до наданого Витягу №16505 з реєстру платників єдиного податку Учасник – ФОП БАРЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ є платником єдиного податку 3 групи 5%, без реєстрації ПДВ. Так, на виконання вище викладеного та згідно додатку 1 Документації Учасником надано Пропозицію, яка приведена з урахуванням ПДВ та становить 476 522,12 грн. з ПДВ. Також, підпунктом 1.4 пункту 1 розділу V документації зазначено, що у разі якщо учасник не платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено без урахування ПДВ (Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учаснику за результатами аукціону за мінусом ПДВ 20%). На підставі вище викладеного, та у зв’язку із тим, що Учасник не є платником ПДВ, то вартість договору про закупівлю буде без урахування ПДВ, та відповідно у пункті 7 «Вартість пропозиції (ціна договору про закупівлю) становить» Пропозиції Учасник повинен зазначити вартість своєї пропозиції без ПДВ. Однак, Учасник даний пункт своєї пропозиції зазначив вартість з ПДВ, чим в свою чергу недотримано вище зазначені вимоги. Крім того, Учасником допущено арифметичну помилку при розрахунку «Всього без ПДВ» та «ПДВ», в графах «№» та «Найменування робіт» частина тексту і цифр є нечитабельними, а також в графі «Найменування робіт» зазначати відмітку «без ПДВ» не потрібно. 2. Згідно пункту 4 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації Учасником надано Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, в якому пункт 2.8 не заповнений в повному обсязі. 3. На виконання вимог пункту 3 розділу «Документи, що надаються учасником у складі пропозиції, для підтвердження повноваження щодо підпису документів пропозиції/договору уповноваженої особи учасника закупівлі» додатку 2 Документації Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 25.04.2023, що не відповідає вимогам зазначеного пункту, оскільки дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Приведена у відповідність та заповнена в повному обсязі Пропозиція Учасника згідно додатку 1 Документації. 2. Приведений у відповідність та заповнений в повному обсязі Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8 Документації). 3. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-05-24, 14:06:10

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Фізична особа-підприємець "Барчук Віталій Анатолійович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
440 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
476 522,12 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЛІДЕР ЕНЕРДЖІ ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
441 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
490 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-05-2024, 17:36:11
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-05-2024, 17:35:36
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:07-05-2024, 17:35:36
Експортовано:07-05-2024, 17:35:36
Експортовано:07-05-2024, 17:35:36
Експортовано:07-05-2024, 17:35:36
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ