Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 953 670,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 768,35 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 28 610,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44327100 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жанна Труфіна |
Телефон: | +380372553740 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «ПРІОРИТЕТБУД» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: учасником в складі тендерної документації надано Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), а саме, учасником не зазначено в п.6 рік випуску котка дорожнього. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі кольорової скан-копії з оригіналу листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі). В зазначеному листі- підтвердження №б/н від 13.05.2024р.( файл 1.2.) Договір оренди СТзОВ Надія.pdf) невірно зазначено сторону замовника. 1.3. Невідповідність щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасником у складі тендерної документації надано Довідку про наявність працівників №2-т від 13.05.2024р. де в п. 4 зазначено дорожнього робітника Кіфірюк Ілля Георгійович, а в наданій ЦПУ зазначено Кіфіряк Ілля Георгійович. 1.4. Невідповідність щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Учасником надано інформаційну довідку №3-т від 13.05.2024р. (файл під назвою «3.1 Довідка аналогічний договір. pdf»), із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що передує даті оголошення даної закупівлі, з наданими скан-копіями актів, де відображено роботи передбачені підпунктом 1.3.1. Однак, в довідці наведено інформацію про договір №67, а надано учасником договір №167 від 14.07.2021р. 1.5. Невідповідність щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Учасником надано інформаційну довідку №3-т від 13.05.2024р. (файл під назвою «3.1 Довідка аналогічний договір. pdf»), із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що передує даті оголошення даної закупівлі, з наданими скан-копіями актів, де відображено роботи передбачені підпунктом 1.3.1. Довідкою та наданим договором №688 від 11.08.2021р. не підтверджено вид робіт: установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів. 1.6. Невідповідність щодо підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: учасником надано Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 1, без зазначення вартості кожної окремої складової робіт, однак в гарантійному листі №4-т від 13.05.2024р невірно зазначено найменування юридичної особи учасника. 1.7. Невідповідність в наданій Інформаційній довідці у довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про обов’язок учасника дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля при наданні послуг, що є предметом закупівлі, невірно зазначено найменування юридичної особи учасника. 1.8. Невідповідність в наданому листі в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про згоду з Проектом договору, в якому невірно зазначено найменування юридичної особи учасника. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Пункт 1.1.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1.2.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.4. Пункт 1.3.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Пункт 1.3.1. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.6. Пункт 2.1. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. 2.7. Пункт 2.6. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. 2.8. Пункт 2.8. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених та/або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.