Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 63 791 136,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 637 911,36 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 318 955,00 UAH |
Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Коваль Людмила |
Телефон: | 380978579998 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
7 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТБК ЕКОБУДСЕРВІС» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція будівлі ** № ** під гуртожиток ** Київська область військове містечко № ** (Коригування ІІ) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 1 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази власного чи орендованого майна. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою, відповідно до наданої довідки. Договір повинен бути чинним не менше ніж до кінця поточного року. Учасником у складі пропозиції надано довідку про наявність приміщень за договорами суборенди та копії цих договорів, термін дії яких не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині термінів дії договорів. 2) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’ятнадцяти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Учасником у складі пропозиції не надано довідки у довільній формі про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. 3) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації, учасник, для підтвердження наявності працівників, яких взято у штат після періоду, за який формується податкова звітність, додатково подає довідку у довільній формі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові прийнятих осіб. Учасником у складі пропозиції не надано довідки у довільній формі про працівників, яких взято у штат після періоду, за який формується податкова звітність. 4) Відповідно до п 2 Додатку 3 тендерної документації замовником вимагається гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасником надано гарантійний лист з посиланням на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, та помилково зазначено назву закупівлі, що не відповідає номеру вказаного оголошення. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА : 1. Надати Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТБК ЕКОБУДСЕРВІС» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - довідки про наявність орендованих приміщень з копіями відповідних договорів, що відповідають вимогам тендерної документації замовника; - довідки у довільній формі про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід; - довідки у довільній формі про працівників, яких взято у штат після періоду, за який формується податкова звітність; - гарантійний лист відповідно до п 2 Додатку 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.