Закупівлю оголошено - 06-05-2024, 17:04. Дата останніх змін - 25-06-2024, 16:19

Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 по вул. Макаренка, 19 в смт. Брюховичі" (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)

Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 по вул. Макаренка, 19 в смт. Брюховичі" (коригування) (ДК 021:2015: 454540... Державна закупівля - UA-2024-05-06-006830-a Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 по вул. Макаренка, 19 в смт. Брюховичі" (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) від замовника Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 5/6/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-05-06-006830-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-05-06-007642-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-05-2024, 17:04
по 18-05-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-05-2024, 17:04
по 21-05-2024, 07:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2024, 00:00

Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Обсяг робіт визначено у Додатку 3 «Технічне завдання» до тендерної документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
237473477
237 473 477,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:1 187 367,39 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:1 000 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
ЄДРПОУ:02144743 Досьє YouControl
Сайт:http://www.osvitalviv.com.ua
Контактна особа:Шупер Олена Богданівна
Телефон:+380322546048
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79008, Україна, Львівська область,Львів, площа Ринок, 9
9



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Реконструкція з розширенням іс ...
237 473 477,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 по вул. Макаренка, 19 в смт. Брюховичі" (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)

1
робота
79491 Україна Львівська область смт. Брюховичі вул. Антона Макаренка, 19 (СЗШ № 41)
по 31-12-2024
45454000-4
Реконструкція


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, Львів, пл.Міцкевича А., будинок 8, 79005, Качмар Андрій
Остаточна пропозиція:
229 394 000,98 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
14-06-2024, 20:33
Період подачі оскарження:
по 20-06-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-06-24, 09:27:04
24

1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з підпунктом 5.1.1 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та додатку 5 тендерної документації, вимагається надати: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 (та сканами підтвердних документів – якщо вони вимагались замовником) . У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник обов’язково повинен зазначити про наявність (у власності або на договірних засадах: оренда, лізинг, тощо) наступної матеріально-технічної бази, будівельних машин, механізмів: - приміщення (склад, та/або офіс, та/або виробниче приміщення, тощо); - автомобілі різної вантажопідйомності; - бульдозери, екскаватори; - крани на автомобільному/гусеничному ходу; - апарати для стикового зварювання поліетиленових труб; - котки дорожні; - підіймачі на різну висоту та вантажопідйомність; - автогрейдери; - машини свердлильні, електричні; - навантажувачі. Додатком 5 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації, які повинен надати учасник, зокрема: «На підтвердження вказаної в довідці наявності приміщень (склад, та/або офіс, та/або виробниче приміщення, тощо), транспортних засобів, машин, механізмів надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності (договори купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо), або документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, тощо), або інші документи, що підтверджують право власності або користування. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору, тощо)». Згідно з підпунктом 5.2.1 пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 6 тендерної документації, вимагається надати: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, імя по батькові, посади, досвіду роботи в цілому (років), розряди і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів). У графі 3 форми довідки про працівників, яка зазначена у Додатку 6 до тендерної документації зазначається розряд працівників. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів), Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються. Учасники обов’язково включають у Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток №3 до тендерної документації) на виконання відповідних робіт, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: - інженерно-технічні працівники –не менше 3 осіб - інженер – конторисник – не менше 1 особи (із наданням сканкопій кваліфікаційних сертифікатів на інженера-которисника) - робітники будівельних спеціальностей –не менше 25 осіб - працівник, що відповідає за охорону праці –не менше 1 особа (із наданням сканкопій посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань, чинні на момент подання тендерних пропозицій Згідно з підпунктами 5.3.1., 5.3.2. та 5.3.3. пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 7 тендерної документації, вимагається надати: 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами, актів виконаних робіт на всю суму договору. 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів за період 2019-2023 років із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів за період 2019-2023 років із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. У графі 3 форми довідки про виконання аналогічних договорів, яка зазначена у Додатку 7 до тендерної документації зазначається дата укладення та завершення робіт. Згідно з Додатком 7 до тендерної документації вимагається надати, зокрема: «листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Під аналогічним договором слід розуміти договір на будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт, тощо». 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У Довідці про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 14.05.2024 р. № 6-14 поданий ТзОВ «Галич-БК», як учасником консорціуму «Біг», для участі у даній тендерній закупівлі, зазначено, що учасник для виконання робіт має Генератор Husqvarna SAE-30, проте у поданій видатковій накладній № 844 від 30.04.2020 зазначено, що учасник для виконання робіт має Генератор Husqvarna G3200P. 2.2. У Довідці про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 14.05.2024 р. № 6-14 поданий ТзОВ «Галич-БК», як учасником консорціуму «Біг», для участі у даній тендерній закупівлі, зазначено, що учасник для виконання робіт має Загальний вантажний автопідйомник ГАЗ 3309, але не надано документів на підтвердження цієї інформації. 2.3. В складі тендерної пропозиції учасником подано додаткову угоду № 1 до Договору № 17/23 від 01.04.2023 р., однак договір про оренду нежитлових приміщень подано за № 12/23 від 01.04.2023, а також в даному Договорі та в Довідці про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 14.05.2024 р. № 6-14 вказано, що ТзОВ «Галич-БК» орендує: «Нежитлові приміщення № 30,31, що знаходяться на 1-му поверсі у виробничому корпусі 10, блок ІІІ, літ. Б-4 загальною площею 22,4 кв.м. за адресою: м. Львів, вул. Стрийська,202» проте документи ТзОВ «Галич-БК» подано на бланку де вказана адреса: м. Львів, вул. Стрийська, 202, корпус Б-4, приміщення 30,31. 2.4. У поданій учасником у складі тендерної пропозиції Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 7-15 від 14.05.2024 року є наступні невідповідності: - у пункті 3 стор. 5 Довідки про працівників у розділі: «Робітники будівельних спеціальностей» вказано, що Білик Олег Віталійович працює на посаді оператора будівельної техніки, однак відсутня скан-копія трудової книжки (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копія відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно такого працівника або наказ про прийняття на роботу або трудовий договір (контракт); - у пункті 6 стор. 3 Довідки про працівників у розділі «Прізвище, ім’я та по-батькові працівника» вказано: Зозуля Василь Миколайович, а в наказі про прийняття на роботу від 23.06.2020 № 4-К вказано Зозуля Василь Михайлович; - у пункті 5 стор. 3 Довідки про працівників у розділі «Посада/спеціальність, розряд» зазначено, що працівник Горін Марія Іванівна працює на посаді: «Озеленювач», а в наказі про прийняття на роботу від 08.06.2023 № 00000000018 вказано посаду: «Озенювач»; - у пункті 3 стор. 2 Довідки про працівників у розділі «Прізвище, ім’я та по-батькові працівника» вказано: Жильчук Петро Арсентійович, а в наказі про прийняття на роботу від 03.06.2016 № 50-К вказано Жильчук Петро Арсенович: - у пункті 3 стор. 2 Довідки про працівників у розділі «Прізвище, ім’я та по-батькові працівника» вказано: Кохтюк Сергій Дмитрович, а в наказі про прийняття на роботу від 01.12.2014 № 159/3-К вказано Кохтюх Сергій Дмитрович. 2.5. Учасником у складі тендерної пропозиції у вордівському форматі надано накази про прийняття на роботу: Вегера Андрія В’ячеславовича (наказ № 8 від 05.07.2023), Кутового Максима Миколайовича (наказ № 2 від 09.02.2022), Куришко Олена Володимирівна (наказ № 4 від 27.05.2021), Міщенка Владислава Георгійовича (наказ № 3 від 27.05.2021), Циклінського Сергія Володимировича (наказ № 12 від 14.08.2023), Тамзарова Марка Георгійовича (наказ № 10 від 13.10.2021), на яких відсутній підпис і печатка керівника установи. 2.6. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні скан-копії трудової книжки (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно такого працівника або накази про прийняття на роботу або трудовий договір (контракт) на працівників: Павлячека Івана Ярославовича, Даниліва Івана Михайловича, Білінського Володимира Ярославовича та на директора Консорціума «БУДІНВЕСТГРУП» Качмара Андрія Андрійовича. 2.7. У Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 7-15 від 14.05.2024 у графі «Посада/спеціальність, розряд» відсутні розряди працівників: Качмар Андрій Андрійович, Павлячек Іван Ярославович, Данилів Іван Михайлович, Білінський Володимир Михайлович, Кокунін Юрій Олександрович, Ганець Тарас Володимирович, Леськів Володимир В’ячеславович, Труш Степан Михайлович, Циклінський Сергій Володимирович, Куришко Олена Володимирівна та Тамзаров Марк Георгійович. 2.8. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 14.05.2024 р. № 8-15 та копії аналогічних договорів у яких є невідповідність предмету договору (найменування об’єкта де виконувались роботи) актам виконаних робіт, а саме: - в договорі № 03-20 від 11.03.2020 року зазначено найменування об’єкта: Роботи з будівництва Технологічних Доріг №28, №32, №30, №31 (включаючи Платформи), а в актах приймання виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва (за серпень 2020) зазначено, що роботи виконувались на Дорогах: №28, №30, №31, а Дорога № 32 відсутня; - в договорі № 05-20 від 19.03.2020 року зазначено найменування об’єкта: Роботи з будівництва Технологічних Доріг № 33, № 34 (включаючи Платформи), а в актах приймання виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва (за грудень 2021) зазначено що роботи виконувались на Дорогах: №33, №34, №32, однак у назві предмета закупівлі договору № 05-20 від 19.03.2020 року Дорога № 32 відсутня; 2.9. У складі тендерної пропозиції учасником не в повному обсязі поданий аналогічний договір № 03-20 від 11.03.2020 року, а саме відсутня сторінка № 47 і додатки до договору: № № 1,5,7,8. 2.10. В складі тендерної пропозиції учасником подано аналогічний договір № 05-20 від 19.03.2020 року, в якому не відкривається надана копія сторінки № 26 даного Договору, а також до даного Договору відсутні додатки №№ 1, 5, 7. 2.11. Учасником в складі тендерної пропозиції надано кілька декларацій про готовність до експлуатації об’єкта, однак із них неможливо встановити взаємозв’язок між виконанням: Робіт з будівництва Технологічних Доріг №28, №32, №30, №31 (включаючи Платформи) (договір № 03-20 від 11.03.2024) та виконання Робіт з будівництва Технологічних Доріг №33, №34 (включаючи Платформи) (№ 05-20 від 19.03.2024) і наданими деклараціями. 2.12. У тендерній пропозиції не зазначено, розмір ПДВ 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати документи, що підтверджують право власності (договори купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо), або документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, тощо), або інші документи, що підтверджують право власності або користування на генератор Husqvarna SAE-30 та/або виправити у довідці про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази на Генератор G3200P. 3.2. Надати документи, що підтверджують право власності (договори купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тощо), або документи, що підтверджують право користування (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, тощо), або інші документи, що підтверджують право власності або користування на загальний вантажний автопідйомник ГАЗ 3309, але не надано документів на підтвердження цієї інформації. 3.3. Надати додаткову угоду № 1 до Договору № 12/23 від 01.04.2023 р. або надати договір оренди приміщень за № 17/23 від 01.04.2023 р. та в даному Договорі необхідно вказати правильну адресу оренди нежитлових приміщень або надати документи подані в складі тендерної пропозиції ТзОВ «Галич - БК» на бланку з правильною адресою, а також в довідці про наявність Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі вказати правильну адресу оренди нежитлових приміщень. 3.4. Надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Додатку 6 тендерної документації та скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або копії наказів про прийняття на роботу належно оформлених з підписом і печаткою установи або трудових договорів (контрактів) на працівників: Зозулі Василя Миколайовича (Михайловича), Жильчука Петра Арсентійовича (Арсеновича), Кохтюка (Кохтюха) Сергія Дмитровича, Вегера Андрія В’ячеславовича, Кутового Максима Миколайовича, Куришко Олена Володимирівна, Міщенка Владислава Георгійовича, Циклінського Сергія Володимировича, Тамзарова Марка Георгійовича, Павлячека Івана Ярославовича, Даниліва Івана Михайловича, Білінського Володимира Ярославовича, Білика Олега Віталійовича, Горін Марію Іванівну та директора Консорціума «БУДІНВЕСТГРУП» Качмара Андрія Андрійовича, де співпадатиме у зазначених документах прізвище, імя, по батькові, посада, спеціальність. 3.5. Надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Додатку 6 тендерної документації, зокрема: у графі «Посада/спеціальність, розряд» вказати розряди працівників: Качмар Андрій Андрійович, Павлячек Іван Ярославович, Данилів Іван Михайлович, Білінський Володимир Михайлович, Кокунін Юрій Олександрович, Ганець Тарас Володимирович, Леськів Володимир В’ячеславович, Труш Степан Михайлович, Циклінський Сергій Володимирович, Куришко Олена Володимирівна та Тамзаров Марк Георгійович або написати причини відсутності розрядів. 3.6. Надати пояснення щодо розбіжності у Договорі № 03-20 від 11.03.2020 року в найменуванні предмета закупівлі: «Роботи з будівництва Технологічних Доріг №28, №32, №30, №31 (включаючи Платформи)» з актами приймання виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва (за серпень 2020) де зазначено, що роботи виконувались на Дорогах: №28, №30, №31, а Дорога № 32 відсутня або привести у відповідність предмет договору з актами виконаних робіт, а саме щодо Дороги № 32. 3.7. Надати пояснення чому у Договорі № 05-20 від 19.03.2020 року в найменуванні предмета закупівлі вказано: «Роботи з будівництва Технологічних Доріг № 33, № 34 (включаючи Платформи)», а в акті приймання виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва (за грудень 2021) зазначено, що роботи виконувались на Дорогах: №33, №34, №32, або привести у відповідність предмет договору з актами виконаних робіт, а саме щодо Дороги № 32. 3.8. Додати у складі тендерної пропозиції сторінку № 47 та додатки: № № 1,5,7,8 до аналогічного Договору № 03-20 від 11.03.2020 року. 3.9. Надати копію сторінки № 26 та додатки №№ 1, 5, 7 до аналогічного Договору № 05-20 від 19.03.2020 року. 3.10. Надати Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, за формою Додатку 7 тендерної документації, зокрема: у графі «Предмет договору, дата його укладення та завершення» предмет договору повинен відповідати актам виконаних робіт. 3.11. Надати пояснення щодо декларації про готовність до експлуатації об’єкта, а саме: зазначити в яких пускових комплексах та чергах було передбачено будівництво Технологічних Доріг №28, №32, №30, №31 (включаючи Платформи) та будівництва Технологічних Доріг №33, №34 (включаючи Платформи). 3.12. У тендерній пропозиції зазначити розмір ПДВ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-06-24, 09:27:04
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-06-006830-a-c1
Номер договору:
15-24Bт_LV04A_05
Дата підписання договору:
25-06-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 25-06-2024 по 31-12-2024
Ціна договору до змін:
229 394 000,98 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
191 161 667,48 UAH
229 394 000,98 UAH
Ціна договору
191 161 667,48 UAH
Ціна договору без ПДВ
223 662 157,43 UAH
Ціна договору після внесення змін
186 385 131,19 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
КОНСОРЦІУМ "БУДІНВЕСТГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
229 394 000,98 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Учасником планується залучати субпідрядників до виконання робіт у обсязі не більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-05-2024, 17:12:04
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-05-2024, 17:04:51
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-05-2024, 17:04:51
Експортовано:06-05-2024, 17:04:51
Експортовано:06-05-2024, 17:04:51
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-05-2024, 17:04:51
Електронні тендерні вимоги
1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
2. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
5. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник юридична особа підтверджує, що
1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
Учасник фізична особа підтверджує, що
2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
1. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 по вул. Макаренка, 19 в смт. Брюховичі" (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або депозит. Розмір забезпечення має складати 2% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок «Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради», ЄДРПОУ 02144743 р/р UA098201720355129028088019096 в ДКСУ м. Київ МФО 820172.
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Реконструкція з розширенням існуючої загальноосвітньої середньої школи №41 по вул. Макаренка, 19 в смт. Брюховичі" (коригування) (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 копійок) або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради», ЄДРПОУ 02144743 р/р UA098201720355129028088019096 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 06-05-2024, 17:04:48
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ