Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2024, 00:00
387 кв.м.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 795 433,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 7 954,33 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Адміністрація Інгульського району Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05410582 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Корженко Анастасія Валентинівна |
Телефон: | +380512301960 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54003, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 1 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
п.п.2 п.50 Особливостей - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-06-2024, 00:03
Період оскарження:
з 11-06-2024, 16:30 по 22-06-2024, 00:00
Документи:
Під час перевірки тендерної пропозиції Учасника ПОГ «РЕМ-БУД-СТРОЙ» уповноваженою особою виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі та подання яких передбачалось тендерною документацією, а саме: Невідповідність 1: Учасником не дотримані вимоги щодо відгука до аналогічного договору, а саме у складі своєї пропозиції Учасник надає відгук від адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради № 6247/03.01-22/03/020/24 від 10.05.2024 р., в якому зазначено: «Розглянувши Ваш лист від 27.10.2023 стосовно надання відгуку, адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради (надалі – Адміністрація) повідомляє.», тобто контрагент (надавач відгука), надає інформацію про строк, якість наданих послуг або виконаних робіт та підтвердження виконання договору за станом на 27.10.2023. Водночас, вимогами тендерної документації визначено, що інформація про строк, якість наданих послуг або виконаних робіт та підтвердження виконання договору надається на дату надання відгуку. Враховуючи, що відгук, наданий Учаснику, датований від 10.05.2024 р., то саме на цю дату контрагент (надавач відгука) має зазначати інформацію про строк і якість наданих послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: «Відгук повинен містити: предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити контрагента за аналогічним договором (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, адреса, його контактний номер телефону), посилання на номер закупівлі або обґрунтування відсутності такого посилання, інформацію про строк, якість наданих послуг або виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку. Відгук повинен бути підписаний особисто керівником (директором) контрагента або уповноваженою на підписання документів особою та датований не раніше дати початку оголошення про проведення процедури закупівлі.» підпункту 5 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону», що містяться в Додатку 3 до тендерної документації, пункт 2 «Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», сторінка 33. Невідповідність 2: Виявлено невідповідності у довідці, наданій Учасником на підтвердження наявності працівників, що мають необхідні знання та досвід, а саме у складі своєї пропозиції, Учасник надає довідку про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації № 34 від 11.05.2024 р, в якій зазначає, що Сініцин Євген Юрійович є працівником Учасника згідно з наказом про прийняття на роботу №16-К від 25.05.2023 р. Водночас, наказ про прийняття на роботу Сініцина Є.Ю. №16-К, наданий у складі тендерної пропозиції, датований від 24 травня 2023 року. Крім того, у вищезазначеній довідці № 34 від 11.05.2024 р., Учасник також зазначає Сливацького Андрія Миколайовича, як працівника Учасника, згідно з Наказом про прийняття на роботу №17-К від 25.05.2023. Водночас, наказ про прийняття на роботу Сливацького А.М., наданий у складі тендерної пропозиції, датований від 24 травня 2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога «На підтвердження учасник подає: скановану копію довідки про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені виключно до надання послуг, що передбачені предметом цієї закупівлі за формою, передбаченою Таблицею 3; скановані копії документів, які підтверджують наявність трудових відносин між учасником/субпідрядником/співвиконавцем та вказаними у довідці працівниками (накази про прийняття на роботу, та/ або трудові книжки* (всі сторінки, які містять записи), (допускається подання трудових книжок мовою оригінала без одночасного надання автентичного перекладу українською мовою), та/або трудові контракти, та/або договори цивільно-правового характеру;» підпункту 5 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону», що містяться в Додатку 3 до тендерної документації, пункт 3 «Інформація про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід», сторінка 34.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.