Період оскарження умов закупівлі - по 11-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 766 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 832,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 41973328 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анастасія Філатенкова |
Телефон: | +380487222413 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65014, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Леонтовича, 9/1, 11 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимога п. 7 ІІІ розділ. ТД «Замовник має право вимагати під час надання послуг копії сертифікатів відповідності або копії іншого документального підтвердження якості та безпечності (у передбачених законодавством випадках) основних матеріалів, конструкцій тощо, необхідні для виконання послуг, що є предметом закупівлі, про що учасник додатково надає відповідний лист-згоду.» Учасником у складі пропозиції не надано відповідний лист-згоду. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-згоду. Вимога п. 4 VІ розділ. ТД «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: -визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; -перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки, про що Учасником надається лист-згода.». Учасником у складі пропозиції не надано відповідний лист-згоду. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-згоду.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Вимога п. 7 І розділ ТД «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою» Учасником у складі пропозиції файл 07 відповідно до Реєстру надано Документи на підтвердження наявності працівників, а саме: дипломи працівників Цьомбур М.Б. та Візнюк О.В, які викладені російською мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями переклад на українську мову дипломи працівників Цьомбур М.Б. та Візнюк О.В засвідчений згідно чинного законодавства. Вимога п. 1 III розділ. ТД «Сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі, які є копіями повинні містити позначку "згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії». Учасником у складі пропозиції файл п. 07 відповідно до Реєстру надано Документи на підтвердження наявності працівників, які є копіями та не містять позначку «Згідно з оригіналом» назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії документів з позначкою «Згідно з оригіналом» назви посади, особистим підписом особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії. Вимога п. 5 розділу ІІІ ТД «У складі тендерної пропозиції учасники мають надати лист, яким гарантують надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, у встановлений строк.» Учасником у складі пропозиції не надано відповідний лист. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями яким гарантують надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, у встановлений строк. Вимога п. 6 III розділ. ТД «В складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати тверду договірну ціну, розраховану у програмному комплексі АВК-5 останньої версії, яка діє на момент розрахунку договірної ціни, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, локальними кошторисами, розрахунками коштів на загальновиробничі витрати, покриття адміністративних витрат та прибутку, підсумковою відомістю ресурсів, які включають види та обсяги послуг, розроблених у порядку та за формами, встановленими КНУ РЕКНр та «Настановою з визначення вартості будівництва». Учасником у складі пропозиції файл 024, відповідно до реєстру, надано розрахунок договірної ціни в програмному комплексі АВК-5 за версією 3.8.5.1., дата оновлення якої діє з 15.01.24 по 02.05.2024р. З 02.05.24 розповсюджується ПК АВК-5 редакції 3.9.0. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями розрахунок договірної ціни в програмному комплексі АВК-5 за версією 3.9.0. з локальними кошторисами, розрахунками коштів на загальновиробничі витрати, покриття адміністративних витрат та прибутку, підсумковою відомістю ресурсів. Вимога п. 6 III розділ. ТД «Для підтвердження технологічного процесу та строків надання послуг, що є предметом закупівлі, Учасник повинен надати в складі пропозиції проект календарного графіку надання послуг, складений відповідно до вимог форми Л.1 ДБН А.3.1-5:2016» Учасником у складі пропозиції файл 027, відповідно до реєстру, надано проект календарного графіку, що не відповідає вимогам форми Л.1 ДБН А.3.1-5:2016. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями проект календарного графіку надання послуг, складений відповідно до вимог форми Л.1 ДБН А.3.1-5:2016. Вимога п. 6 III розділ. ТД «У складі пропозиції Учасник гарантує Замовнику узгоджувати основні оздоблювальні матеріали». Учасником у складі пропозиції не надано гарантійний лист. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відповідний гарантійний лист. Вимога П. 1 розділу V ТД «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ - у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ про що у Учасником в складі пропозиції надати лист-згоду» Учасником у складі пропозиції не надано лист-згоду. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-згоду. Вимога п. 2 розділу V ТД «У разі державної реєстрації юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ, учасником надаються відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України).» Учасником у складі пропозиції не надано відомості про код доступу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відомості про код доступу. Вимога п. 2 розділу V ТД «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції та підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України, (про що у складі пропозиції Учасником повинно бути письмове підтвердження того, що учасник ознайомлений та усвідомлює відповідальність за порушення вимог даного Закону України).» Учасником у складі пропозиції не надано письмове підтвердження. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями письмове підтвердження. Вимога п. 1.1. розділ 1 ДОДАТКУ 2 ТД «Довідка складена в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які учасник планує використовувати при наданні послуг та вартість експлуатації якого врахована в розрахунках ціни пропозиції Учасника. Довідка повинна містити інформацію щодо найменування (тип та/або марку), кількості, з зазначенням власне чи орендоване» Учасником у складі пропозиції файл 04 відповідно до реєстру (Довідка про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій), в якій відсутнє обладнання: Фен для зварювання поліетиленових листів, Пилосос промисловий, які вказані та враховані в розрахунку ціни пропозиції Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій з підтверджуючими документами згідно умов ТД. Вимога п. 2.1. розділ 2 ДОДАТКУ 2ТД «Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в довільній формі) в кількості необхідній для надання всіх видів послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до нормативної потреби в трудових ресурсах, які зазначені в кошторисних розрахунках Учасника та проекту календарного графіку надання послуг, в якій обов’язково вказати:- Посаду; ПІБ; інформація про освіту (вища, середньо-технічна, тощо); стаж роботи за професією» Відповідно до розрахунку нормативної потреби в трудових ресурсів, які викладені в файлі 024 відповідно до Реєстру в Підсумковій відомості ресурсів складає 1170,39 людина годин. (сумарний підрахунок стовпчика 5 пунктів 1,3,4,5,7). Тобто, враховуючи розрахунок нормативної потреби в трудових ресурсів та строк надання послуг на об’єкті, необхідна кількість працівників робітничих професій, які будуть задіяні під час надання послуг, що є предметом закупівлі, складає 10 осіб, у тому числі робітник зайнятий керуванням та обслуговуванням машин. Учасником у складі пропозиції файл 06 відповідно до реєстру (Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід), передбачено лише 3 особи робітничої професії. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з підтверджуючими документами згідно умов ТД. Вимога п. 2.4. розділ 2 ДОДАТКУ 2ТД Надати скан-копії з оригіналів(и) наказу(ів) про відповідального (их) працівника(ів) за дотриманням охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та під час дії у надзвичайних ситуаціях з наданням оригіналів документів які підтверджують проходження навчання такого(их) працівника (ів). Учасником у складі пропозиції не надано скан-копію з оригіналу документу який підтверджує проходження навчання дій у надзвичайних ситуаціях. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями скан-копію з оригіналу документу який підтверджує проходження відповідального працівника навчання дій у надзвичайних ситуаціях. Вимога П. 2.5. розділ 2 ДОДАТКУ 2ТД «Надати скан-копії з оригіналів(и) документів встановленого зразка відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246, на працівників, які залучаються до надання послуг, що є предметом закупівлі та передбачається проходження медичних оглядів, відповідно до Додатку 5 п. 2.6. Порядку» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідки щодо медичних оглядів. Вимога п. 3.1., п.3.2 розділ 3 ДОДАТКУ 2 ТД «Довідка в довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх років, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на виконання капітального або поточного ремонту, будівництва, реконструкції, який повністю або частково має види робіт, відповідно до предмета закупівлі.» «Скан-копія оригіналу договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці про підтвердження. Учасником у складі пропозиції надано файл 09 відповідно до реєстру (Аналогічний договір, та лист-відкук), в якому відсутній Локальний кошторис, що не дає можливим перевірити види робіт, які повністю або частково відповідають предмету закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями скан-копію оригіналу локального кошторису до аналогічного договору, який є невід’ємною частиною розрахунку договірної ціни. Вимога ДОДАТОК 3 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в т. ч. технічна специфікація» «На підтвердження технічних та якісних характеристик матеріальних ресурсів/виробів/конструкцій, які передбачені в технічному завданні, а саме: Металопластиковий дверний блок, блоки дверні маятникові та лінолеум у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати листи від виробників або постачальників, діяльність яких можливо перевірити за допомогою відкритих засобів інформації на офіційному бланку за підписом керівника виробника або постачальника з зазначенням, сайту або іншого засобу інформації, найменування запропонованого матеріалу/ виробу /конструкції, його технічних характеристик, розмірів, обсягів та терміну виготовлення/поставки. Учасником у складі пропозиції файл 025, відповідно до реєстру, надано листи постачальників: від ТОВ «Вінконмаркет експрес» на вхідні металеві броньовані двері 2,68х0,9, листи на які не вимагались в Додатку 3 ТД. від ФОП Яковлева В.В. на лінолеум, який передбачений в технічному завданні. Лист викладений не на офіційному бланку; в листі не зазначено сайт або інший засіб інформації постачальника, діяльність якого можливо перевірити за допомогою відкритих засобів інформації; не вказано технічні характеристики запропонованого матеріалу. від ТОВ «Майстербуд-Д» щодо металопластиковий дверний блок з матовим склінням в комплекті 2,82х2,18. Лист викладений не на офіційному бланку; сайт viknanovi.ua, який зазначений в листі, при перевірці, не має ніякого відношення до ТОВ «Майстербуд-Д»; лист не містить технічних характеристик запропонованого матеріалу. Учасником у складі пропозиції не надано лист постачальника щодо - блоки дверні маятникові. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями листи від виробників або постачальників відповідно до вимог ДОДАТКУ 3 ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.