Закупівлю оголошено - 06-05-2024, 13:45. Дата останніх змін - 05-06-2024, 15:04

45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів)

Державна закупівля - UA-2024-05-06-003993-a 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів) від замовника Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" від 5/6/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-05-06-003993-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-05-06-005020-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-05-2024, 13:45
по 10-05-2024, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-05-2024, 11:00
по 16-05-2024, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-05-2024, 12:28
по 17-05-2024, 12:51

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
97800
97 800,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:489,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
ЄДРПОУ:45087207 Досьє YouControl
Контактна особа:Ілона Ромушко
Телефон:+380676280552
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
49101, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вул.Кониського Олександра, будинок 5
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з монтажу та демонтажу ...
97 800,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-05-2024, 12:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів

12
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
45331000-6
Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Улица Леонтовича 5, офіс 05, 01054, Вадим Жвавець
Остаточна пропозиція:
75 888,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
75 888,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-05-2024, 08:42

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-05-24, 09:32:13
24

Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу І «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям», пункту 1 пп1.1. Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження кваліфікації: - довідка в довільній формі з переліком обладнання , а саме: • перфоратор. • манометричний колектор для контролю тиску. • горілка та паяльник для мідних труб. • труборіз та трубогиб. • вакуумний насос для откачки повітря з холодильного контура. • Обладнання для виконання висотних робіт з зазначенням правової підстави користування ним; - виписка з балансу та /або інший документ, що підтверджує право власності учасника на вказане у довідці обладнання та матеріально-технічну базу; - у разі відсутності власного обладнання й матеріально-технічної бази та використання їх на договірних умовах –відповідні договори; Учасник надав виписка з балансу, що підтверджує право власності на обладнання, але не надав довідку в довільній формі з переліком обладнання. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу І «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям», пункту 1 пп 1.2. Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження кваліфікації: 1.2.1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2-х): - довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів про надання послуг з монтажу та демонтажу кондиціонерів за підписом керівника учасника; -скан-копії договорів із додатками, що підтверджують виконання аналогічних договорів або інших документів, які підтверджують виконання даного договору.. Учасник надав довідку та скан. аналогічних договорів: Договір № 641 ДОП від 09.08.2023р. на суму 38688,00 та відповідні акти надання послуг № 11/08-1 від 11.08.23р. сума якого 4608грн та акт надання послуг № 14/12-3 від 14.08.23р. сума яка становить 34080грн.; Договір № 372 від 07.09.20202р. на суму 46920,00 грн., але не надав відповідні документи, які підтверджують повне виконання даного договору. Прошу виправити невідповідність додавши всі необхідні документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу ІІ «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» пункту 4 «Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8)». Учасник надав додаток 6 опитувальник контрагента - юридичної особи, але не заповнив його, а інший файл який додав немає доступу. Прошу виправити невідповідність додавши виправлений документ. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу V «Інформація про субпідрядника (при закупівлю робіт чи послуг)» пункт 1 «Замовник вимагає від учасника зазначити у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у вигляді довідки в довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).» Учасник не надав інформацію де повинен вказати чи планує залучати до виконання послуг субпідрядника/співвиконавця. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-05-24, 09:32:13
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-05-06-003993-a-a1
Номер договору:
56NF0624-218
Дата підписання договору:
05-06-2024, 15:00
Строк дії договору:
з 05-06-2024 по 31-12-2024
75 888,00 UAH
Ціна договору
63 240,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Ланчуковський Сергій Павлович   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Радіонівка, вул. Центральна, буд. 112, кв.2, 53031, Ланчуковський Сергій Павлович
Остаточна пропозиція:
50 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
50 400,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 20-05-24, 10:17:34
24

Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу І «Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям», пункту 1 пп 1.1. Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження кваліфікації: - довідка в довільній формі з переліком обладнання , а саме: • перфоратор. • манометричний колектор для контролю тиску. • горілка та паяльник для мідних труб. • труборіз та трубогиб. • вакуумний насос для откачки повітря з холодильного контура. • Обладнання для виконання висотних робіт з зазначенням правової підстави користування ним; - виписка з балансу та /або інший документ, що підтверджує право власності учасника на вказане у довідці обладнання та матеріально-технічну базу; - у разі відсутності власного обладнання й матеріально-технічної бази та використання їх на договірних умовах –відповідні договори;. Учасник надав довідку з переліком обладнання, але не надав інформацію щодо Обладнання для виконання висотних робіт з зазначенням правової підстави користування ним. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» п.1 розділу VІ «Інші документи», учасник повинен надати «Пропозиція учасника (Додаток 1)». Учасник надав пропозицію (додаток 1), але зазначив загальну вартість без урахування ПДВ. Відповідно до Документації спрощеної закупівлі, а саме п.1, пп.1.1 розділу V документації спрощеної закупівлі, «у разі якщо учасник не є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий учасник обов’язково зазначає ціну з позначкою «Без ПДВ». У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, (а в цій закупівлі вона зазначена з ПДВ) для участі у закупівлі учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками закупівлі – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%).При поданні пропозиції, такий учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ.У разі якщо учасник не платник ПДВ буде визначений переможцем закупівлі договір із ним буде укладено без урахування ПДВ. Ціна договору буде визначена як ціна пропозиції такого учаснику за результатами аукціону за мінусом ПДВ (20%).» Тому враховуючи проведений аукціон прошу надати пропозицію учасника (Додаток 1) з перерахунком ціни по аукціону,(ціна пропозиції по аукціону з ПДВ - 50 400 грн 00 коп. з ПДВ) враховуючи вимоги розділу V документації спрощеної закупівлі, а саме в пропозиції графа «Всього без ПДВ» буде – 42 000грн00коп, графа «ПДВ» буде 8 400 грн 00 коп., графа «Всього з ПДВ» буде 50 4000 грн 00 коп. Якщо учасник буде переможцем договір з ним буде підписано на суму 42000 грн 00 коп. без ПДВ. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ (додаток 1).» Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» п.3 розділу VІ «Інші документи», учасник повинен надати «Копія або скан. оригіналу свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія або скан. оригіналу витягу з Реєстру платників ПДВ – для Учасника, який є платником податку на додану вартість або копія або скан. оригіналу свідоцтва платника єдиного податку або оригінал чи копія або скан. оригіналу витягу з Реєстру платників єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку». Учасник не надав відповідної інформації. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» п.4 розділу VІ «Інші документи», учасник повинен надати «Копія або скан. оригіналу витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»: Учасник надав Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, а потрібно було надати витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 21-05-24, 10:17:34

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Ланчуковський Сергій Павлович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
50 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
50 400,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не буде залучати
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "НОРД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
75 888,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
75 888,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-05-2024, 13:45:48
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-05-2024, 13:45:09
Експортовано:06-05-2024, 13:45:09
Експортовано:06-05-2024, 13:45:09
Експортовано:06-05-2024, 13:45:09
Експортовано:06-05-2024, 13:45:09
Експортовано:06-05-2024, 13:45:09
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-05-2024, 13:45:09
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:06-05-2024, 13:45:09
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ