Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 8 962 737,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 89 627,37 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 21467647 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Контактна особа: | Олександр Сергєєнков |
Телефон: | +380442067433 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
6 |
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 тендерної документації: Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Шуруповерти 2. Перфоратори електричні 3. Кран-маліпулятор 4. Молотки відбійні 5. Автомобіль бортовий вантажпідйомністю 5 т 6. Екскаватор 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучати потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. 1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги в складі своєї пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 2/5 від 21.05.2024 р. в якій, відсутній кран-маніпулятор, а також відсутні дозвільні документи на кран-маніпулятор, наявність яких передбачено чинним законодавством. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність до вимог пункту 1 Додатку 4 тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 2 додатку 4 до тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження наявності працівників, відповідні документи надаються від субпідрядником. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Інженер-проектувальник 2 Інженер-будівельник 3 Інженер з охорони праці 4 Інженер з проектно-кошторисної роботи 5 Електромонтажник-налагоджувальник 6 Начальник дільниці 7 Маляр *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи. 2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники та за сумісництвом Планується залучити * Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. ** У випадку, якщо назва посади не є ідентичною до переліку професій, посад згідно Таблиці Б пункту 2, учасником надається лист-пояснення щодо зазначеного. ***Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника. _________________________________________________ 2.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання з документальним підтвердженням відповідно до Правил охорони праці. працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), працівників, які пройшли навчання згідно вимог 7 НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті. Довідка має містити наступну інформацію. Довідка має містити наступну інформацію № П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, тощо Спеціальність або кваліфікація Нормативно-правовий акт з охорони праці, відповідно до якого працівник пройшов навчання та перевірку знань; кваліфікаційна група з електробезпеки (за наявності) Номер та дата відповідного протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу) Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________ (посада) (підпис) (ПІБ) 2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника: - накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи; або - накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом; або 2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців: - цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені. 2.4. Для підтвердження відповідної кваліфікації зазначених учасником працівників, вказаних у пункті та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає: 2.4.1. дипломи та/або сертифікати та/або кваліфікаційні посвідчення, та/або інші документи та/або інформацію, які підтверджують відповідну кваліфікацію працівників, вказаних у пункті 2.2. 2.5. У випадку залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 2.2., 2.3, 2.4 від субпідрядника/співвиконавця Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації Вих. № 3/5 від 21.05.2024 р. відповідно до якої Губієв Р.В. (маляр) - штатний працівник, але наказ на його призначення відсутній. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність до вимог пункту 2 Додатку 4 тендерної документації. Також Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації Вих. № 4/5 від 21.05.2024 р. в якій допущені помилки в іменах та прізвищах зазначених в ній працівників, а саме Корол Віктор Петрович та Нестеров Анлрій Володимирович. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність до вимог пункту 2 Додатку 4 тендерної документації. Окрім того в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації Вих. № 4/5 від 21.05.2024 р. зазначені наступні протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу): Протокол №073- 1, 04.07.2023 р.; Протокол №076, 06.07.2023 р.; Протокол №0004, 03.05.2023 р.; Протокол №070, 21.06.2023 р.; Протокол №065, 13.06.2023 р., які в складі тендерної пропозиції відсутні. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність до вимог пункту 2 Додатку 4 тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 3 додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен мати досвід виконання аналогічного договору, предметом яких є виконання загальнобудівельних робіт, та повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання ним такого аналогічного договору. Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору). Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. №___________ Від_________ Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням номеру телефону Предмет договору Дата, № укладання договору Строк дії договору Відмітка про виконання договору учасником (вказати: виконаний / не виконаний учасником) Наявність претензійної роботи (зазначити: «наявність» або «відсутність») Роль учасника (зазначити: «генеральний підрядник» або «субпідрядник») *Вимога щодо надання учасником відповідних Довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку. Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Вих. № 5/5 від 21.05.2024 р. в якій зазначено, що строк дії договору №80 від 08.05.2023 становить до 25 серпня 2023 року, але відповідно до п. 4.1. договору №80 від 08.05.2023 строк дії договору становить до 31.12.2023 року. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність до вимог пункту 3 Додатку 4 тендерної документації. Також, в Довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Вих. № 5/5 від 21.05.2024 р. зазначено, що строк дії договору № 286 від 29.12.2021 становить до 28.02.2022 р., але відповідно до п. 4.1. договору №286 від 29.12.2021 строк дії договору становить до 31.12.2022 року. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність до вимог пункту 3 Додатку 4 тендерної документації. Окрім того, на виконання вищезазначеної вимоги надано Лист-відгук Вих. № 549/24 від 14.05.2024 р., який не містить наступну інформацію: інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань, та Лист-відгук Вих. № 548/24 від 14.05.2024 р., який не містить наступну інформацію: інформацію про відсутність з боку замовника судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести документи у відповідність до вимог пункту 3 Додатку 4 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.