Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 893 115,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 14 465,58 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ "Центр фінансування та господарського обслуговування закладів освіти, фізичної культури і спорту Ананьївської міської ради" |
ЄДРПОУ: | 37880290 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кудрявцева Оксана Володимирівна |
Телефон: | +380486321266 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 66400, Україна, Одеська область,Ананьїв, вул. Пушкіна, буд. 36 |
6 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «АБЕРН» виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: І Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації, для власного обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати підтверджуючі документи (інвентарна картка обліку основних засобів, бухгалтерська довідка, оборотно-сальдова відомість тощо) за підписом керівника учасника чи бухгалтера (за наявності), що підтверджують перебування на балансі Учасника обладнання, матеріально-технічної бази тощо. Виявлені невідповідності. Учасником надано Відомість руху МБП (рах.22) по ПП «АБЕРН» (вихідний № 50 від 13.05.2024 року). В таблиці даного документу по рядку № 2 зазначено обладнання «Дрилі електричні Дніпро-М» в кількості 4 штуки. По стовпчику «Сальдо на 01.01.2024 року по дебету» - сума 6 800,00 грн.. По стовпчику «Сальдо на 01.05.2024 року по кредиту» - сума 6 800,00 грн.. Не зрозуміло, чи є дане обладнання в наявності. Учасником надано Відомість руху МБП (рах.22) по ПП «АБЕРН» (вихідний № 50 від 13.05.2024 року). В таблиці даного документу по рядку № 4 зазначено обладнання «Фарборозпилювачі ручні Пейнтзум» в кількості 2 штуки. По стовпчику «Сальдо на 01.01.2024 року по дебету» - сума 2 700,00 грн.. По стовпчику «Сальдо на 01.05.2024 року по кредиту» - сума 2 700,00 грн.. Не зрозуміло, чи є дане обладнання в наявності. Учасником надано Відомість руху МБП (рах.22) по ПП «АБЕРН» (вихідний № 50 від 13.05.2024 року). В таблиці даного документу по рядку № 8 зазначено обладнання «Лебідка електрична LIFTEC KDJ» в кількості 1 штука. По стовпчику «Сальдо на 01.01.2024 року по дебету» - сума 9 870,00 грн.. По стовпчику «Сальдо на 01.05.2024 року по дебету» - сума 98 700,00 грн.. Не зрозуміло, яка ж насправді вартість обладнання. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен надати підтверджуючі документи (інвентарна картка обліку основних засобів, бухгалтерська довідка, оборотно-сальдова відомість тощо) за підписом керівника учасника чи бухгалтера (за наявності), що підтверджують перебування на балансі Учасника обладнання, матеріально-технічної бази тощо. ІІ Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність у нього відповідальної особи з охорони праці з наданням копій (витягів, виписок) з протоколу (-ів) засідань кваліфікаційної комісії та посвідчень про проходження навчання з питань охорони праці, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. Виявлені невідповідності. Відповідно до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, фахівцем з охорони праці є Шпак Олександр Леонідович, штатна одиниця. Наказ про прийняття на роботу № 03 від 01.05.2024 року. В підтвердження проходження навчання з питань охорони праці учасник надає сканкопію Посвідчення № ОД-104/3 про перевірку знань з питань охорони праці, виданого Шпак Олександру Леонідовичу 19.09.2019 року. Відповідно до ст.18 Закону України «Про охорону праці», посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок. Таким чином, Посвідчення № ОД-104/3 про перевірку знань з питань охорони праці, виданого Шпак Олександру Леонідовичу 19.09.2019 року, на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів є не дійсним. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник повинен надати копії (витягів, виписок) з протоколу (-ів) засідань кваліфікаційної комісії та посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці Шпак О.Л., що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. ІІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатку № 2 тендерної документації у разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів або обсягів робіт Учасник повинен надати пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт (складену за Формою цього Додатку – Таблиця 4) з інформацією про кожного суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, в сканованому вигляді. Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій (пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій, які учасник планує залучити до виконання робіт, обсяг яких складає не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) за нижченаведеною формою, – у разі наявності таких пропозицій: У разі відсутності пропозицій, щодо залучення субпідрядних організацій, учасник має надати відповідний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) з інформацією щодо відсутності вищезазначених пропозицій. Виявлені невідповідності. Учасник на дану вимогу в тендерній документації інформацію не надав. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У разі залучення субпідрядників для виконання окремих видів або обсягів робіт Учасник надає пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт – Таблиця 4 Додатку № 2 тендерної документації або у разі відсутності пропозицій, щодо залучення субпідрядних організацій, учасник має надати відповідний лист на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) з інформацією щодо відсутності вищезазначених пропозицій. ІV. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог Додатку № 1 тендерної документації Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у версії програмного комплексу АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України (учасник надає діючу ліцензію на право користування відповідним програмним комплексом). Виявлені невідповідності. Учасник надав ліцензію за № 9/9396, яка видана НВФ «АВК Созидатель» на ім´я ПП «А.В.А.» на використання програмного комплексу АВК-5 у власному виробництві без права передачі третім особам. Також учасник надав Договір за № 010524-1 від 01.05.2024 року, щодо оренди в ПП «А.В.А.» одного робочого місця, яке обладнане та пристосоване для надання інжинірингових послуг з проектування та розроблення (складання) кошторисної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник має надати діючу ліцензію на право користування відповідним програмним комплексом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.