Закупівлю оголошено - 03-05-2024, 13:55. Дата останніх змін - 01-08-2024, 00:00

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.»)

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 06... Державна закупівля - UA-2024-05-03-006489-a «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.») від замовника Одеська філія ДП "АМПУ" від 5/3/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-05-03-006489-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-09-22-001550-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-05-2024, 13:55
по 01-06-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-05-2024, 13:55
по 04-06-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-06-2024, 13:13
по 05-06-2024, 13:36

Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2024, 00:00

«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.»)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
10223019.08
10 223 019,08 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:102 230,19 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:51 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Одеська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728457 Досьє YouControl
Контактна особа:Колесник Вікторія Володимирівна
Телефон:380487293544
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
«Будівельні роботи та поточний ...
10 223 019,08 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-06-2024, 13:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.».

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2024
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПРОМБУДКІМ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, Миколаївська дорога будинок 128, 65102, Вадим Сміщенко
Остаточна пропозиція:
10 220 200,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
10 220 200,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 01-08-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-07-24, 11:57:53
24

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПРОМБУДКІМ» процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.2. п.1 Додатка 1 до тендерної документації (ТД) Замовником вимагалась інформація про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Так, Учасником надано два договори: 1. Договір №25/СП-2 від 01.10.2023р., за предметом закупівлі договору : «Виконання робіт на об’єкті: Реконструкція двох КЛ від ПС «Чумка» до ТП – 1726 (основний ввод ВНС «Головна» з заміною існуючих кабельних ліній) та реконструкція ТП – 1726 з заміною КЛ 6 кВ до ТП – 228 за адресою: вул. Водопровідна, 15, м. Одеса. 2. Договір №547 –В-УГІ -23 від 21.12.2023р., за предметом закупівлі договору: послуги з ремонту розподільного устрою РУ-6кВ та двох трансформаторів трансформаторної підстанції ТП – 156 за адресою: м. Ізмаїл, пр. Миру, буд. 2». Але, не зважаючи на вимоги Замовника, викладені в Тендерній документації, Учасником не надані Акти виконаних робіт за Договором №25/СП-2 від 01.10.2023р. виходячи з чого не можливо встановити факт виконання цього договору. Також, змістом Договору №547 –В-УГІ -23 від 21.12.2023р. встановлено, що предмет закупівлі цього договору лише частково, не у повному обсязі, (в частині монтажу обладнання комірок 6кВ) відповідає вимогам Замовника. Крім того, Учасником також не надані Акти виконаних робіт за Договором №547 –В-УГІ -23 від 21.12.2023р., що унеможливлює встановлення факту його виконання. В зв’язку з чим, Учасником не виконано вимоги пп.1.2. п.1 Додатка 1 до ТД Замовника. 1.2. На вимогу пп.1.3. п.1 Додатка 1 до тендерної документації (ТД) Замовником, зокрема, вимагалось надання : 1. Не менше 1-ї одиниці автомобіля бортового, вантажопідйомністю 5 т. або більше*; 2. Не менше 1-ї одиниці крана на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т. або більше *; * учасником у довідці самостійно зазначається вантажопідйомність обладнання та відомості про марку/модель. Так, Учасником надано Довідку №29/05-10 від 29.05.2024р. «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (далі – Довідка) згідно якої Учасник пропонує автокран (Підйомний механізм на колісному ходу) KOMATSU LW-80 M1-18014 (вантажопідйомність – 10т.). Але згідно відкритих джерел мережі інтернет, зазначена марка крану KOMATSU має меншу вантажопідйомність ніж зазначено Учасником, а саме: 4.9-8т. Також, Учасник не зазначив у Довідці інформацію про автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5т. або більше, що свідчить про невиконання Учасником вимог пп.1.3. п.1 Додатка 1 до ТД. У вищезазначеній Довідці, учасником зазначено про наявність орендованого майна: «Установка для зварювання труб Widos HRS та «мініелектростанція 6001 ED-S/DEDA 10 кВт.» Однак, на підтвердження права користування майном, Учасником наданий Договір № 11/03 від 11.03.2024 р. про надання послуг технікою, в пункті 1.1 якого зазначено перелік техніки, зокрема: «Установка для зварювання труб Widos HRG (400*1000 мм) та «мініелектростанція 6001 ED-S/DEDA (986699) 10 кВт.». Тобто інформація викладена в Договорі № 11/03 від 11.03.2024 р., не відповідає інформації викладеної в Довідці №29/05-10 від 29.05.2024р. та навпаки. 1.3. На вимогу п. 3.8. ТД Учасник надав інформаційну Довідку щодо ступеню локалізації запропонованого товару та про наявність цього товару в Переліку товарів з підтвердженням ступені локалізації виробництва, але товар із зазначеним ідентифікатором ID: c9d28894d55a49aea5eb164bd076f600 відсутній на сайті Prozorro. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно вимог пп.1.2. п.1 Додатка № 1 до ТД Учасником надається Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва або реконструкції кабельної лінії (не менше 6 кВ) та трансформаторної підстанції (ТП) (не менше 6 кВ.) 2.2.. Згідно вимог п.1.3 Додатка № 1 до ТД Учасником надається Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців). В листі обов’язково зазначити про наявність : 1.Не менше 1-ї одиниці автомобіля бортового, вантажопідйомністтю 5 т. або більше*; 2. Не менше 1-ї одиниці крана на автомобільному ходу вантажопідйомністтю 10 т. або більше *; 3. Не менше 1-ї одиниці установки для зварювання ручного дугового; 4. Не менше 1-ї одиниці молотка відбійного; * учасником у довідці самостійно зазначається вантажопідйомність обладнання та відомості про марку/модель. 5. Власної електротехнічної лабораторії, чи договору з електротехнічною лабораторією на проведення іспитів. Додатково надається діючий Сертифікат визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії або діюче свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії, або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати копію балансової або інвентаризаційної відомості за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. 2.3. Відповідно до вимог п. 3.8. ТД Учасник, у складі своєї пропозиції надає Довідку в довільній формі про наявність запропонованого учасником товару в Переліку товарів з підтвердженням ступеня локалізації виробництва, у разі якщо товар, в складі робіт, що є предметом закупівлі входить до переліку товарів, які відповідають ступеню локалізації, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, яка повинна дорівнювати чи перевищути 20 відсотків (зазначити ступінь локалізації), а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку (надати ідентифікатор), за яким відображається інформація про товар (інформація про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар, не зазначаються у разі відсутності Переліку в загальному доступі). або Надати довідку в довільній формі щодо запронованого товару, вартість якого дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції). Така довідка має містити інформацію про відповідні міжнародні угоди та посилання на офіційний сайт Мінекономіки, на якому розміщено перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік краії, які є учасниками Угоди про державні закупівлі. До однієї із вищезазначених довідок Учасник процедури закупівлі з урахуванням п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, в складі робіт, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861 надає у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «ПРОМБУДКІМ», надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва або реконструкції кабельної лінії (не менше 6 кВ) та трансформаторної підстанції (ТП) (не менше 6 кВ.) 3.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника в якій обов’язково зазначити інформацію про наявність : 1.Не менше 1-ї одиниці автомобіля бортового, вантажопідйомністтю 5 т. або більше*; 2. Не менше 1-ї одиниці крана на автомобільному ходу вантажопідйомністтю 10 т. або більше *; * учасником у довідці самостійно зазначається вантажопідйомність обладнання та відомості про марку/модель. Привести інформацію викладену у Довідці №29/05-10 від 29.05.2024р та Договорі № 11/03 від 11.03.2024 р., щодо «Установки для зварювання труб» та «мініелектростанція» до однорідності та відповідності фактичному найменуванню обладнання. 3.3. Довідку в довільній формі про наявність запропонованого учасником товару в Переліку товарів з підтвердженням ступеня локалізації виробництва, у разі якщо товар, в складі робіт, що є предметом закупівлі входить до переліку товарів, які відповідають ступеню локалізації, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, яка повинна дорівнювати чи перевищути 20 відсотків (зазначити ступінь локалізації), а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку (надати ідентифікатор), за яким відображається інформація про товар (інформація про включення такого товару до Переліку та відповідний пункт Переліку, за яким відображається інформація про товар, не зазначаються у разі відсутності Переліку в загальному доступі). або Надати довідку в довільній формі щодо запронованого товару, вартість якого дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції). Така довідка має містити інформацію про відповідні міжнародні угоди та посилання на офіційний сайт Мінекономіки, на якому розміщено перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік краії, які є учасниками Угоди про державні закупівлі. До однієї із вищезазначених довідок Учасник процедури закупівлі з урахуванням п. 131 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, в складі робіт, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» від 2 серпня 2022 р. № 861 надає у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-07-24, 11:57:53
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НГХ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вулиця Січових Стрільців, будинок 68-Б, літера А, 04050, Денис Григор'єв
Остаточна пропозиція:
9 700 000,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
9 700 000,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 09-07-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-07-24, 17:21:14
24

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог пп.1.1. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалася інформація про «Майстра дільниці», але Учасник надав Довідку (лист б/д, б/н) щодо наявності в Учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з інформацією про «Майстра виробничого управління» що не відповідає вимогам Замовника. 1.2. Згідно вимог пп.1.2. п.1 Додатка № 1 до ТД Учасником надано Довідку про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (лист б/д, б/н, далі – Довідка), в якій зазначено Договір від 09.07.2021 № 703/21 з АТ «Укргазвидобування» в особі філії ГПУ «Полтавагазвидобування» за предметом закупівлі – виконання робіт з будівництва, реконструкції кабельної лінії (6 кВ та більше) та трансформаторної підстанції (6 кВ та більше) по об’єкту: «Реконструкція ГС-Тимофіївка. Азотна станція (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Плішивецької селищної ради Гадяцького району Полтавської області». До відповідної Довідки учасником надано Договір № 703/21 від 09.07.2021 з АТ «Укргазвидобування» в особі філії ГПУ «Полтавагазвидобування» за предметом закупівлі: «Реконструкція ГС-Тимофіївка. Азотна станція (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Плішивецької селищної ради Гадяцького району Полтавської області», Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), Акти приймання-передачі змонтованого устаткування та Лист-відгук від 07.05.2024 за № ПГВ004.1.21-1562 від ГПУ «Полтавагазвидобування». Так, відповідно до розділу 1 вказаного вище договору, вид робіт – будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи з укомплектуванням необхідним устаткуванням; найменування робіт – «Реконструкція ГС-Тимофіївка. Азотна станція (за межами населених пунктів на території адміністративного підпорядкування Плішивецької селищної ради Гадяцького району Полтавської області»; обсяг, перелік і зміст робіт – визначається у проектно-кошторисній документації. Тобто, інформація, що зазначена Учасником у Довідці про досвід виконання аналогічного договору в частині предмета договору, не відповідає інформації, що міститься в розділі 1 договору № 703/21 від 09.07.2021р. Разом з тим, встановлено, що до договору № 703/21 від 09.07.2021р. Учасником надано три додаткові угоди, які є невід’ємними частинами договору, а саме: додаткова угода № 1 від 29.07.2022 року, додаткова угода № 2 від 07.10.2022 та додаткова угода № 3 від 29.12.2022 року. Однак на сайті електронних закупівель Prozorro за номером закупівлі UA-2021-04-22-010804-a, окрім цих трьох додаткових угод, 10.04.2023 року було розміщено ще одну додаткову угоду - № 4 від 07.04.2023 року, яку Учасником не надано у складі своєї пропозиції. У зв’язку з чим, договір № 703/21 від 09.07.2021 надано не в повному обсязі, чим не дотримано вимоги Замовника. Відповідно до п.6.4 договору № 703/21 від 09.07.2021, розрахунок з Підрядником за надані виконані роботи проводиться на підставі підписаних сторонами: Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2В), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та Актів змонтованого устаткування. Дослідженням встановлено, що у складі пропозиції учасником надано лише Акти за формою КБ-2В та Акти приймання-передачі змонтованого обладнання. Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3 учасником не надано, чим не дотримано вимоги Замовника, а саме – «… учасник повинен надати копію документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)». Дослідженням наданих Актів за формою КБ-2В та Актів приймання-передачі змонтованого обладнання, встановлено, що до Акту № 09 приймання виконаних будівельних робіт за травень 2023 року надано Акт № 16 приймання-передачі змонтованого обладнання/устаткування від 09.05.2023 року, який надано не в повному обсязі, а саме – відсутня сторінка з підписами та печатками Сторін. Крім того, Учасником у Довідці зазначено, що договір № 703/21 – виконаний, та надано Лист-відгук від 07.05.2024 за № ПГВ004.1.21-1562 від ГПУ «Полтавагазвидобування». Проте в системі електронних закупівель Звіт про виконання договору відсутній ( https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-22-010804-a ). 1.3. Згідно вимог пп.1.3 п.1 Додатка № 1 до ТД Замовником вимагалось наявність не менше 1-ї одиниці автомобіля бортового, вантажопідйомністю 5 т. або більше. Учасником надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (лист б/д, б/н), в якій зазначено наявність в нього орендованого обладнання, будівельної техніки, агрегатів та автомобілів. Так у Довідці учасником зазначено про наявність орендованого автомобілю – загального вантажного бортового, з гідравлічним керуванням, вантажопідйомність 5 150 кг, МАЗ 437041-269, шасі № Y3M4370416000774, додаткове обладнання кран-маніпулятор ATLAS 60.1-5.0/1. Відповідний автомобіль передано в оренду на підставі договору оренди транспортних засобів № 21/04 ТЗ-3/3 від 21.04.2021 року. Згідно додатку № 1 до договору оренди транспортних засобів № 21/04 ТЗ-3/3 від 21.04.2021 року та Акту приймання-передачі від 21.04.2021 року, Орендодавцем, зокрема, передано в оренду – загальний вантажний бортовий, додаткове обладнання кран-маніпулятор ATLAS 60.1-5.0/1 з гідравлічним керуванням, МАЗ 437041-269, шасі № Y3M43704160003774, д.н. ВН6115ОТ, колір сірий, Свідоцтво про реєстрацію ТЗ серія ОІС № 621327. Одночасно, відповідним договором оренди також передано в оренду вантажний автокран 10-20 т, КС 3577 на шасі МАЗ-5334, ХТМ53340000125992, д.н. 198-32ОВ, колір синій, Свідоцтво про реєстрацію ТЗ серія ОІС № 621327. Тобто на два різні транспортні засоби вказано одне свідоцтво про реєстрацію. Перевіркою на сайті Головного сервісного центру МВС вище вказаних даних по двум транспортним засобам, жодну з наданих інформацій перевірити неможливо. Крім того, під державним номером ВН6115ОТ взагалі зареєстровано інший автомобіль – легковий універсал HYUNDAI TUCSON, з датою реєстрації 30.09.2021року. Враховуючи вище викладене, учасником не підтверджено наявність в нього бортового автомобілю, вантажопідйомністю 5 т. або більше, чим не дотримано вимоги п.1.3 Додатка № 1 до ТД. Згідно вимог пп.1.3 п.1 Додатка № 1 до ТД Замовником вимагалось – наявність обов’язково не менше 1-ї одиниці крана на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т. або більше. Так у Довідці учасником зазначено про наявність орендованого вантажного автокрану КС 3575А, 10 т. на шасі КАМАЗ 55102, шасі № ХТС541000N1023454. У додатку № 1 до договору № 12/05 ТЗ-2/1 від 12.05.2021 та в Акті приймання-передачі від 12.05.2021 року, зокрема зазначено про передачу вантажного автокрану КС 3575А, 10 т., на шасі КАМАЗ 55102, шасі № ХТС541000N1023454, державний № ВН9495АА, колір сірий, свідоцтво про реєстрацію ТЗ серія ОІС № 669056. Однак, перевіркою на сайті Головного сервісного центру МВС вище вказаних даних, інформація по автомобілю з д.н.ВН9495АА свідоцтво ОІС № 669056 – відсутня, відповідне свідоцтво перевірити неможливо. Крім того, перевіркою реєстрації автомобілю під держаним номером ВН9495АА встановлено, що під вказаним номером зареєстровано вантажний самоскид КАМАЗ 5410, що не відповідає інформації, зазначеної в договорі оренди транспортних засобів № 12/05 ТЗ-2/1 від 12.05.2021 року. Також зазначаємо, що в преамбульній частині Акту приймання-передачі від 12.05.2021 року, зазначено інший договір – від 21.04.2021 № 21/04 ТЗ-3/3. Разом з тим, згідно додатку № 1 до договору оренди транспортних засобів № 03/21 ТЗ-1 від 03.02.2021 року, Орендодавцем зокрема, передано в оренду навантажувач XZ656, 2006085132, державний номер 209-96 ВН, колір жовтий, Свідоцтво про реєстрацію машини серія АБ № 606837. Однак, в Акті приймання-передачі від 03.02.2021 року, вказано той самий навантажувач з тим самим Свідоцтвом про реєстрацію, проте з іншим державним номером – № 100-60 ВН, що не відповідає інформації, зазначеної у додатку № 1 до договору оренди. 1.4. Згідно вимог п.3.1 Додатка № 1 до ТД, учасником надано Наказ від 01.12.2014 № 196, про призначення директора Григоренко Ю.В., на бланку якого найменування юридичної особи та адреса викладено російською мовою, чим не дотримано вимоги п.7 розділу І ТД. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно пп.1.1. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надається Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця чи залучен на підставі цивільно-правового договору). У листі обов’язково зазначити про наявність працівників з групою допуску з електробезпеки на напругу до та вище 1000 В, згідно Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4 та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 р. № 258, а саме: 1. Майстер дільниці не менше V група з електробезпеки (1 особа або більше). 2. Електромонтажник-налагоджувальник, група з електробезпеки не менше IV (2 особи або більше). 3. Електромонтажник-налагоджувальник, група з електробезпеки не менше ІІІ (3 особи або більше). 4. Електрозварник ручного зварювання або зварник (1 особа або більше). 2.2. Згідно вимог пп.1.2. п.1 Додатка № 1 до ТД Учасником надається Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва або реконструкції кабельної лінії (не менше 6 кВ) та трансформаторної підстанції (ТП) (не менше 6 кВ.) 2.3. Згідно вимог п.1.3 Додатка № 1 до ТД Учасником надається Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців). В листі обов’язково зазначити про наявність : 1.Не менше 1-ї одиниці автомобіля бортового, вантажопідйомністтю 5 т. або більше*; 2. Не менше 1-ї одиниці крана на автомобільному ходу вантажопідйомністтю 10 т. або більше *; 3. Не менше 1-ї одиниці установки для зварювання ручного дугового; 4. Не менше 1-ї одиниці молотка відбійного; * учасником у довідці самостійно зазначається вантажопідйомність обладнання та відомості про марку/модель. 2.4. Згідно п. 7 розділу І ТД під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Одночасно такі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «НГХ СЕРВІС», надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (обов’язково зазначити: прізвище, ім’я та по батькові, посада, досвід роботи, інформація про освіту, інформація чи є фахівець працівником учасника або субпідрядника/співвиконавця чи залучен на підставі цивільно-правового договору). У листі обов’язково зазначити про наявність працівників з групою допуску з електробезпеки на напругу до та вище 1000 В, згідно Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 р. № 4 та Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 р. № 258, а саме: 1. Майстер дільниці не менше V група з електробезпеки (1 особа або більше). 2. Електромонтажник-налагоджувальник, група з електробезпеки не менше IV (2 особи або більше). 3. Електромонтажник-налагоджувальник, група з електробезпеки не менше ІІІ (3 особи або більше). 2. Електрозварник ручного зварювання або зварник (1 особа або більше). Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В цьому випадку у даній довідці учасник повинен вказати правові підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме: договір між учасником та фізичною особою/ФОП (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником/співвиконавцем (в усіх інших випадках). 3.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); Копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) або, в разі якщо аналогічний договір укладався відповідно до законодавства у сфері закупівель, Звіт про виконання договору, який автоматично сформований електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. Аналогічним договором за цією закупівлею буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва або реконструкції кабельної лінії (не менше 6 кВ) та трансформаторної підстанції (ТП) (не менше 6 кВ.) 3.3. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців). В листі обов’язково зазначити про наявність : 1.Не менше 1-ї одиниці автомобіля бортового, вантажопідйомністтю 5 т. або більше*; 2. Не менше 1-ї одиниці крана на автомобільному ходу вантажопідйомністтю 10 т. або більше *; 3. Не менше 1-ї одиниці установки для зварювання ручного дугового; 4. Не менше 1-ї одиниці молотка відбійного; * учасником у довідці самостійно зазначається вантажопідйомність обладнання та відомості про марку/модель. 5. Власної електротехнічної лабораторії, чи договору з електротехнічною лабораторією на проведення іспитів. Додатково надається діючий Сертифікат визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії або діюче свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії, або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати копію балансової або інвентаризаційної відомості за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до виконання робіт обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/послуг тощо), та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями (договори надання послуг, тощо із зазначенням обладнання співвиконавця, що буде залучено під час виконання робіт). 3.4. Наказ, про призначення директора Григоренко Ю.В., із врахуванням вищезазначених зауважень.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-07-24, 17:21:14

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "НГХ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 700 000,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
9 700 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ПРОМБУДКІМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
10 220 200,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
10 220 200,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-05-2024, 15:07:31
Видалено17-05-2024, 14:06:44
Видалено03-05-2024, 13:55:10
Експортовано:27-05-2024, 15:07:32
Видалено17-05-2024, 14:06:44
Експортовано:08-05-2024, 16:29:10
Експортовано:08-05-2024, 16:29:11
Експортовано:08-05-2024, 16:29:11
Експортовано:08-05-2024, 16:29:11
Експортовано:08-05-2024, 16:29:11
Експортовано:08-05-2024, 16:29:12
Експортовано:08-05-2024, 16:29:12
Експортовано:08-05-2024, 16:29:12
Експортовано:08-05-2024, 16:29:12
Експортовано:08-05-2024, 16:29:12
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:27-05-2024, 15:07:39
Видалено17-05-2024, 14:06:51
Видалено08-05-2024, 16:29:20
Видалено03-05-2024, 13:55:15
Електронні тендерні вимоги
1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
2. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
4. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
5. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник юридична особа підтверджує, що
1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
Учасник фізична особа підтверджує, що
2 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
1. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.»)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір та умови надання відповідно до вимог п.6, розділу VI Тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту «Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 45000000-7 (Реконструкція кабельної лінії (КЛ) 6 кВ від ТП 1217 до КТП 4904 інв. № 069957, електрообладнання ТП 1217 (інв. № 069684) та електрообладнання КТП 4904 (інв. № 069686) ОФ ДП "АМПУ" за адресою м. Одеса, Митна площа, 1.»)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу.
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 03-05-2024, 13:55:10
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ