Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 150 378,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 10 751,89 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Перечинська лікарня" Перечинської міської ради Закарпатської області |
ЄДРПОУ: | 01992386 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Машкаринець Світлана Михайлівна |
Телефон: | +380314521538 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89200, Україна, Закарпатська область,Перечин, вул.Ужанська,8 |
2 |
Повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «СІТІ ПАВЕР БУД» для участі у відкритих торгах (з особливостями) за предметом закупівлі Інші завершальні будівельні роботи код ДК 021:2015: 45450000 – 6 «Капітальний ремонт будівлі стоматологічного відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради в м.Перечин,вул.Ужанська,8 Коригування» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-02-010262-a), встановлено окремі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), визначено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Встановлено такі невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації ,а саме: Додаток № 3 до тендерної документації вимагалося: 1) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір з аналогічним предметом закупівлі згідно за ДК 021:2015 – за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі,копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником надано довідку вих.№ 03/05-5 від 03.05.24р та сканкопії договорів на послуги з поточного ремонту приміщень, а аналогічним вважається договір за аналогічним предметом закупівлі згідно з ДК 021:2015 -45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (адміністрація, інженерно-технічні працівники, ІТР з охорони праці, робітники, тощо), із зазначенням інформації: про ПІБ та посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників, інформацію щодо підстав працевлаштування кожного з таких працівників (в тому числі працівників субпідрядників/ співвиконавців в разі їх залучення). 2.2 На підтвердження відомостей зазначених у довідці учасник повинен надати копії: - документів, які підтверджують наявність зазначених у довідці працівників (накази або перша та сторінка трудової книги з інформацією про працевлаштування працівників або у трудових цивільних відносинах з учасником (цивільно-правові угоди), тощо); - документів, щодо отримання вказаними інженерно-технічними працівниками відповідної освіти та кваліфікації (дипломи, посвідчення, кваліфікаційні сертифікати, тощо). У довідці №03-05/07 від 03.05.24р., яку надав Учасник відсутні відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з такх працівників. 3) Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. 3.1.Довідка складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (будівельна техніка, транспортні засоби, технологічне обладнання, тощо), необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану (в тому числі інформацію про придатність транспортних засобів до експлуатації), форму власності та/або правові підстави користування майном (в тому числі обладнання та матеріально-технічну базу субпідрядників/ співвиконавців в разі їх залучення). У довідці потрібно зазначити інформацію про наявне (наявні) офісні приміщення із зазначенням його (їх) найменування, місця розташування та форми його (їх) власності (у разі оренди приміщення вказати найменування орендодавця, його код за ЄДРПОУ та номер телефону контактної особи). У довідці № 03-05/06 від 03.05.24р. відсутня інформація щодо: -технічного стану обладнання та матеріальної бази; -про наявне (наявні) офісні приміщення із зазначенням його (їч) найменуваня,місця розташування, та форми його (їх) власності (у разі оренди приміщення вказати найменування орендодавця, його код за ЄДРПОУ та номер телефону контактної особи). Враховуючи викладене, просимо усунути зазначені невідповідності документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації упродовж 24-х годин та надати через електронну систему закупівель: 1) Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору, а саме, договору за кодом ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні робот (Капітальний ремонт); 2) Довідку у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників; 3) Довідку у довільній формі про технічний стан обладнання та матеріальної бази, про наявне (наявні) офісні приміщення із зазначенням його (їх) найменуваня, місця розташування, та форми його (їх) власності (у разі оренди приміщення вказати найменування орендодавця, його код за ЄДРПОУ та номер телефону контактної особи).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.