Період оскарження умов закупівлі - по 14-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37393777 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Овчаренко Жанна Євгенівна |
Телефон: | +380444251502 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04071, Україна, Київська область,Київ, вул. Введенська 35 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до п.2.1.2. Додатку 6 тендерної документації (надалі -ТД) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи відповідно до вимог ТД на працівників які будуть залучені до виконання робіт, а саме : Сідляренко О.В., Юрченко Н.В.,Заводний О.С., Тонкошкур М.А., Черников В.В., Бондар В.О. На виправлення зазначеного порушення необхідно надати документи відповідно до вимог ТД (копія наказу про прийняття на роботу, та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору та/або копія ЦПУ та/або інші документи згідно Кодексу Законів про працю України). *У разі надання на працівників наказів про призначення на роботу чи переведення на займану посаду (у разі переведення), надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, згідно з додатком до Порядку Постанови КМУ від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу». У разі, якщо даний накази видано до набрання чинності Постанови КМУ від 17.06.2015 №413 надати копії трудових книжок.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.