Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 22 695 910,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 113 479,55 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 21467647 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр Волохонський |
| Телефон: | +380442067433 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
8 |
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 2 Розділу 5 до тендерної документації: Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. Учасником ТОВ «АСТОН ЛЮКС» (Далі – Учасник) в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Договір від 23 червня 2021 р №2306Р, однак строк дії договору до 23 червня 2024 року, що не підверджує вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації: Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Для підтвердження виконання учасником аналогічного договору надати: аналогічний договір у повному обсязі, акт (акти) виконаних робіт (на акті обов’язково повинні бути наявні такі реквізити, як номер та дата відповідного аналогічного договору). Лист-відгук від контрагента, зазначеного в довідці про виконання учасником аналогічного договору (довідка згідно пункту 3.1. цієї документації). Лист-відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дат у та предмет укладеного Договору, інформацію про відсутність з боку замовника претензій та судових позовів щодо неналежного виконання умов Договору, оцінку якості виконання договірних зобов’язань. 3.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію щодо наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. №___________ Від_________ Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № Найменування, ЄДРПОУ, адреса контрагента, контактна особа із зазначенням номеру телефону Предмет договору Дата, № укладання договору Строк дії договору Відмітка про виконання договору учасником (вказати: виконаний / не виконаний учасником) Наявність претензійної роботи (зазначити: «наявність» або «відсутність») Роль учасника (зазначити: «генеральний підрядник» або «субпідрядник») *Вимога щодо надання учасником відповідних Довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати всю необхідну інформацію, зазначену у зразку Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги була надана Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 09.05.2024 вих №35-05/24. В пункті 2 довідки щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 09.05.2024 вих №35-05/24 зазначено договір від 02.07.2021 №Т-22, однак на вимогу пункту 3.1 скан-копію договору надано не у повному обсязі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями скан-копію договору від 02.07.2021 №Т-22 в повному обсязі. 3. Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А. Таблиця А № Обладнання (машини, механізми, інше) 1. Екскаватор на пневмоколісному ходу 2. Автомобіль самоскид 3. Автокран 10т 4. Автомобіль з краном-маніпулятором 5. Вантажний автомобіль 1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* .№ п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість (шт.) Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником** 1. Власна техніка 2. Орендована техніка *Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. **Заповнюється по рядках, за якими планується залучати потужності субпідрядника 1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством. 1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо). При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників. 1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги була надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.05.2024 р. Вих. №32-05/24. На підтвердження п.п.1.3 п.1 Додатку 4 до тендерної документації надано договір від 28 липня 2023 року № 28/07/23 та договір від 28 липня 2023 №2707-р, однак на підтвердження п.1.2 Учасником не надано документальне підтвердження у вигляді дозвільних документів, наявність яких передбачене чинним законодавством. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством для техніки, яка зазначена в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 09.05.2024 р. Вих. №32-05/24. 4. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення субпідрядника, для підтвердження наявності працівників, відповідні документи надаються від субпідрядником. Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б. Таблиця Б № з/п Професія, посада 1 Маляр 2 Електромонтажних силових мереж та електроустаткування 3 Штукатур 4 Бруківник 5 Лицювальник-плиточник 6 Електрозварник ручного зварювання 7 Слюсар-сантехнік 8 Монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації 9 Головний інженер 10 Інженер з охорони праці (будівництво) *Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи. 2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації). №___________ Від__________ Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації* № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката* Стаж роботи за спеціальністю Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником*** Штатні працівники та за сумісництвом Планується залучити * Учасник не може відхилятись від запропонованої форми. ** У випадку, якщо назва посади не є ідентичною до переліку професій, посад згідно Таблиці Б пункту 2, учасником надається лист-пояснення щодо зазначеного. ***Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги була надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 09.05.2024р №33-05/24 (далі – Довідка), однак перелік працівників зазначених в Довідці не відповідає складу мінімально-необхідних працівників, які наведено у Таблиці Б пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до форми в п.2.1 Додатку 4 до тендерної документації з документальним підтвердженням правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників відповідно до 2.3 Додатку 4 до тендерної документації. 5. Відповідно до п.2.2 Додатку 4 до тендерної документації 2.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання відповідно до Правил охорони праці з документальним підтвердженням, а саме: Загального курсу з ОП; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); НАПБ А.01-001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»; НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009)»; Довідка має містити наступну інформацію № П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, тощо Спеціальність або кваліфікація Нормативно-правовий акт з охорони праці, відповідно до якого працівник пройшов навчання та перевірку знань; кваліфікаційна група з електробезпеки (за наявності) Номер та дата відповідного протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (витягу, виписки з протоколу) Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги була надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі від 09.05.2024 Вих. №34-05/24 (далі – Довідка), однак інформація у Довідці вказана не у відповідності до документів, які надані на підтвердження у складі тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід та будуть залучені до виконання договірних зобов’язань за предметом закупівлі із зазначенням інформації відповідно до документів наданих у складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.