Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-04-10-013412-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 48 253 186,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 482 531,86 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 1 440 000,00 UAH |
Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
Сайт: | https://tsoua.com/ |
Контактна особа: | Попова Ірина Олександрівна |
Телефон: | 380573415847 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
1. перелік виявлених невідповідностей: a. На виконання вимоги пункту 2.1.1. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації, учасником закупівлі ТОВ “Інфраструктура безпеки” (ЄДРПОУ: 44717970) у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист ТОВ “СТА Електроніка” від 10.05.2024 №20240510/3 (файл “ Д2-2.1.1-3 Гарантійний лист СТА щодо обладнання Inner Range (СКД).pdf”), який підтверджує, що учасник закупівлі ТОВ “Інфраструктура безпеки” (ЄДРПОУ: 44717970) є офіційним партнером компанії та має право здійснювати постачання продуктів виробника Inner Range, в тому числі центрального контролера системи та зчитувача мультиформатного, проте, у зазначеному листі відсутнє підтвердження наявності зазначеного устаткування та/або можливості його постачання в термін, визначений в тендерній документації до закупівлі. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. пункт 2.1.1. частини 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія авторизаційного (-их) листа (-ів) від виробника та/або розробника та/або його офіційного представника (партнера) та/або дистриб’ютора (партнер виробника та/або виробник) запропонованого Учасником основного обладнання та/або виробів (відеокамери, керуючого обладнання СКД) та програмного забезпечення (програмне забезпечення з ліцензіями для відеокамер, ліцензіями для СКД, ліцензіями для розпізнавання автомобільних номерів). Інформація має бути сформована для даної закупівлі із зазначенням найменування Замовника, ідентифікатора закупівлі в системі публічних закупівель, назви учасника, що підтверджує: наявність устаткування та/або можливість його постачання в термін визначений в тендерній документації до закупівлі (в листі вказати повний перелік обладнання, що визначено в Додатку 1а гарантійного листа (Додаток 1.1. до Тендерної документації); наявність ліцензій ПЗ у постачальника та/або можливість його постачання в термін визначений в документації до закупівлі; підтверджує можливість програмно-апаратної інтеграції з існуючою системою на базі Intergriti Pro.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.