Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 243 762,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 218,81 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04369699 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Корда |
Телефон: | +380508039155 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81131, Україна, Львівська область,с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Згідно п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення. Учасником на документальне підтвердження наявності наступних працівників Струж Ярослав – надано Наказ про переведення, а не наказ про призначення, Кавун Олег - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Беркита Роман - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Ревенко Микола - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Лешак Володимир - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Поцілуйко Петро - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Бурак Роман - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Сивульський Ярослав - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Кандилюк Василь - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення, Пастущин Михайло - надано наказ про переведення, а не наказ про призначення. На усунення невідповідностей необхідно для документального підтвердження наявності в учасника вище вказаних працівників та інформації, зазначеної в Довідці, подати в складі тендерної пропозиції: оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення. Згідно п. 2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник включає в довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі з дотриманням діючих норм і правил, а саме інженерно-технічні працівники (головний інженер, виконавець робіт, майстер, інженер з охорони праці), водії механізмів (механізатори), що вказані в Довідці (Таблиця А) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі з розрахунку один водій на один механізм, дорожні робітники в кількості не менше п’яти осіб та інші працівники, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі. Згідно пп.9 п. 3.7. Розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен надати в складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора системи менеджменту якості відповідно до ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2019. Учасник дає такі сертифікати, видані Хоміцькому Володимиру. Однак, учасник не зазначає такого працівника в довідці про працівників та не надає оригіналу трудової книжки та/або оригіналу наказу про призначення. На усунення невідповідностей необхідно привести у відповідності довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом зазначення інформації про Хоміцького Володимира та надати надає оригінал трудової книжки та/або оригіналу наказу про призначення. Згідно пп.1.4. Розділу 1 Додатку№1 до Тендерної документації: В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: - оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт. В наданому листі від ТОВ "ЄВРОСЕРВІСТРАНС" не вказано саме про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт. На усунення невідповідностей необхідно надати гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт. Відповідно до п.1.4. Додатку №1 до Тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність асфальтобетонного заводу. В підтвердження інформації щодо договору поставки учасник надає: - оригінал(и) договору(ів) (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного(их) протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону протягом всього строку виконання робіт. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (оригінал(и) атестату виробництва, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання). Місце виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах. Учасником ТОВ «АВАКС-ПРОФ» в складі Тендерної пропозиції надано - Атестат виробництва ТОВ «ЄВРОСЕРВІСТРАНС» від 30.06.2023 на АБЗ «КДМ 2016» - Дозвіл № 4623682401-4 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. (Відповідно до додатку дозволу джерелами викидів є: 2) Асфальтозмішувальна установка КДМ 201 (сушильний агрегат) ПГОУ, 3) Змішувач КДМ-201 (пальник) Димова труба, 4) Асфальтозмішувальна установка ДС-158 (сушильний агрегат) ПГОУ. В даному дозволі Асфальтозмішувальна установка КДМ 2016. незазначена, однак Атестат виробництва ТОВ «ЄВРОСЕРВІСТРАНС» від 30.06.2023 надано на «КДМ 2016». - Лист-пояснення. згідно змісту якого ТОВ “ЄВРОСЕРВІСТРАНС ”орендує асфальтозмішувальну установку КДМ-201 у власника - ДП “Львівський облавтодор” ВАТ “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, у якого наявний дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітрі та копію якого подано у складі пропозиції. - Відповідно до п.7 Порядку проведення робіт, пов’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку суб’єктів господарювання, які отримали такі дозволи, затвердженого постановою КМУ від 13.03.2002 №302 У разі зміни параметрів стаціонарних джерел, їх кількості, кількісного та якісного складу забруднюючих речовин, впровадження заходів щодо скорочення викидів до дозволів вносяться відповідні зміни шляхом отримання нового дозволу на викиди з урахуванням змін, що сталися на об’єкті. Відтак, Учасником не надано такого дозволу в складі Тендерної пропозиції. Відтак, зважаючи на те, що учасником подано Атестат виробництва ТОВ «ЄВРОСЕРВІСТРАНС» від 30.06.2023 на АБЗ «КДМ 2016» на усунення невідповідностей необхідно надати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря на відповідний АБЗ «КДМ 2016», що відповідає Постанові КМУ від 13.03.2002 №302 або атестат виробництва Атестат виробництва на АБЗ «КДМ 201», про яку Учасник зазначає в складі Тендерної пропозиції . Окрім того, відповідно до наданого Учасником Атестату виробництва місце здійснення діяльності: вул. Б. Лепкого, 2А, с. Давидів, Львівська обл.., а відповідно до Дозволу на викиди – Львівська обл., Пустомитівський р-н., с. Давидів. Зазначене не відповідає п.1.4. Додатку №1 до Тендерної документації, згідно якого Місце виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано у наданому атестаті виробництва Учасником, має співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке вказано у наданих у складі пропозиції дозвільних документах. Відтак, на усунення невідповідностей необхідно привести у відповідність Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря чи надати інший дозвіл, який відповідатиме вимогам п.1.4. Додатку №1 до Тендерної документації. Згідно пп. 1.1. Додатку №1 до Тендерної документації На підтвердження інформації, зазначеної в Довідці (Таблиця А) учасник надає: - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. - Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо не підлягають державній реєстрації - інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - У разі, якщо техніка не є власністю учасника, а залучена за договором оренди/лізингу/надання послуг, тощо, то учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають сканкопії договорів (з усіма додатками) оренди/лізингу/ надання послуг тощо, на кожну одиницю техніки, вказану учасником у довідці. Договори повинні бути укладені на строк, не менший ніж строк надання послуг за предметом закупівлі. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт/ надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий. Відповідно до пп.1 п.5.2.1 Розділу 5 тендерної документації Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України. Порядок відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затверджений постановою КМУ від 08.07.2009 №694 (далі Порядок 694) визначає процедуру відомчої реєстрації, перереєстрації, тимчасової реєстрації (далі - реєстрація) та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (далі - машини), здійснення інших заходів, пов'язаних з реєстрацією та веденням обліку машин, та застосовується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про адміністративну процедуру" (п.1 Порядку) Реєстрація та зняття з обліку машин проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - територіальні органи Держпродспоживслужби) (п.2 Порядку) Експлуатація машини, не зареєстрованої в територіальному органі Держпродспоживслужби, або без номерного знака "Транзит" забороняється (п.27 Порядку). Відповідно до абз.13 ч.8 ст.34 Закону України «Про дорожній рух» відомчу реєстрацію та облік тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Відповідно до ч.1 ст.37 Закону Забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) транспортних засобів Порядок відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затверджений постановою КМУ від 06.01.2010 №8 визначає процедуру відомчої реєстрації (далі - реєстрація) та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування (п.1 Порядку). Великотоннажний та інший технологічний транспортний засіб (далі - технологічний транспортний засіб) - великотоннажний автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів, транспортування розкривних порід і корисних копалин на відкритих гірничих розробках чи ґрунту на будівництві, а також інший механічний транспортний засіб, у тому числі обладнаний спеціальними пристроями чи механізмами, або транспортний засіб, призначений для руху тільки у поєднанні з іншим транспортним засобом, який керується машиністом (оператором, водієм) і використовується власником для забезпечення виробничих процесів під час провадження ним господарської діяльності (виготовлення продукції, виконання робіт, надання послуг), а також для переміщення сировини (матеріалів), що обробляється, і відходів виробництва (пп.1 п.2 Порядку). В наданій Учасником Довідці про наявність обладнання №6 від 21.05.2024 зазначено наступне: п.2 Довідки (п.7 відом. ресурс.) Асфальтоукладач – зареєстрований Управлінням Держпраці. п.4 (п.6 в/р) Автогрейдер – зареєстрований Управлінням Держпраці. п.5 (п.5 в/р) Коток 8т. – зареєстрований Управлінням Держпраці. п.6 (п.4 в/р) Коток 13 т. – Однак учасником надано свідоцтво про реєстрацію на Коток дорожній маса машини 12500 кг, відтак, учасником не надано свідоцтво про реєстрацію на коток дорожній 13 т. п.7 (п.8 в/р) Екскаватор колісний – зареєстрований Управлінням Держпраці. п.15 (п.10 в/р) Самохідн. шасі із змін. обладн. – зареєстровано Управлінням Держпраці. Відтак, на усунення невідповідностей необхідно надати - Сканкопії свідоцтв про реєстрацію, ВІДПОВІДНО ДО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів. які учасник зазначив в підсумковій відомості ресурсів та відповідно Довідці про наявність обладнання №6 від 21.05.2024.: Асфальтоукладач, Автогрейдер, Коток 8т.,Коток 13 т., Екскаватор колісний, Самохідн. шасі із змін. обладн. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.