Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
ДК 021:2015: код 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Послуги з монтажу та облаштування модулів швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту Каїрської філії ОЗО «Курісовський ліцей» Курісовської сільської ради, за адресою: 67514, Одеська область, Березівський район, с.Каїри, вул.Центральна, 28). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015: код 45223800-4 Монтаж і зведення збірних конструкцій. Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ І ТУРИЗМУ КУРІСОВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 44047336 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Денцель |
Телефон: | +380970496051 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 67512, Україна, Одеська область,Лиманський р-н, село Курісове, вул. Партизанської слави, будинок 28 |
1 |
В тендерній пропозиції учасника ФОП Дзюбук Уляна Володимирівна, який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 1.1. частини 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної про-позиції» тендерної документації: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визна-ченого статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої стат-ті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему за-купівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інфор-мація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливо-стей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимага-ються замовником у тендерній документації, а саме: - схематичне зображення структури власності учасника закупівлі». Учасником ФОП Дзюбук Уляна Володимирівна не надано у складі тендерної пропозиції схематичне зображення структури власності учасника закупівлі або ж лист-пояснення, який до-водить відсутність потреби у поданні такого документу із зазначенням правових підстав. Замовником виявлені невідповідності при поданні документів учасником в частині неподання схематичного зображення структури власності учасника закупівлі або ж лист-пояснення, який доводить відсутність потреби у поданні такого документу із зазначенням правових підстав. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом під-вантаження до електронної системи закупівель схематичного зображення структури власності учасника закупівлі або ж лист-пояснення, який доводить відсутність потреби у по-данні такого документу із зазначенням правових підстав. 2. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 1.5. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (на-каз про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повно-важень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; - для учасників фізичних осіб або фізичних осіб підприємців – документ, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включа-ється документ про створення такого об'єднання.». Учасником ФОП Дзюбук Уляна Володимирівна у складі тендерної пропозиції надано файл із ім’ям «Паспотр», що містить 1,2,3,8,9,10,11,12,13 сторінки паспорту громадянки України Дзюбук Уляна Володимирівна, серії МЕ номер 640451, виданий Комінтернівським РВ УМВС України в Одеській області 19 жовтня 2004 року. Постановою Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадяни-на України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26 червня 1992 року N 2503-XII зі змінами та доповненнями унормовано: «Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта.». Таким чином на виконання вказаної вимоги для учасників фізичних осіб або фізичних осіб підприємців щодо надання документу, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр ФОП Дзюбук Уляна Володимирівна повинна дода-ти сторінки паспорту, що відсутні: 4,5,6,7 і 14,15,16 або ж лист-пояснення, який доводить відсутність потреби у поданні такого документу із зазначенням правових підстав. Замовником виявлені невідповідності при поданні документів учасником в частині подання неповного документу паспорту гр. України Дзюбук Уляна Володимирівна. Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом підвантаження до електронної системи закупівель сторінки паспорту гр. України Дзюбук Уляна Володимирівна, що відсутні: 4,5,6,7 і 14,15,16 або ж лист-пояснення, який доводить відсутність потреби у поданні такого документу із зазначенням правових підстав або ж лист-пояснення, який доводить відсутність потреби у поданні такого документу із зазначенням правових підстав. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати доку-менти, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - схематичне зображення структури власності учасника закупівлі; - сторінки паспорту гр. України Дзюбук Уляна Володимирівна, що відсутні: 4,5,6,7 і 14,15,16 або ж лист-пояснення, який доводить відсутність потреби у поданні такого документу із зазначенням правових підстав або ж лист-пояснення, який доводить відсутність потреби у поданні такого документу із зазначенням правових підстав. У випадку неподання вказаного документу у визначений строк, пропозиція ФОП Дзюбук Уляна Володимирівна буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замо-вником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.