Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 779 211,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 896,06 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області |
ЄДРПОУ: | 43971810 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Круць Ірина Анатоліївна |
Телефон: | +380324571381 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82400, Україна, Львівська область,місто Стрий, вул. Шевченка 71 |
3 |
Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність лабораторного супроводу та/або лабораторного контролю будівельно монтажних та дорожніх робіт та матеріалів згідно наведених нижче вимог, зокрема шляхом подання - гарантійного листа Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна лабораторія буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів та дорожніх робіт і матеріалів. Учасником не подано відповідного гарантійного листа Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна лабораторія буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів та дорожніх робіт і матеріалів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.