Період оскарження умов закупівлі - по 10-05-2024, 00:00
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 593 122,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 931,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 40108709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Шамка |
| Телефон: | +380950660446 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
3 |
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно пункту 39 Особливостей, розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. «1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору: на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору(-ів). Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника, Замовником встановлено, що довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в наявності. На підтвердження інформації в довідці, що зазначена в п.1.1. завантажено не всі документи, а саме: до Договору від 28.10.2021 №497-21 не завантажено форми Розрахунки №№1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи, тис.грн; Кошторисний розрахунок №П-137, до Додаткової угоди від 30.11.2021 №1 не завантажено форму Кошторисний розрахунок №П-137. Також, Учасником надано лист-відгук, в якому зазначено суму — 1 017 785,11 грн. У результаті перевірки документів встановлено невідповідність зазначеної інформації у листі-відгуку, що не підтверджує правильне виконання договору. 2.1. Довідка в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, обладнання, транспортних засобів, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні): на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2024), акти прийому-передачі обладнання, а також свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного (них) засобу (-ів) (технічний(і) паспорт(а)) на т/з, які вказані в довідці. У ході перевірки документів учасника встановлена наявність довідки, що зазначена в п.2.1. Для власного обладнання, що зазначене в позиціях №1-20 довідки, не надано завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу. 3.2 Наявність в учасника документів з питань охорони праці у відповідності до чинного законодавства. На підтвердження інформації, надати оригінали або завірені копії посвідчення та/або протоколу про навчання та перевірку знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки для відповідальної (або уповноваженої) посадової особи Учасника за пожежну безпеку, що підтверджує відповідність учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки повинні бути проведені в установі, яка внесена Державною службою України з надзвичайних ситуацій в «Перелік підприємств, установ та організацій України, які проводять навчання з питань пожежної безпеки», відповідно до ст. 40 Кодексу цивільного захисту та іншим положенням ДСНС. Під час перевірки документів у складів тендерної пропозиції Учасника встановлена відсутність документів згідно зазначеного пункту. У разі залучення субпідрядників/ співвиконавців до виконання робіт, Учасником надається: Інформація про залучення субпідрядників/ співвиконавців згідно таблиці та оригінал або завірена належним чином копія листа-погодження (на фірмовому бланку, з вихідним номером та датою) субпідрядників/ співвиконавців щодо участі у виконанні робіт. 2. Згідно п.п.7.1. пункту 7 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації: У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. 3. Згідно Додатку 5 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником): 2.Для юридичних осіб: Документи, що підтверджують повноваження представника учасника (у разі, якщо пропозицію підписує представник учасника) та керівника учасника процедури закупівлі: - виписка з рішення або рішення (власника/засновника/учасника) та/або оригінал або копія протоколу зборів засновників/акціонерів про призначення керівника; - наказ про призначення керівника та наказ про призначення представника учасника, та/або доручення, та/або довіреність, та/або інший документ, що підтверджує повноваження представника Учасника. У ході перевірки документів Учасника, які подані в тендерній пропозиції встановлена наявність наказу про призначення керівника, однак, виписка з рішення або рішення (власника/ засновника/ учасника) та/або оригінал або копія протоколу зборів засновників/ акціонерів про призначення керівника відсутні. 4. Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: - кошторисну документацію - має бути розроблена відповідно до положень кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, в програмному комплексі АВК-5 (останньої версії), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірної ціни; - Дефектного акту; - Локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Пояснювальної записки; - Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; - Кошторисного розрахунку; - Переліку основних матеріальних ресурсів. Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність зазначених вище документів з печаткою та підписом організацією-Учасником, однак відсутні підписи та печатки сертифікованого інженера-проектувальника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. На підтвердження інформації, зазначеної згідно п.п. 1.1. довідки, надати завірені належним чином копії або оригінали усіх додатків, зазначених в договорі, як невід'ємні, та додаткові угоди; 1.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору(-ів). 2.1. На підтвердження інформації, зазначеної в позиціях №1-20 згідно п.п.2.1. довідки надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу. 3.2 Наявність в учасника документів з питань охорони праці у відповідності до чинного законодавства. На підтвердження інформації, надати оригінали або завірені копії посвідчення та/або протоколу про навчання та перевірку знань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки для відповідальної (або уповноваженої) посадової особи Учасника за пожежну безпеку, що підтверджує відповідність учасника вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки повинні бути проведені в установі, яка внесена Державною службою України з надзвичайних ситуацій в «Перелік підприємств, установ та організацій України, які проводять навчання з питань пожежної безпеки», відповідно до ст. 40 Кодексу цивільного захисту та іншим положенням ДСНС. У разі залучення субпідрядників/ співвиконавців до виконання робіт, Учасником надається: Інформація про залучення субпідрядників/ співвиконавців згідно таблиці та оригінал або завірена належним чином копія листа-погодження (на фірмовому бланку, з вихідним номером та датою) субпідрядників/ співвиконавців щодо участі у виконанні робіт. 2. Згідно п.п.7.1. пункту 7 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації: У разі залучення інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, учасником надається лист-погодження від співвиконавця в довільній формі щодо його участі у наданні послуг, повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види послуг, які передбачається надавати, вартість послуг, що будуть надаватися співвиконавцем у % до ціни тендерної пропозиції учасника. 3. Згідно пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації: Документи, що підтверджують повноваження представника учасника (у разі, якщо пропозицію підписує представник учасника) та керівника учасника процедури закупівлі: - виписка з рішення або рішення (власника/засновника/учасника) та/або оригінал або копія протоколу зборів засновників/акціонерів про призначення керівника. 4. Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації: Кошторисну документацію, що скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі: - Договірної ціни; - Дефектного акту; - Локальних кошторисів; - Підсумкової відомості ресурсів; - Пояснювальної записки; - Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису; - Розрахунків №№ 1 - 4. Прямих витрат і загальновиробничих витрат; - Кошторисного розрахунку; - Переліку основних матеріальних ресурсів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.