Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 091 397,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 10 456,99 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 10 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34674154 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Лєсна |
Телефон: | +380979267662 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65022, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул.Косовська будинок 2-Д |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Пунктом 1.5. РОЗДІЛУ 3. ІНША ІНФОРМАЦІЯ тендерної документації було визначено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції проект договору, складений та заповнений учасником (в тому числі з реквізитами сторін) у відповідності до додатку 1 до цієї тендерної документації та умов даної закупівлі. Учасником надано в складі тендерної пропозиції файл «3 проект договору. pdf», який повністю не заповнений, зокрема п. 3.1., 3.5, 15.2, 16.1 проекту договору та невірно заповнений додаток 4 до проєкту договору. Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема пунктом 1.5. РОЗДІЛУ 3. ІНША ІНФОРМАЦІЯ тендерної документації, шляхом надання відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.