Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 7 500,00 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Ірина |
| Телефон: | 380445631724 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Умовами документації передбачено «Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі (з урахуванням вимог Тендерної документації) затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями, із зобов'язанням банку-гаранта сплатити Замовнику (бенефіціару) кошти.» надана банківська гарантія № 2229-24Г не містить посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. 2. У складі пропозиції відсутня згода на обробку даних від Л.В. Мовчан (накладено КЕП, який містить її РНОКПП) 3. Відсутній саме сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю. Вимоги» згідно специфіки предмета закупівлі, натомість надано сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) 4. Умовами документації передбачено «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб»єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).» у складі пропозиції міститься файл «21 Лист щодо субпідрядника», який не містить інформації про незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 5. Умовами документації передбачено «лист (довідка) в довільній формі щодо контактних даних компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронної адреси, відомості про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон).» надано файл «39 відомості про учасника» у якому відсутня інформація про контактну особу (ПІП, посада, контактний телефон). 6. Умовами документації передбачено «Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми (врахуванням вважається факт надання у складі тендерної пропозиції листа, що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує):…» у складі пропозиції файл «42 Лист щодо ознайомлення з нормами» який не містить підтвердження того що учасник ознайомлений з даним нормами і їх не порушує 7. МТБ: 7.1.1. Відсутні документи на підтвердження наявності наступного обладнання: Підіймач (лебідка)Люльки ZLP 630 7.1.2. У довідці про МТБ відсутнє наступне обладнання яке зазначено у ПВР: Машини свердлильні електричні Лебідки ручні та важільні, тягове зусилля до 14,72 кН [1,5 т] Пилосос промисловий 8. Працівники: 8.1.1. Надана не чинна копія договору страхування (виданий 16.01.2019 строком дії на 5 років) 8.1.2. Відсутні свідоцтва/посвідчення з додатками про присвоєння (підвищення кваліфікації) та/або дипломи відповідно займаної посади на: Євсюков Сергій Петрович - слюсар-електрик з ремонту електроустаткування Страшнюк Володимир Михайлович монтажник устаткування холодильних установок Мацько Юрій Сергійович - монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації Юрчук Віталій Петрович - електрозварника Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.