Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 395 856,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 6 980,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
ЄДРПОУ: | 01982940 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Наталія Лебедюк |
Телефон: | +380502573060 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником надана ДОВІДКА про наявність матеріально-технічної бази із зазначенням відомостей, що не відповідають інформації в поданій учасником Підсумковій відомості ресурсів. А саме: в підсумковій відомості ресурсів (в розділі ІІ Будівельні машини і механізми) враховано ознаку оренди обладнання, при цьому в довідці воно зазначено як власне, що призводить до некоректних розрахунків Договірної ціни. 2) Учасником надана ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному об’єкту. Проте, у переліку працівників робітничих професій відсутня інформація про працівників на виконання будівельних, земляних робіт, виконання яких вимагається згідно технічного завдання ТД. 3) Учасником надана ДОВІДКА про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно якої наданий Договір не відповідає вимогам тендерної документації (не є аналогічним за предметом закупівлі). Посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Додаток 2 Тендерної документації; 2) Додаток 3 Тендерної документації; 3) Додаток 4 Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність інформацію з наданням відповідних документів. 2. Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та мають бути залучені для виконання робіт по даному об’єкту. 3. ДОВІДКУ про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Договір підряду, лист-відгук за аналогічним предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.