Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 13 555 360,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 135 553,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 135 553,60 UAH |
Замовник: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВІСТЮ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081389 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Стельмащук Олександр Анатолійович |
Телефон: | 380444652526 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02099, Україна, Київська область,Київ, вул. Санаторна будинок 12/1 |
1 |
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ГРАНРОЗРОБКА", що була визначена найбільш економічно вигідною за результатами проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (ЦУП-24П_053_ВО: Послуги з проведення бурових робіт - буріння свердловин), що зареєстрована за номером UA-2024-04-25-007614-a, було виявлено невідповідності у інформації наданій Учасником. А саме: Відповідно до п.3.2. розділу 3 тендерної документації: Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. В п.3. додатку 6 до тендерної документації замовник встановив вимогу: В тому числі необхідно в тексті Форми забезпечення тендерної пропозиції частину тексту «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону» замінити на «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей». В складі тендерної пропозиції Учасника міститься банківська гарантія, яка не містить абзац відповідно до вимоги п.3. додатку 6 до тендерної документації.. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно додатку 6 до тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель банківську гарантію в якій буде міститись абзац наступного змісту «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей». Крім того, відповідно до п.3.1. розділу 3 тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) відповідно до Додатку 2 до тендерної документації (у разі його (їх) встановлення). В підпункті 2 пункту 3 додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання Учасником в складі тендерної пропозиції Копію аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного). В складі тендерної пропозиції учасника міститься копія договору №ЦУП-02/0027/23 від 08.05.2023, який укладено за результатами проведення процедури закупівлі UA-2023-04-19-010393-a. Відповідно до інформації, розміщеної на веб порталі уповноваженого органу, до вищевказаного договору було укладено додаткову угоду №1 від 04.08.2023 та додаткову угоду №2 від 29.12.2023, які є невід’ємною частиною договору. Проте, в складі тендерної пропозиції відсутні копії вищевказаних додаткових угод. Для усунення вищевказаних невідповідностей згідно додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги про усунення невідповідностей, завантажити через електронну систему закупівель копії додаткових угод №1 від 04.08.2023 та №2 від 29.12.2023 до договору №ЦУП-02/0027/23 від 08.05.2023
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.