Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 91 357 478,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 456 787,39 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 450 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 37853109 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віктор Бондар |
Телефон: | +380472566018 |
E-mail: | vikt-bondar@ukr.net |
Місцезнаходження: | 18005, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, бульвар Шевченка, буд. 307 |
9 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт будівель за адресою: м. Черкаси, вул. В'ячеслава Чорновола, 118/1 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (з ПКД) (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-24-014909-a. Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕМЗБУД", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕМЗБУД", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно п.5.1 ч.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.1.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.1.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під поняттям «аналогічний договір» в рамках цієї закупівлі слід вважати виконаний договір з будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту, складність яких віднесена до класу наслідків СС2 та/або до ІІІ категорії або вищого класу наслідків та/або категорії складності. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.1.2-.5.1.3. На підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме досвіду виконання аналогічних договорів учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕМЗБУД" надано Договір №430-кес від 25 травня 2022 року предметом якого є «Будівництво 2-х поверхової казарми Міжнародного міжвідомчого багатопрофільного центру підготовки підрозділів (військова частина 3070 Національної гвардії України) за адресою: вул. Загатка, 65, с. Старе, Бориспільського району. Київської області» та Договір №106-кес від 24.10.2022 року предметом якого є «Будівництво триповерхової казарми Військової частини 3018 Національної гвардії України, за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, смт. Гостомель, вул. Проскурівська, будинок 18, військова частина» , проте в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Окрім того в довідці № 20 від 06 травня 2024 року про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації, зазначена інформація щодо Договору №106-кес від 24.10.2022 року, а саме предмет договору, який різниться від предмета договору, що завантажений в складі пропозиції Учасника. На усунення даних недоліків Учаснику потрібно привести у відповідність довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 та надати підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів згідно вищезазначених аналогічних договорів наданих Учасником.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт будівель за адресою: м. Черкаси, вул. В'ячеслава Чорновола, 118/1 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (з ПКД) (ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-24-014909-a. Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" , а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно п.5.1 ч.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагалось, наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.1.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додаковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.1.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під поняттям «аналогічний договір» в рамках цієї закупівлі слід вважати виконаний договір з будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту, складність яких віднесена до класу наслідків СС2 та/або до ІІІ категорії або вищого класу наслідків та/або категорії складності. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.1.2-.5.1.3. На підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме досвіду виконання аналогічних договорів учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" надано Договір №21 від 22.06.2021 року предметом якого є «Капітальний ремонт телятників за адресою: вул. Тваринників, 4 с.Куна, Гайсинський р- н., Вінницької області» та Договір №43/01 від 02 квітня 2021 року предметом якого є «Капітальний ремонт ВП «Шахти 5/6» ДП «Мирноградвугілля» за адресою: м. Мирноград, вул. Соборна 1», проте в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Крім того, у завантаженому Договорі №21 від 22.06.2021 року, зазначено що невід’ємними частинами цього Договору є: Додаток №1 – Договірна ціна; Додаток №2 – Кошторисний розрахунок вартості будівництва; Додаток №3 – План фінансування (на весь період будівництва); Додаток №4 – План фінансування будівництва (на поточний рік); Додаток №5 – Протокол погодження договірної ціни, проте Договір №21 від 22.06.2021 року, наданий Учасником не в повному обсязі, оскільки відсутній Додаток №1- Договірна ціна та Додаток №2 – Кошторисний розрахунок вартості будівництва, також у Договорі №43/01 від 02 квітня 2021року зазначено, що невід’ємними частинами цього Договору є: Додаток №1 – Договірна ціна; Додаток №2 – Кошторисний розрахунок вартості будівництва; Додаток №3 – План фінансування (на весь період будівництва); Додаток №4 – План фінансування будівництва (на поточний рік); Додаток №5 – Протокол погодження договірної ціни, проте Договір №43/01 від 02 квітня 2021 року наданий Учасником не в повному обсязі, відсутній Додаток №2 – Кошторисний розрахунок вартості будівництва. На усунення даної невідповідності надати Договір №21 від 22.06.2021 року та Договір №43/01 від 02 квітня 2021 року в повному обсязі з усіма Додатками, що є невід’ємними частинами Договору та підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів згідно вищезазначених аналогічних договорів наданих Учасником. 2. Відповідно п.5.2 ч.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» на підтвердження фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): 5.2.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1- м) за чотири попередні календарні роки. 5.2.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2- м) за чотири попередні календарні роки. 5.2.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови, що мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (з урахуванням періоду дії воєнного стану) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. Фінансова звітність мікропідприємства ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ", що надана у складі тендерної пропозиції є такою, що не підтверджує фінансову спроможність учасника, оскільки мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (з урахуванням періоду дії воєнного стану) є менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. На усунення даної невідповідності просимо надати документи згідно п.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації : 5.2.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1- м) за чотири попередні календарні роки. 5.2.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2- м) за чотири попередні календарні роки. 5.2.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови, що мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки (з урахуванням періоду дії воєнного стану) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. 3. Відповідно до 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною; - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ" не надав в складі пропозиції проект календарного графіку виконання робіт. На усунення даної невідповідності надати проект календарного графіку виконання робіт Капітального ремонту будівель за адресою: м. Черкаси, вул. В'ячеслава Чорновола, 118/1 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (з ПКД)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.