Закупівлю оголошено - 24-04-2024, 16:40. Дата останніх змін - 16-05-2024, 14:34

ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) електричних мереж (електрощитових) житлового будинку за адресою: проспект Алішера Навої, 67 у Дніпровському районі міста Києва

Закупівля: UA-2024-04-24-014414-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-04-23-004419-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-04-2024, 16:40
по 30-04-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 30-04-2024, 00:00
по 03-05-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:95 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:950,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
ЄДРПОУ:39606435 Досьє YouControl
Контактна особа:Смарусь Юрій Олександрович
Телефон:380687299055, 380445174827
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
02002, Україна, Київська область,Київ, вулиця Челябінська, будинок 9-Г
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) електричних мереж (електрощитових) житлового будинку за адресою: проспект Алішера Навої, 67 у Дніпровському районі міста Києва

1
робота
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-07-2024
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:26-04-2024, 15:46:14
Видалено24-04-2024, 16:47:51
Експортовано:24-04-2024, 16:43:22
Тип документа: Критерії оцінки
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-04-2024, 16:43:22
Експортовано:26-04-2024, 15:45:46
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-04-2024, 16:43:22
Експортовано:24-04-2024, 16:43:22
Експортовано:26-04-2024, 15:45:46
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-04-2024, 16:43:22
Експортовано:24-04-2024, 16:43:22
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:24-04-2024, 16:43:22
Експортовано:26-04-2024, 15:45:46
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3) не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
950,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВІНЖБУД"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вул.Виговського Івана, будинок 13, офіс 1006, 04136, Казимір Геннадій
Остаточна пропозиція:
74 543,30 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-05-2024, 09:27

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-05-24, 16:21:47
24

Вимога про усунення невідповідностей. Замовником вимагалось відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами: 1. Відповідно до пункту 7 Розділу 7. Вимоги до виконання робіт з капітального ремонту, Технічного завдання на закупівлю робіт з капітального ремонту Замовником вимагалось: «При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. З метою необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції Учасник надає лист в довільній формі, в якому інформується щодо формування тендерної (договірної ціни) за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам за обґрунтованою матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення кошторисної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні. Зазначається версія та програмний комплекс АВК-5 в якому здійснено розрахунок договірної ціни». Учасник на підтвердження вимог повинен завантажити в складі своєї пропозиції такі документи: Лист в довільній формі, в якому інформується щодо формування тендерної (договірної ціни) за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам за обґрунтованою матеріальних ресурсів, яка склалася на момент розроблення кошторисної документації та має бути не вищою за середню ціну у регіоні. Зазначається версія та програмний комплекс АВК-5 в якому здійснено розрахунок договірної ціни. Учасником не надана вищезазначена довідка. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, довідку відповідно до вимог цього пункту. 2. Відповідно до пункту 9 Розділу 7. Вимоги до виконання робіт з капітального ремонту, Технічного завдання на закупівлю робіт з капітального ремонту Замовником вимагалось: «Гарантійний строк на проведені роботи 10 років від дня прийняття їх замовником, про що учасником надається гарантійний лист». Учасник на підтвердження вимог повинен завантажити в складі своєї пропозиції такі документи: Гарантійний лист, що гарантійний строк на проведені роботи 10 років від дня прийняття їх замовником. Учасником не надано вищезазначений гарантійний лист. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, гарантійний лист відповідно до вимог цього пункту.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-05-24, 16:21:47
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-24-014414-a-a1
Номер договору:
120
Дата підписання договору:
16-05-2024, 14:01
Строк дії договору:
з 16-05-2024 по 31-12-2024
Ціна договору до змін:
74 543,30 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
62 119,42 UAH
74 543,30 UAH
Ціна договору
62 119,42 UAH
Ціна договору без ПДВ
64 704,22 UAH
Ціна договору після внесення змін
53 920,18 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВІНЖБУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
74 543,30 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не планується
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ