Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2024, 00:00
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 12 556 709,17 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 125 567,09 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КПТМ "Криворіжтепломережа" |
ЄДРПОУ: | 03342184 Досьє YouControl |
Контактна особа: | КПТМ "Криворіжтепломережа" |
Телефон: | +380564095491, +380671523392 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м.Кривий Ріг, провулок Квітки Цісик, 9 |
2 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі - Особливості), передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пунктів 1 та 2 додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 надає наступні документи: довідка, складена в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка має містити назву обладнання/інструменту/транспортних засобів тощо, кількість та інформацію щодо перебування у власності або користуванні учасника. У разі, якщо предмет закупівлі не передбачає застосування технологій, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням. Довідка, складена в довільній формі про наявність працівників з відповідними кваліфікаційними посвідченнями та посвідченнями про навчання і перевірку знань в питаннях охорони праці, а саме зварювальників, монтажників технологічних трубопроводів, ізолювальників з термоізоляції та надати завірені копії вищевказаних відповідних посвідчень. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" не надані завірені копії кваліфікаційних посвідчень та посвідчень про навчання і перевірку знань в питаннях охорони праці, а саме зварювальників, монтажників технологічних трубопроводів, ізолювальників з термоізоляції. Додатково ТОВ "МОНТАЖСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" не надав довідку у довільній формі з поясненням, що предмет закупівлі не передбачає застосування технологій. Керуючись пунктом 2 розділу «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатку № 3 до тендерної документації, передбачено, що Учасник надає чинний сертифікат на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016. В тендерній пропозиції учасника міститься сертифікаційна угода № 5.04.02-3 від 03 травня 2024 року, яка не містить підпису Учасника. Вирішила: 1. Надати документи передбачені пунктами 1 та 2 додатку № 1 до тендерної документації та документ передбачений пунктом 2 розділу «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатку № 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.