Період оскарження умов закупівлі - по 19-05-2024, 00:00
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 854 308,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 18 543,08 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 9 271,54 UAH |
Замовник: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44153671 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Приндюк Лариса Миколаївна |
Телефон: | +380456853605 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09001, Україна, Київська область,Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
10 |
Згідно частини 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно пункту 1.1. частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в учасника та надають довідку Учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника в якій зазначається наступна інформація про наявності власних або орендованих транспортних засобів, основних будівельних ( дорожніх) машин, механізмів учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількість одиниць, власне чи залучене), обладнання та устаткування, які будуть використовуватись при виконанні даних робіт . Згідно пункту 1.2. частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для недискримінації учасників та рівного ставлення до них, можливо використовувати аналоги техніки, багатофункціональне обладнання у разі, якщо зменшена кількість техніки, що застосовується не призведе до погіршення якості робіт. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: - у підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов оголошення копії чи оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів про перебування на обліку. Якщо транспортні засоби, будівельні ( дорожні ) машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації- інший документ, що посвідчує право власності ( обліку)- за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості по рахунку 10, 11 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі учасника; Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: - у підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов оголошення копї чи оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів про перебування на обліку. Якщо транспортні засоби, будівельні ( дорожні ) машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації- інший документ, що посвідчує право власності ( обліку)- за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі учасника; Згідно пункту 2.1. частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації встановлено кваліфікаційні вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника та надають довідку в довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника, про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікавції, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років,) освіти і спеціальність/кваліфікації працівників. Освіта /найменування учбового закладу та спеціальність Учасником заповнюється лише на осіб інженерно-технічного складу, на працівників дану інформацію вказувати не потрібно. Обов»язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Учасник повинен підтвердити обов»язкову наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі: • Головний - інженер та/або інша особа, яка виконує дані функції ( надати диплом, що підтверджує кваліфікацію «будівельника» або «інженера-будівельника» та надання чинного посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу на підтвердження знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.) ; • Виконавець робіт або майстер, або інша особа, яка виконує його функції (надання чинного посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу на підтвердження знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.) ; • Інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (з наданням чинного посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.) ; • Інженер-проектувальник , який буде залучено для виконання робіт (надати копії диплому, що підтверджує кваліфікацію «будівельника» або « інженера-будівельника» та діючого кваліфікаційного сертифікату); Пунктом 2.2 частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації встановлено, що на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати наступні документи на кожну особу зазначену в довідці: На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати наступні документи на кожну особу зазначену в довідці: 1) копії/оригінали трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІП працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника та слідуюча за нею ), копії/оригінал наказів про призначення на посаду, або копії/оригінал цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору. 2) на інженерно-технічних працівників, що перераховані у довідці, учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОМАГІСТРАЛЬ» #31481658 (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по пров. Лікарняний в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-24-013854-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Учасником подана довідка про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг із зазначенням ПІБ, посади, освіти, найменування учбового закладу та спеціальність, стажу роботи на займаній посаді за вих.№ 1715/ТВ від 21.05.2024 р., встановлено невідповідність інформації щодо зазначення посад працівників, а саме: -Учасником не надано наказу на переведення або виконання обов»язків Дроботюк Олени Василівни на посаду інженера-проектувальника, який залучений для виконання робіт, що не відповідає пункту 2.1. частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації; - В Довідці не вказано працівників (робітничих професій), які будуть залучені для виконання робіт по даній закупівлі, що не відповідає пункту 2.1. частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації; - Учасником не надано на працівників (робітничих професій) копії/оригінали трудових книжок (перша сторінка, що містить інформацію про ПІП працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника та слідуюча за нею ), копії/оригінал наказів про призначення на посаду, або копії/оригінал цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору , що не відповідає пункту 2.2 частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації; -В Довідці про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг, не вказано найменування учбового закладу на інженерно-технічних працівників; 2. Надані трудові книжки на інженерно-технічних працівників, не містять сторінки після запису про влаштування на роботу, тобто пусту сторінку. 3. Учасником подана Інформація про наявність механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для виконання робіт за вих. № 1711/ТВ від 21.05.2024 року в якій відсутні будівельні машини, які були залучені учасником при розрахунках в підсумковій відомості ресурсів та Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 з розрахунками одиничної вартості, а саме: - коток дорожний HAMM HD 75.4 (8 т); - коток дорожний HAMM HD 130 (14.2 т); - коток дорожній HAMM GRW 15 (11.5 т); - асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800. Згідно Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити оновлені, виправлені документи та нові документи протягом 24 годин, що зазначені нижче: 1. Надати оновлену Інформація про наявність механізмів, обладнання та устаткування, необхідних для виконання робіт за вих. № 1711/ТВ від 21.05.2024 року з приведенням даної інформації у відповідність, де вказати будівельні машини та механізмів, згідно свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів про перебування на обліку які відсутні в переліку, а саме: коток дорожний HAMM HD 75.4 (8 т); коток дорожний HAMM HD 130 (14.2 т); коток дорожній HAMM GRW 15 (11.5 т); асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800. 2. Надати копії чи оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів про перебування на обліку які відсутні в переліку, а саме: коток дорожний HAMM HD 75.4 (8 т) коток дорожний HAMM HD 130 (14.2 т); коток дорожній HAMM GRW 15 (11.5 т); асфальтоукладач VOGELE SUPER 1800. 3. Надати повторно копії/оригінали трудових книжок всіх працівників, які зазначені в Довідці про кваліфікацію та досвід працівників (перша сторінка, що містить інформацію про ПІП працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника та слідуюча за нею ), копії/оригінал наказів про призначення на посаду працівників (робітничих професій), або копії/оригінал цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору. 4. Надати оновлену Довідка про кваліфікацію та досвід працівників, що будуть залучені до надання послуг із зазначенням ПІБ, посади, освіти, найменування учбового закладу та спеціальність, стажу роботи на займаній посаді за вих.№ 1715/ТВ від 21.05.2024 р. з додаванням працівників (робітних професій), які будуть залучені до виконання договору.*На працівників (робітничих професій) освіту, найменування учбового закладу та спеціальність, яку отримав в вузі /найменування учбового закладу та спеціальність вказувати не потрібно. 5. Надати наказ на переведення або виконання обов»язків Дроботюк Олени Василівни на посаді інженера-проектувальника, який залучений для виконання робіт по даній закупівлі та вірно зазначити назву посади в Довідці про кваліфікацію та досвід працівників за вих.№ 1715/ТВ від 21.05.2024 р;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.