Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2024, 00:00
Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 9 пункту 3 Особливостей в закупівлді відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Програма для відновлення України», далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 151 200 854,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 1 512 008,54 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 756 004,27 UAH |
Замовник: | Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02012740 Досьє YouControl |
Сайт: | http://kam.gov.ua/viddili/upravlinnya_okhoroni_zdorovya |
Контактна особа: | Світлана Парнета |
Телефон: | +380967162728 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У підп. 5.3 п.5 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації передбачено наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього: за 2018, 2019, 2020, 2021 роки); 5.3.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). 5.3.3. Копія звіту про рух грошових коштів, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, – якщо розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за 2018, 2019, 2020, 2021 роки становить не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 2) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" надано фінансові звіти, але є невідповідність в аналогічному періоді попереднього року звіту про фінансові результати за 2020 рік 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учаснику ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" привести у відповідність та надати фінансову звітність
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.