Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2024, 00:00
Закупівля робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 9 пункту 3 Особливостей в закупівлі відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», далі – НКПВУ), ратифікованої Законом України від 22.04.2015 № 346-VIII, та які що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Категорія замовника – органи місцевого самоврядування.
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 12 122 011,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 610,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 60 000,00 UAH |
| Замовник: | Копичинецька міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04058380 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Процанін |
| Телефон: | +0355741394 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 48260, Україна, Тернопільська область,місто Копичинці, вул. 22 Січня, 29 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Було проведено повторний аналіз технічного завдання додатку 3 тендерної документації та встановлено невідповідність вимогам проектно-кошторисної документації даного об’єкту в частині переліку необхідних матеріалів та невідповідність обсягу робіт. Дана невідповідність унеможливлює коректне виконання робіт по даному об’єкту. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-07-2024, 00:00
Період оскарження:
з 21-06-2024, 18:34 по 02-07-2024, 00:00
Документи:
Згідно вимог тендерної документації, а саме: в підпункті 5.3. пункту 5 Розділу ІІІ передбачено: «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. 5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3.» Один з аналогічних договорів що надав Учасник разом з актами виконаних робіт до нього (Договір №45 від 19 грудня 2018р), має строк дії договору до 31 грудня 2019 р., а останній акт виконаних робіт по даному договорі датований 29.05.2020 року, також сума актів виконаних робіт не відповідає сумі договору, у зв’язку з чим Замовник вимагає надати: 1. Роз’яснення щодо строку дії договору і строку виконання робіт по договору № 45 від 19 грудня 2018р; 2. Додаткові угоди (якщо такі були укладені) й інші документи до договору № 45 від 19 грудня 2018р що підтверджують повне виконання виконавцем своїх договірних зобов’язань у встановлений договором строк
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.