Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 522 169,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 22 610,85 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Олександр БУГАЙОВ |
Телефон: | +380567565629, +380567565283 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пропозиція учасника - ТОВ "НЬЮ БУД" (4 165 000,00 грн.) була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. У вимогах Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: - довідку за формою, наведеною у Таблиці № 1, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг . На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: -скан-копії трудових книжок, або трудових договорів, або договорів цивільно-правового характеру, або наказів про призначення, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними працівниками згідно із чинним законодавством України. Учасник надав Довідку від 24.04.2024 № 15 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У вищезазначеній довідці учасник вказав інформацію щодо вищої освіти у двох працівників Степанцова та Онищука, і завантажив до електронної системи дипломи про освіту технікумів. Учасником завантажено до електронної системи закупівель посвідчення № 477 видане на працівника Митрофанова Віталія Володимировича, який опанував професійний курс монтажника сталевих і залізобетонних конструкцій, посвідчення видане російською мовою, без перекладу на українську. Аналогічна ситуація з випискою підсумкових оцінок до диплому Левченко Алли Павлівни. 2. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати наступні документи/інформацію: довідку за формою, наведеною у Таблиці 2, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору, за аналогічним предметом закупівлі. На підтвердження інформації, яка зазначена в довідці необхідно надати скан-копії документів: - аналогічний договір, інформація по якому відображена в Довідці; - додаток «договірна ціна» і всі додаткові угоди, якими змінювалася вартість договору та додаток «договірна ціна»; -всі довідки про вартість виконаних робіт за договором, складені за формою КБ-3; - всі акти приймання виконаних будівельних робіт за договором, складені за формою № КБ-2в; - лист-пояснення про неможливість надати додаток «договірна ціна», якщо відповідний додаток до договору сторонами не складався та не може бути наданий з об’єктивних причин. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про надання послуг з поточного ремонту, за період 2022 рік або 2023 рік. Сума одного з аналогічних договорів повинна складати не менше 40% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження досвіду аналогічного договору Учасником завантажено до електронної системи закупівель Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 24.04.2024 № 16 та підтверджуючі документи. Серед підтверджуючих документів відсутні додаток «договірна ціна» і додаткова угода, якою змінювалася вартість договору та додаток «договірна ціна». Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену з виправленою інформацією довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або документи, які засвідчують здобуття вищевказаними працівниками вищої освіти. 2. Відовідно до підпункту 7.5 пункту 7 розділу 1 тендерної документації документи, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Надати переклад посвідчення Митрофанова Віталія Володимировича та виписки підсумкових оцінок до диплому Левченко Алли Павлівни. 3. Завантажити до електронної системи відсутні додаток «договірна ціна» і додаткова угода, якою змінювалася вартість договору та додаток «договірна ціна. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пропозиція учасника - ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН" (4 143 411,00 грн.) була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. У вимогах Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: - довідку за формою, наведеною у Таблиці № 1, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг. На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: -скан-копії трудових книжок, або трудових договорів, або договорів цивільно-правового характеру, або наказів про призначення, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними працівниками згідно із чинним законодавством України. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.04.2024 № 260424-7. Довідка надана не за формою, наведеною у Таблиці № 1 Додатку 2 до тендерної документації. У вищезазнченій довідці відсутня наступна інформація: 1) Інженерно-технічні працівники: - відсутня інфрмація щодо спеціальності більшості працівників; - інженер-проектувальник – відсутня інфрмація щодо освіти та спеціальності; - прийнятя на посаду з 03.02.2017 року працівника Дейнегу Н.В. відбулося раніше, ніж призначили на посаду директора підприємства з 15.11.2017 року; - посада працівника Калугіна І.В., яка зазначена в довідці не відповідає посаді за наказом про призначення; 2) Працівники робітничих професій: - працівники робітничих професій, у яких зазначено технічна освіта, потрібно дописати професійно-технічна освіта; - працівник Баранов О.О., відсутня інформація щодо спеціальності; - посади працівників робітничих професій, які зазначено у довідці не відповідають посадам, згідно наказам про призначення. 2. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати наступні документи/інформацію: довідку за формою, наведеною у Таблиці 2, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору, за аналогічним предметом закупівлі. На підтвердження інформації, яка зазначена в довідці необхідно надати скан-копії документів: - аналогічний договір, інформація по якому відображена в Довідці; - додаток «договірна ціна» і всі додаткові угоди, якими змінювалася вартість договору та додаток «договірна ціна»; -всі довідки про вартість виконаних робіт за договором, складені за формою КБ-3; - всі акти приймання виконаних будівельних робіт за договором, складені за формою № КБ-2в; - лист-пояснення про неможливість надати додаток «договірна ціна», якщо відповідний додаток до договору сторонами не складався та не може бути наданий з об’єктивних причин. *Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про надання послуг з поточного ремонту, за період 2022 рік або 2023 рік. Сума одного з аналогічних договорів повинна складати не менше 40% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження досвіду аналогічного договору Учасником завантажено до електронної системи закупівель Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 26.04.2024 № 260424-8, в довідці зазначено інформацію по трьом договорам: 1) Договір № 22377 від 18.11.2023 на суму 919 066,00 грн., 2) Договір № UKR23_1244 від 05.07.2023 на суму 871 599,28 грн., 3) Договір № UKR23_0870 від 21.04.2023 на суму 1 862 182,00 грн. У вищезазначеній довідці та завантажених документах: - 1) Договір № 22377 від 18.11.2023 на суму 919 066,00 грн. (в довідці не вірно вказано номер договору, не зазначено телефон контактної особи замовника з ким було укладено договір). Довідка про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 надана на суму 511 559,14 грн., що не підтверджує факт повного виконання договору; 2) Договір № UKR23_1244 від 05.07.2023 на суму 871 599,28 грн., (в довідці не зазначено строк надання послуг, адресу та телефон контактної особи замовника з ким було укладено договір). Сума виконання договору 943 550,81 грн, відсутні додаткова угода на збільшення суми договору та договірна ціна з новою сумою. Акт за формою № КБ-2в надано на суму 87 154,99грн., що не підтверджує факт повного виконання договору; 3) Договір № UKR23_0870 від 21.04.2023 на суму 1 862 182,00 грн. (в довідці не зазначено адресу та телефон контактної особи замовника з ким було укладено договір). Сам договір відсутній, що не дає можливості перевірити інформацію по договору, яка зазначена у довідці та у завантажених документах. 3. Учасником до електронної системи закупівель було завантажено документи, що вимагалися замовником згідно тендерної документації. На документах, які було зроблено на фірмовому бланку підприємства, було прописано юридичну адресу, яка відповідає витягу з ЄДРПОУ. На наказах про призначення на посади працівників зазаначено іншу юридичну адресу. Якщо змінювалась юридична адреса підприємства, то це повинно було бути відображено у витягу з ЄДРПОУ. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену з виправленою інформацією довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, наведеною у Таблиці № 1 Додатку 2 до тендерної документації 2. Надати оновлену з виправленою інформацією довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, завантажити документи, яких не вистачає, щодо підтвердження факту повного виконання договорів. 3. Надати пояснення та документальне підтвердження, щодо різних юридичних адрес на документах, які було завантажено учасником ПВП "ДВН". Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.