Закупівлю оголошено - 19-04-2024, 11:21. Дата останніх змін - 06-06-2024, 16:53

Поточний ремонт вул. Івана Кулика в м.Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Державна закупівля - UA-2024-04-19-004060-a Поточний ремонт вул. Івана Кулика в м.Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від замовника Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради від 4/19/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-04-19-004060-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-04-19-004715-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-04-2024, 11:21
по 17-05-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-04-2024, 11:21
по 20-05-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 20-05-2024, 11:59
по 20-05-2024, 12:22

Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2024, 00:00

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1752530
1 752 530,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:8 762,65 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:52 575,90 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Департамент дорожньо-транспортної інфраструктури та екології Черкаської міської ради
ЄДРПОУ:45017103 Досьє YouControl
Контактна особа:Гайдуков Микола Олександрович
Телефон:+380939187480
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
18000, Україна, Черкаська область,Черкаси, вул. Байди Вишневецького,36
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт вул. Івана Кул ...
1 752 530,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 20-05-2024, 11:59
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт вул. Івана Кулика в м.Черкаси

1
послуга
18000 Україна Черкаська область м. Черкаси вул. Івана Кулика
по 20-12-2024
45233142-6
Ремонт доріг


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Святотроїцька 73, офіс 309, 18000, Сергій Колесниченко
Остаточна пропозиція:
1 713 249,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 713 249,64 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-05-2024, 18:03
Період подачі оскарження:
по 02-06-2024, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-19-004060-a-b1
Номер договору:
35-24
Дата підписання договору:
06-06-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 06-06-2024 по 31-12-2024
1 713 249,64 UAH
Ціна договору
1 427 708,03 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Святопетрівське вул. Теплична 38, кв. 193, 08130, Петросян Артур Каджикович
Остаточна пропозиція:
1 629 613,73 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 629 613,73 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-06-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 24-05-24, 20:31:38
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: І. Згідно підпункту 5) пункту 1.1. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого(их) рахунку(ів) в такій(их) банківській(их) установі(ах) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках станом не раніше дати оголошення даної закупівлі (довідка з Державної казначейської служби України не надається) (При цьому, учасник повинен надати в складі пропозиції довідку з державної податкової служби (її територіальних органів) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, станом не раніше дати оголошення цих торгів). Всупереч вимогам пп.5) п.1.1. ч.1 р.ІІІ тендерної документації учасник ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не надав у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого(их) рахунку(ів) в такій(их) банківській(их) установі(ах) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках станом не раніше дати оголошення даної закупівлі, а також не надав довідку з державної податкової служби (її територіальних органів) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, станом не раніше дати оголошення цих торгів. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідки з усіх обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого(их) рахунку(ів) в такій(их) банківській(их) установі(ах) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках станом не раніше дати оголошення даної закупівлі (довідка з Державної казначейської служби України не надається) (При цьому, учасник повинен надати в складі пропозиції довідку з державної податкової служби (її територіальних органів) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, станом не раніше дати оголошення цих торгів). ІІ. Згідно підпункту 6) пункту 1.1. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції* * Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників/іншого документу, що підтверджує повноваження, тощо) (для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання тендерної пропозиції разом з копіями паспорту (1-5 сторінки (6 сторінки, якщо вона заповнена) та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копією обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копіями ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця). Вищезазначені документи надаються разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, зі строком дії не менше ніж до завершення строку дійсності тендерної пропозиції, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Крім того, якщо учасник підпадає під дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», на підтвердження повноважень таких учасників/ представників учасників додатково у складі тендерної пропозиції надаються документи згідно частини другої ст. 44 даного Закону. Учасники, що не підпадають під дію вищевказаного закону, тощо мають надати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-пояснення з зазначенням причин ненадання документів відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Всупереч вимогам пп.6) п.1.1. ч.1 р.ІІІ тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження директора ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників/іншого документу, що підтверджує повноваження, тощо), разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи. Також, учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», який підпадає під дію Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» не надано документи згідно частини другої ст. 44 даного Закону. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, встановлені пп.6) п.1.1. ч.1 р.ІІІ тендерної документації. ІІІ. Згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, яка повинна містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Всупереч вимогам п.1.6. ч.1 р.ІІІ тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, яка повинна містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, яка повинна містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. ІV. Згідно пункту 1.7. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Всупереч вимогам п.1.7. ч.1 р.ІІІ тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції довідку відповідного змісту, або підтвердження зміни податкової адреси. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. V. Згідно частини 7 розділу ІІІ тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та/або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг. Всупереч вимогам ч.7 р.ІІІ тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та/або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг. VI. Згідно абзацу 4 пункту 8.1. частини 8 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції чинний СЕРТИФІКАТ, що підтверджує відповідності системи управління охороною здоров’я та безпекою праці Учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 у сфері будівництва доріг та/або надання послуг з ремонту автомобільних доріг, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ у сфері відповідного ДСТУ ISО за видом діяльності «Будівництво» (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат, та ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) зазначеного сертифікату). В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься СЕРТИФІКАТ №UA.OH.220429.01-22 на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці стосовно надання послуг з будівництва доріг та автострад ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» згідно з ДСТУ ISO 45001:2019, виданий ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» 19.05.2022 з терміном дії до 18.05.2025 за умови щорічного підтвердження. Всупереч вимогам абз.4 п.8.1. ч.8 р.ІІІ тендерної документації Учасник не надав у складі тендерної пропозиції звіт за результатами наглядового аудиту, що підтверджує актуальність (чинність) Сертифікату №UA.OH.220429.01-22 на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (20.05.2024). З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати ЗВІТ за результатами аудиту (наглядового аудиту), що підтверджує актуальність (дійсність) Сертифікату №UA.OH.220429.01-22 на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці стосовно надання послуг з будівництва доріг та автострад ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» згідно з ДСТУ ISO 45001:2019 на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. VIІ. Згідно пункту 8.2. частини 8 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що на підтвердження контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи, що підтверджують наявність випробувальної дорожньої лабораторії або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Система керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: асфальтобетонні суміші; автомобільні дороги (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про атестацію або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам (компетентності) ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань та/або галуззю). Всупереч вимогам п.8.2. ч.8 р.ІІІ тендерної документації учасник не надав у складі пропозиції документи, що підтверджують наявність у учасника випробувальної дорожньої лабораторії або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Система керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: асфальтобетонні суміші; автомобільні дороги. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність випробувальної дорожньої лабораторії або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Система керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: асфальтобетонні суміші; автомобільні дороги (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про атестацію або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам (компетентності) ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань та/або галуззю). VIII. Згідно пункту 8.3. частини 8 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен підтвердити проведення ним не рідше ніж один раз на п’ять років атестації робочих місць за умовами праці робочого місця (професії) машиніста дорожньо-будівельних машин, асфальтобетонника та дорожнього робітника. При цьому, учасник повинен надати у складі пропозиції протоколи проведення лабораторних досліджень умов праці за показниками, вплив яких є постійним, незалежно від місця надання послуг, а саме: - для робочого місця (професії) машиніста дорожньо-будівельних машин дослідження за показниками: важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку, вібрації; - для робочого місця (професії) асфальтобетонника та дорожнього робітника дослідження за показниками: важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку. Дослідження повинні проводитися лабораторією, атестованою на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу. Учасник має надати підтвердження відповідної атестації лабораторії (лист від державного органу, який здійснює атестацію, або інформацію у довільній формі, з посиланням на офіційний веб-сайт відповідного органу, що містить відомості про атестацію лабораторії). Всупереч вимогам п.8.3. ч.8 р.ІІІ тендерної документації учасник не надав у складі пропозиції протоколи проведення лабораторних досліджень умов праці. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати у складі пропозиції протоколи проведення лабораторних досліджень умов праці за показниками, вплив яких є постійним, незалежно від місця надання послуг, а саме: - для робочого місця (професії) машиніста дорожньо-будівельних машин дослідження за показниками: важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку, вібрації; - для робочого місця (професії) асфальтобетонника та дорожнього робітника дослідження за показниками: важкості та напруженості праці, шумового навантаження та інфразвуку. Також учасник повинен надати підтвердження атестації лабораторії, яка видає вищевказані протоколи, на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу (лист від державного органу, який здійснює атестацію, або інформацію у довільній формі, з посиланням на офіційний веб-сайт відповідного органу, що містить відомості про атестацію лабораторії). ІХ. Згідно пункту 1.1. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції. Учасник, повинен документально підтвердити наявність підстав користування вищевказаною технікою, або право користування технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку) (договір купівлі-продажу, або договір міни, або договір дарування; накладна/акт приймання-передачі; інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на договірних засадах, Учасником подаються: - посвідчене власником свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів). Якщо власником техніки є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально. У разі, якщо надана на договірних засадах техніка не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії інших документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі); - договір, що посвідчує право користування технікою (оренди (лізингу), суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - листи згоди від власника техніки на використання техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. При цьому, якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. У разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - посвідчене власником свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів). Якщо власником техніки є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально. У разі, якщо техніка, яка використовується при наданні послуг не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі); - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати кожну одиницю транспортного засобу (будівельних машин і механізмів) (містити відомості про найменування, модель, марку та державний номер (якщо підлягає державній реєстрації)). З наданих у складі пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» документів щодо документального підтвердження прав користування наявною технікою, встановлено наступні невідповідності вимогам п.1.1. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації: На підтвердження інформації про отримання послуг котка дорожнього AMMANN AP 240, котка дорожнього Dynapac CC624HF та асфальтоукладача Vogele Super 1800-2 учасником надано договір №10/01/22 від 10.01.2022 про надання послуг будівельних механізмів, укладений між виконавцем ТОВ «НЛТ ТЕХНІКА» та замовником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». Проте, учасником не надано: - посвідчене власником свідоцтво про реєстрацію котка дорожнього AMMANN AP 240 (зав. №4302444), реєстр.номер 84078АА. Якщо власником техніки є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально; - посвідчене власником свідоцтво про реєстрацію асфальтоукладача Vogele Super 1800-2 (зав.№11820299), реєстр.номер 72556аа. Крім цьому, не надано: - договір, укладений між ТОВ «НЛТ ТЕХНІКА» та ТОВ «ЕСКА КАПІТАЛ», який підтверджує право ТОВ «НЛТ ТЕХНІКА» користування цією технікою для надання послуг; - акт приймання-передачі (або інший документ, який підтверджує факт передачі ТОВ «НЛТ ТЕХНІКА») техніки. На підтвердження права користування котком дорожнім Dynapac CА302PD, який є власністю ТОВ «НОВАРЕНТ», учасником надано копію свідоцтва про реєстрацію Серія ЕЕ №228826, не посвідчену власником. Крім цього, не надано договір, що посвідчує право користування цим котком (оренди (лізингу), суборенди та ін), з листом згодою від власника техніки на використання техніки, або договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням котка, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Щодо автогрейдера середнього типу та машини поливально-мийної, які вказані у довідці Вих №9 від 16.05.2024 р. про наявність техніки, як такі що використовуються шляхом отримання послуг, учасником не надано документального підтвердження отримання послуг техніки на договірних засадах (як зазначено у вищевказаній довідці), а саме: - посвідчене власником свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів); - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати документально підтвердити наявність підстав користування технікою, необхідною для надання послуг, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції, або право користування технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці за формою Таблиці 1 про наявність техніки, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку) (договір купівлі-продажу, або договір міни, або договір дарування; накладна/акт приймання-передачі; інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на договірних засадах, Учасником подаються: - посвідчене власником свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів). Якщо власником техніки є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально. У разі, якщо надана на договірних засадах техніка не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії інших документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі); - договір, що посвідчує право користування технікою (оренди (лізингу), суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - листи згоди від власника техніки на використання техніки із зазначенням предмету цієї закупівлі. При цьому, якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. У разі отримання відповідних послуг техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - посвідчене власником свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів). Якщо власником техніки є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально. У разі, якщо техніка, яка використовується при наданні послуг не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі); - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. (Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю). При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати кожну одиницю транспортного засобу (будівельних машин і механізмів) (містити відомості про найменування, модель, марку та державний номер (якщо підлягає державній реєстрації)). Х. Згідно п.1.2. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно нижченаведеної форми Таблиці 2. На підтвердження наявності в Учасника власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі. У разі, відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інші права користування. При цьому, якщо об'єкти надаються в користування не власником, Учасник додатково надає документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на користування та передавання у користування третім особам. (Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації); - витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі. В складі пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» наявна довідка Вих №6 від 16.05.2024, яка містить відомості про територію для розміщення та зберігання автотранспортних засобів, іншої техніки та будматеріалів загальною площею 300м2, передану в оренду згідно договору оренди території №13/05 від 01.05.2024. Всупереч вимогам п.1.2. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації довідка про наявність матеріально-технічної бази не містить відомостей про наявні офісні приміщення, а також в складі пропозиції не надано документів, які б підтвердити право власності на офісні приміщення, або право користування (оренди, суборенди, інші права користування). З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз, офісних приміщень, тощо) згідно нижченаведеної форми Таблиці 2. На підтвердження наявності в Учасника власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі. У разі, відсутності власної матеріально-технічної бази, Учасник надає в складі тендерної пропозиції: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та інші права користування. При цьому, якщо об'єкти надаються в користування не власником, Учасник додатково надає документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на користування та передавання у користування третім особам. (Договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації); - витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, сформований не раніше дати оголошення даної закупівлі. ХІ. Згідно п.1.3. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням. Додатково в довідці Учасником зазначається інформація щодо можливості виготовлення Виробником/Постачальником протягом строку надання послуг за предметом закупівлі визначеного технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) виду(типу) асфальтобетону в потрібній кількості із зазначенням запланованих обсягів випуску асфальтобетону щомісячно протягом строку надання послуг. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати: - договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає оригінал картки(ів) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. На підтвердження дотримання природоохоронного законодавства, Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору; дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу). В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» надано довідку Вих №4 від 16.05.2024 про наявність асфальтобетонного заводу, в якій учасник зазначає відомості про АБЗ №ДС-185у», з місцем розташування – 19000, Черкаська обл., м. Канів, вул. Київська, 36а, який згідно договору №08-05/2024 на постачання продукції від 08.02.2024 забезпечує учасника асфальтобетонними сумішами. При цьому, учасник надає у складі пропозиції договір №08-05/2024 на постачання продукції від 08 травня 2024 року, укладеному між Постачальником ПП «КАНІВ-ГРАНІТ» та Покупцем ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ». Отже, в довідці про наявність асфальтобетонного заводу вказано реквізити іншого договору. Також, у довідці невірно зазначено місцезнаходження АБЗ (атестат виробництва, виданий ПП «КАНІВ-ГРАНІТ», засвідчує стан виробництво асфальтобетонних сумішей на АБЗ «ДС-185У», розташованого: Черкаська обл., м. Канів, Лівобережна промислова зона на лівому березі річки Дніпро, 7). Учасником не надано в складі пропозиції довідку про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів), яка б відповідала вимогам п.1.3. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації. Договір №08-05/2024 на постачання продукції від 08.05.2024, укладений між ПП «КАНІВ-ГРАНІТ» та ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не відповідає п.1.3.1 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації. Гарантійний лист ПП «КАНІВ-ГРАНІТ» №127 від 09.05.2024р. відповідає вимогам п.1.3.1 ч.1 Додатку 1 до тендерної пропозиції. Всупереч вимогам п.1.3. ч.1 додатку 1 до тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного заводу ПП «КАНІВ-ГРАНІТ» - АБЗ «ДС-185у», з місцем розташування – Черкаська обл., м. Канів, Лівобережна промислова зона на лівому березі річки Дніпро, 7. Всупереч вимогам п.1.3. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції договір на проведення атестації АБЗ «ДС-185у» ПП «КАНІВ-ГРАНІТ» на виробництво асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати: - довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням. Додатково в довідці Учасником зазначається інформація щодо можливості виготовлення Виробником/Постачальником протягом строку надання послуг за предметом закупівлі визначеного технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації) виду(типу) асфальтобетону в потрібній кількості із зазначенням запланованих обсягів випуску асфальтобетону щомісячно протягом строку надання послуг; - договір (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг/виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі); - документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись Учасником в рамках цієї закупівлі; - договір на проведення атестації АБЗ «ДС-185у» ПП «КАНІВ-ГРАНІТ» на виробництво асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору. ХІІ. Згідно п.2.2. ч.2. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників, Учасник повинен надати: а) для підтвердження наявності штатних працівників:  копії наказів про призначення/переведення на посаду, та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), та/або копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника);  копію Додатку №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом. б) для підтвердження наявності працівників, які працюють за договором цивільно-правового характеру (далі – ЦПХ): копії відповідних договорів ЦПХ. В складі пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» міститься довідка Вих №7 від 16.05.2024 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з відомостями про головного інженера (Білоцерківсьий С.І.), виконроба (Хриптулов Є.Г., інженера з охорони праці (Довгаль В.О.), 2-х машиністів дорожньо-будівельних машин (Петросян А.К., Гордієнко Д.О.) та 2-х дорожніх робітників/асфальтобетонників (Акобян А., Багдасарян С.Р.). Всупереч вимогам п.2.2. учасником не надано у складі пропозиції копій наказів про призначення/переведення на посаду, та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), та/або копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника) щодо штатних працівників, та копій договорів цивільно-правового характеру щодо працівників, які працюють за договором ЦПХ. Надана у складі пропозиції копія Додаток №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за І квартал 2024 року не містить відомості про Білоцерківського С.І., Хриптулова Є.Г., Довгаля В.О., Гордієнка Д.О. При цьому, не надано повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом, щодо працівників, прийнятих на роботу, як штатних працівників, після складання звіту. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати: а) для підтвердження наявності штатних працівників:  копії наказів про призначення/переведення на посаду, та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), та/або копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника);  копію Додатку №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом. б) для підтвердження наявності працівників, які працюють за договором цивільно-правового характеру (далі – ЦПХ): копії відповідних договорів ЦПХ. XIІІ. Згідно пп.2) п.2.3. ч.2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження належної кваліфікації робітників, вказаних у довідці, учасник повинен надати копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації дорожніх працівників, асфальтобетонників, машиністів дорожньо-будівельних машин із зазначенням присвоєного розряду. В разі підтвердження робітничої кваліфікації дорожніх працівників, асфальтобетонників та машиністів дорожньо-будівельних машин в результаті професійного навчання працівників безпосередньо у Учасника (у роботодавця), проведене згідно з Положенням про професійне навчання працівників на виробництві, затвердженим Наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України від 26.03.2001 № 127/151 (надалі – Положення), учасник повинен надати завірені копії документів, визначених розділом V Положення, а саме: - робочих навчальних планів; - розкладів занять (графіків консультацій); - журналів теоретичного і виробничого навчання (карток обліку теоретичного навчання для індивідуальних консультацій); - щоденників виробничого навчання. В складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відсутні копії свідоцтв про присвоєння (підвищення) кваліфікації дорожніх працівників, асфальтобетонників, машиністів дорожньо-будівельних машин із зазначенням присвоєного розряду, а також не надано копії документів, що підтверджують проведення згідно з Положенням про професійне навчання працівників на виробництві, затвердженим Наказом Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України від 26.03.2001 № 127/151, навчання в результаті професійного навчання працівників безпосередньо у Учасника (у роботодавця). З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати документи передбачені пп.2) п.2.3. ч.1 Додатку 1 до тендерної документації. XІV. Згідно п. 2.5. ч.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити можливість дотримання ним під час виконання робіт по даній закупівлі вимог законодавства щодо охорони праці шляхом надання в складі пропозиції протоколів/витягів з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у керівника учасника, інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) та виконавця робіт (виконроба) із загального курсу з охорони праці, а також надати посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом [заклад/установа]), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаними особами відповідного навчання. Надані у складі тендерної пропозиції документи щодо підтвердження знань з охорони праці у інженера з охорони праці не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: до наданого посвідчення №17.01.2024.1/8, виданого ТОВ «НВП АТЛАНТА ЮМС» Довгалю Валентину Олександровичу, як інженеру з охорони праці ТОВ «Класика Комфорту», яким підтверджується проходження навчання і перевірку знань, у т.ч. загального курсу з ОП, учасник не надав протокол/витяг з протоколу перевірки знань №17.01.2021.1 від 17.01.2024; до наданого посвідчення №ОП168-22-1, виданого ДП «Головний навчально-методичний центр Держпраці» Довгалю Валентину Олександровиу, як експерту ТОВ «НВП АТЛАНТА ЮМС», яким підтверджено проходження навчання і виявлення потрібних знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки та пожежної безпеки, учасник не надав протокол/витяг з протоколу перевірки знань від 06.04.2022 №168-22; до наданого у складі пропозиції витягу з протоколу №ОП165-22 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 13.04.2022, яким підтверджується проведення перевірки законодавчих актів з охорони праці працівників експерта ТОВ «НВП АТЛАНТА ЮМС» Довгаля В.О., не надано посвідчення ДП «Головний навчально-методичний центр Держпраці». З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати протокол/витяг з протоколів перевірки знань, що підтверджують наявність знань у інженера з охорони праці (або особи, яка виконує його функції) із загального курсу з охорони праці, а також надати посвідчення, видані уповноваженим органом (його структурним підрозділом [заклад/установа]), або суб’єктом господарювання, який здійснює навчання з питань охорони праці посадових осіб, де містяться відомості про проходження вищевказаною особою відповідного навчання. XV. Згідно п.3.2. ч.3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), відповідно до вимог п.3.1. ч.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: - позитивний(і) відгук(и) щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт (у відгуку обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору); - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копії платіжних доручень/інструкцій, які підтверджують проведення оплати за надані учасником послуги/виконані роботи, завірені замовником (контрагентом). Всупереч вимога п.3.2. ч.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції позитивний відгук Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області щодо надання аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт згідно договору №525 від 02.11.2023. Надана у складі пропозиція платіжна інструкція №1412 від 08.12.2023, не завірена замовником (контрагентом) – Борщагівською сільською радою. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати позитивний відгук Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області щодо надання учасником аналогічних послуг/виконання аналогічних робіт згідно договору №525 від 02.11.2023, а також завірену замовником (контрагентом) – Борщагівською сільською радою, копію платіжної інструкції №1412 від 08.12.2023.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 25-05-24, 20:31:38

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 629 613,73 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 629 613,73 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЧЕРКАСИШЛЯХБУД-ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 713 249,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 713 249,64 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
без залучення субпідрядників
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:15-05-2024, 19:23:34
Видалено19-04-2024, 11:26:14
Експортовано:15-05-2024, 19:20:28
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:19-04-2024, 11:22:21
Експортовано:15-05-2024, 19:20:28
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
Дата архівування: 15-05-2024, 19:20:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Поточний ремонт вул. Івана Кулика в м.Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір: 52 575,90 грн. (П'ятдесят дві тисячі п'ятсот сімдесят п'ять гривень 90 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме:  відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;  непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю;  ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією;  ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим забезпеченням (покриттям) на весь строк дії такої гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено, шляхом надання у складі тендерної пропозиції довідки про залишок коштів на рахунку, виданої банком-гарантом, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта, та виписки з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі, завіреної печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта (Довідка про залишок коштів на рахунку та виписка з рахунку покриття гарантії, які надаються в електронній формі, підписуються шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно).
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Поточний ремонт вул. Івана Кулика в м.Черкаси (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія в паперовому вигляді. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% (один відсоток) від ціни договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
Статус: Активна
Дата створення: 19-04-2024, 11:21:59
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ