Період оскарження умов закупівлі - по 01-05-2024, 00:00
Під кількістю 1 робота, слід розуміти обсяг згідно ТС (Додаток 2).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 485 542,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 22 427,71 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ |
ЄДРПОУ: | 41850927 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Володимир Матвіїв |
Телефон: | +380671668097 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81131, Україна, Львівська область,село Солонка, вул.Центральна, будинок 3 |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП БЕКАС-БУД (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт підвальних приміщень ЗДО "Дубочок" для влаштування споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття за адресою: с. Зубра Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно пп.1 п. 3 ДОДАТКУ №1 до Тендерної документації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше двох, не менше, ніж один з яких виконаний повністю. Аналогічним договором є договір, (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером робіт капітальний ремонт та ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, незалежно від джерел фінансування. В одному з двох наданих Учасником в складі тендерної пропозиції договорах, а саме в договорі підряду № 2рр/2018 від 30 липня 2018 р. зазначено характер робіт: реставрація, що не відповідає вимогам п. 3 ДОДАТКУ №1 ДО Тендерної документації 2. Для підтвердження інформації про наявність працівників, вказаних в таблиці Б учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій щодо всіх осіб, зазначених в Таблиці Б. Учасником в наданій ним довідці про наявність працівників зазначено директора Бекаса Романа Дмитровича, однак на нього не надано трудової книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витягу з трудової книжки із записами про прийом на роботу або саме наказу або витягу з наказу саме про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На усунення невідповідностей необхідно надати: - приведену у відповідність Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. - Скановану з оригіналу копію ще одного аналогічного договору, інформацію щодо якого вказати у довідці форми Таблиці «Г». Загальна кількість аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції має бути не менше двох, не менше, ніж один з яких виконаний повністю. Аналогічним договором є договір, (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером робіт капітальний ремонт та ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, незалежно від джерел фінансування. - Документи, що засвідчують факт виконання робіт за таким доданим договором, що вказаний в довідці а саме: довідки форми КБ-3. - Скановану з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю від замовника за таким доданим договором, що буде учасником вказаний в довідці. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер, дату видачі такого документу (не раніше 2023 р.), суму та інформацію про стан виконання договору. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти державної чи комунальної форми власності. - Платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати надання послуг згідно такого доданого аналогічного договору та довідки Таблиці «Г». - трудову книжку (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витягу з трудової книжки із записами про прийом на роботу або саме наказ або витяг з наказу саме про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій на вказаного в довідці директора Бекаса Романа Дмитровича. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.