Закупівлю оголошено - 17-04-2024, 16:25. Дата останніх змін - 13-05-2024, 11:11

45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Закупівля: UA-2024-04-17-011685-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-04-2024, 16:25
по 23-04-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-04-2024, 09:00
по 26-04-2024, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-04-2024, 15:16
по 29-04-2024, 15:39

45451100-4 Оздоблювальні роботи

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:1 580 593,96 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:15 805,94 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:47 417,82 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Київський інститут Національної гвардії України
ЄДРПОУ:44633214 Досьє YouControl
Контактна особа:Максим Сергійович
Телефон:+380961121755
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
45450000-6 - Інші завершальні ...
1 580 593,96 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-04-2024, 15:16
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт приміщень санвузлів

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 01-06-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Запорізька область, Запоріжжя, ВУЛИЦЯ НОВОБУДОВ, будинок 3, кімната 506, 69076, ТАРАС БЕБЕШКО
Остаточна пропозиція:
1 422 160,87 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 422 160,87 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-05-2024, 14:39
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-17-011685-a-a1
Номер договору:
110/24-КЕС
Дата підписання договору:
10-05-2024, 11:09
Строк дії договору:
з 10-05-2024 по 31-12-2024
Ціна договору до змін:
1 422 160,87 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
1 185 134,06 UAH
1 422 160,87 UAH
Ціна договору
1 185 134,06 UAH
Ціна договору без ПДВ
1 188 298,70 UAH
Ціна договору після внесення змін
990 248,92 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Ялтинська, будинок 5 Б, 02099, Володимир Лихіцький
Остаточна пропозиція:
1 300 006,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 300 006,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-05-24, 16:57:27
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «п.п. 4 п. 2 Додатку 2 Оригінал або належним чином завірену копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. п.п. 15.1. п. 15 Додатку 2 Обов’язковою умовою є наявність серед інженерно-технічних працівників підприємства, з якими оформлені трудові відносини, головного інженера який має вищу будівельну освіту та досвід роботи не менше 3 років у галузі будівництва (на підтвердження надати копію диплому та копію документу, що підтверджує досвід роботи), виконроба який має вищу освіту та досвід роботи у галузі будівництва не менше 2 років (на підтвердження надати копію диплому та копію документу, що підтверджує досвід роботи), інженера з проектно-кошторисної роботи (інженера-кошторисника). В складі комерційної пропозиції, яку надав Учасник закупівлі були відсутні копії дипломів та копії документів, що підтверджують досвід роботи в галузі будівництва (3 роки головний інженер та 2 роки виконроб) зазначених працівників. п. 20 Додатку 2 Належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів) чинна на дату подання документів. п.п. 18.3. п. 18 Оголошення Інформація про субпідрядників /Співвиконавців. У разі, якщо субпідрядні організації залучатися не будуть, надається лист на фірмовому бланку за підписом керівника учасника про намір надавати всі послуги самостійно.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документи зазначені в Оголошені та Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасників», а саме: п.п 4 п. 2 Додатку 2, п.п. 15.1. п. 15 Додатку 2, п. 20 Додатку 2 та п.п 18.3 п. 18 Оголошення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-05-24, 16:57:27

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 300 006,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 300 006,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
BG 2032.zip, Електронна банківська гарантія
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК БЛАГОСТРОЙ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 422 160,87 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 422 160,87 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-04-2024, 16:27:17
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-04-2024, 16:25:38
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:17-04-2024, 16:25:38
Електронні тендерні вимоги
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник завантажує в електронну систему закупівель сканований документ у кольоровому вигляді: - оригінал або копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). 11.1. Розмір забезпечення пропозиції: - 3 (три) відсотків від суми очікуваної вартості: 47 417,82 (сорок сім тисяч чотириста сімнадцять грн.) 82 коп. 11.2. Строк дії забезпечення пропозиції: 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Отримувач: Київський інститут Національної гвардії України код ЄДРПОУ: 44633214 р/р UA 038201720355119003000189382 Банк ДКСУ України, м. Київ МФО 820172
Статус: Активна
Дата створення: 17-04-2024, 16:25:37
Способи підтвердження:
Документ
Форма гарантії.docx, Електронна банківська гарантія , відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 Оголошення
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції з відміткою проведення операції обслуговування банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання Договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Статус: Активна
Дата створення: 17-04-2024, 16:25:37
Способи підтвердження:
Документ
Оригінал платіжної інструкції , Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ