Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 553 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 765,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: у відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 та в таблиці 2-3. «Данi по машинам та механiзмам, врахованим у складi загальновиробничих витрат» зазначено використання Машини для нарізання швів ручної типу Partner, а в довідці про наявність обладнання від 23.04.2024 №143 дане обладнання відсутнє. У наданих учасником документах зазначено не повну назву предмету закупівлі, зокрема у реєстрі документів тендерної пропозиції на закупівлю; тендерній пропозиції; інформаційній довідці про наявність обладнання; інформаційній довідці наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для інженерно-технічних працівників тощо); інформаційній довідці наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (для робочих професій); довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки; довідці про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; інформації про відповідність запропонованих послуг технічним вимогам; довідці про субпідрядні організації; довідці про уповноважену особу; проєкті договору; листі-згоді на обробку персональних даних; листі-зобов’язанні; інформаційних довідках (від 23.04.2024 № 152 та 153). У формі «Тендерної пропозиції» учасником змінено пункт 8, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Учасником надано довідку про відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає вимогам Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації; пункт 4.1 «назва предмета закупівлі» Розділу I Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації; абзац 4 пункту 1 Розділу III Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) довідку про наявність обладнання, що відповідає локальному кошторису на будівельні роботи; документи, які містять повну назву предмету закупівлі; форму «Тендерної пропозиції», що відповідає вимогам Тендерної документації; довідку (у довільній формі) щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей
Перелік виявлених невідповідностей: довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пункті 47 Особливостей містить пункт 11, викладений у редакції Постанови № 1178 яка діяла до 01.09.2023 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: абзац 4 пункту 1 Розділу III Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) довідку (у довільній формі) щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей (у чинній редакції Постанови № 1178)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.