Закупівлю оголошено - 16-04-2024, 11:21. Дата останніх змін - 24-05-2024, 11:27

Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі корпусу №103 адміністрації МП Південний (інв. №1139)

Державна закупівля - UA-2024-04-16-004204-a Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі корпусу №103 адміністрації МП Південний (інв. №1139) від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 4/16/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-04-16-004204-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-09-21-001992-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-04-2024, 11:21
по 23-04-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-04-2024, 11:21
по 26-04-2024, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-04-2024, 13:05
по 29-04-2024, 13:28

Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2024, 00:00

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі корпусу № 103 адміністрації МП Південний (інв. № 1139) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м.Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 120 календарних днів з моменту надання заявки Замовником, протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 800 000,00 грн. без ПДВ / 960 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.04.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання–приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання–приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному акту протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
800000
800 000,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:8 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Лозовий Костянтин Костянтинович
Телефон:380487381710
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з поточного ремонту ад ...
800 000,00 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-04-2024, 13:05
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі корпусу №103 адміністрації МП Південний (інв. №1139)

1
послуга
65481 Україна Одеська область Южне вулиця Берегова, будинок 11
по 31-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕКОДЕР ГРУП"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Євген Двоєнкін
Остаточна пропозиція:
722 417,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
740 417,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-05-2024, 09:34
Період подачі оскарження:
по 16-05-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-05-24, 11:17:09
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 07.05.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2024 № 199) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-16-004204-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі корпусу № 103 адміністрації МП Південний (інв. № 1139) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕКОДЕР ГРУП» (ТОВ «ДКД ГРУП»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати: «1.2.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; тощо, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації; 1.2.2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікації працівників (оригінали або завірені учасником копії), інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, в тому числі, але не виключно: кваліфікаційне(і) посвідчення/сертифікат/свідоцтво/диплом, які підтверджують кваліфікацію: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавець робіт) (для інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва). 1.2.3. Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: бетоняра(ів); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг та інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ДКД ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 23.04.2024 Вих. № 6 (далі - Довідка). Проте, в наданій Довідці, у графі «П.І.Б» підпункту 5, зазначено, що в учасника процедури закупівлі є бетоняр – Костюкевич Олексій Павлович, також надано посвідчення № 0203212-2 від 13.03.2023 р., яке видане Костюкевичу Олексію Павловичу. Але, у наданій учасником процедури закупівлі Трудовій угоді про виконання робіт № 1139-2 від 23.04.2024 р. в розділі 8 «Реквізити та підписи сторін» зазначено, що підписантом цієї Трудової угоди є Костюкевич Олексій Петрович, виходячи із цього є розбіжності в наданому документі(ах) з вище вказаною Довідкою та посвідченням. Також, у підпункті 8 де зазначена інформація про наявність в учасника монтажника - Карпенко Владислава Олеговича, в графі «Освіта, спеціальність» відсутня інформація про його освіту, а зазначено - Кіліяну Вадим Степанович. Окрім цього, учасником процедури закупівлі не надано оригіналу або завіреної копії документу(ів), які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників(ом), а саме: наказу(ів) про прийняття на работу (призначення) та/або трудової угоди з працівником, а саме з Соломицьким Дмитром Миколайовичом, інформація про якого зазначена у Довідці. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та зазначені вище невідповідності (розбіжності). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-05-24, 11:17:09
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-16-004204-a-b1
Номер договору:
78-В-ПВФ-24
Дата підписання договору:
24-05-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 24-05-2024 по 31-12-2024
866 900,40 UAH
Ціна договору
722 417,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЛОБАЛ БІЛДС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вул. Ґарета Джонса, буд. 8, офіс 7, 04119, Дудченко Олена
Остаточна пропозиція:
722 415,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
770 000,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 09-05-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-05-24, 11:36:21
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 01.05.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 01.05.2024 № 187) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-16-004204-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі корпусу № 103 адміністрації МП Південний (інв. № 1139) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС» (ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вимагалося надати: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, автотранспорту, інструмента та механізмів тощо, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, автотранспорту, інструмента та механізмів тощо, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). *У разі застосування запатентованих технологій (інформація про технологію(ї) при наданні послуг, що є предметом закупівлі, надається у разі її(їх) застосування), робіт, послуг, що пропонуються учасником процедури закупівлі — необхідно вказати в довідці (зокрема, але не виключно), відомості про: наявні сертифікати, патенти, ліцензії тощо.»; 8.2 згідно підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати: «1.2.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; тощо, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації; 1.2.2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікації працівників (оригінали або завірені учасником копії), інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, в тому числі, але не виключно: кваліфікаційне(і) посвідчення/сертифікат/свідоцтво/диплом, які підтверджують кваліфікацію: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавець робіт) (для інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва). 1.2.3. Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: бетоняра(ів); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг та інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником.».; 8.3 згідно пункту 3.4 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати: «Статут учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб). У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі здійснює діяльність без статуту (або іншого документу, який його замінює), у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів.»; 8.4 згідно пункту 3.11 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати: «Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів, діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, а саме: Декларація(ї) або дозвіл(и), або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и відповідним(и) найменуванням/и послуг/робіт), видані уповноваженим(и) органом(ами) у порядку та у відповідності до чинного законодавства на роботи підвищеної небезпеки на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м. * У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, дозвільні документи (ліцензії, дозволи, свідоцтва тощо) надаються на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг, що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС» у складі своєї тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2024 № 1/1. Проте, в наданій довідці, учасник процедури закупівлі не зазначив інформації щодо опису технологій та наявності автотранспорту. Також, учасником процедури закупівлі у зазначеній довідці в графі примітки не зазначено повної інформації по орендодавцю залученої TDT ZLP630 1. підйомної платформи, а саме: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. До того ж, учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції наданий Договір оренди обладнання № А/2504-24 від 25.04.2024 р., в якому є розбіжності в інформації з наданою вище довідкою, а саме: у специфікації Договору зазначено DT ZLP630 підйомна платформа. 9.2. згідно підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС» не надано у складі своєї тендерної пропозиції жодного документу; 9.3. згідно пункту 3.4 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС» у складі своєї тендерної пропозиції не надано Статуту учасника процедури закупівлі (оригіналу або завіреної копії) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу; 9.4. згідно пункту 3.11 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції не надано Декларації або дозволу, виданого уповноваженим органом у порядку та у відповідності до чинного законодавства на роботи підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ НАДАТИ: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, автотранспорту, інструмента та механізмів тощо, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, автотранспорту, інструмента та механізмів тощо, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). *У разі застосування запатентованих технологій (інформація про технологію(ї) при наданні послуг, що є предметом закупівлі, надається у разі її(їх) застосування), робіт, послуг, що пропонуються учасником процедури закупівлі — необхідно вказати в довідці (зокрема, але не виключно), відомості про: наявні сертифікати, патенти, ліцензії тощо; 10.2. на вимогу підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ НАДАТИ: 1.2.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; тощо, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації; 1.2.2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікації працівників (оригінали або завірені учасником копії), інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, в тому числі, але не виключно: кваліфікаційне(і) посвідчення/сертифікат/свідоцтво/диплом, які підтверджують кваліфікацію: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавець робіт) (для інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва). 1.2.3. Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: бетоняра(ів); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг та інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником.; 10.3. на вимогу пункту 3.4 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ НАДАТИ: Статут учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб). У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі здійснює діяльність без статуту (або іншого документу, який його замінює), у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів. 10.4. на вимогу пункту 3.11 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ НАДАТИ: Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів, діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, а саме: Декларація(ї) або дозвіл(и), або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и відповідним(и) найменуванням/и послуг/робіт), видані уповноваженим(и) органом(ами) у порядку та у відповідності до чинного законодавства на роботи підвищеної небезпеки на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м. * У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, дозвільні документи (ліцензії, дозволи, свідоцтва тощо) надаються на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг, що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та зазначені вище невідповідності (розбіжності). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-05-24, 11:36:21

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГЛОБАЛ БІЛДС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
722 415,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
770 000,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕКОДЕР ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
722 417,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
740 417,00 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-04-2024, 11:21:48
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-04-2024, 11:21:20
Експортовано:16-04-2024, 11:21:20
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:16-04-2024, 11:21:20
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 16-04-2024, 11:21:20
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ