Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2024, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі корпусу № 103 адміністрації МП Південний (інв. № 1139) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м.Южне, вул. Берегова, 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 120 календарних днів з моменту надання заявки Замовником, протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 800 000,00 грн. без ПДВ / 960 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.04.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання–приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання–приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному акту протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 800 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 8 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Контактна особа: | Лозовий Костянтин Костянтинович |
Телефон: | 380487381710 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
2 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 07.05.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2024 № 199) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-16-004204-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі корпусу № 103 адміністрації МП Південний (інв. № 1139) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕКОДЕР ГРУП» (ТОВ «ДКД ГРУП»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати: «1.2.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; тощо, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації; 1.2.2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікації працівників (оригінали або завірені учасником копії), інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, в тому числі, але не виключно: кваліфікаційне(і) посвідчення/сертифікат/свідоцтво/диплом, які підтверджують кваліфікацію: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавець робіт) (для інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва). 1.2.3. Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: бетоняра(ів); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг та інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ДКД ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 23.04.2024 Вих. № 6 (далі - Довідка). Проте, в наданій Довідці, у графі «П.І.Б» підпункту 5, зазначено, що в учасника процедури закупівлі є бетоняр – Костюкевич Олексій Павлович, також надано посвідчення № 0203212-2 від 13.03.2023 р., яке видане Костюкевичу Олексію Павловичу. Але, у наданій учасником процедури закупівлі Трудовій угоді про виконання робіт № 1139-2 від 23.04.2024 р. в розділі 8 «Реквізити та підписи сторін» зазначено, що підписантом цієї Трудової угоди є Костюкевич Олексій Петрович, виходячи із цього є розбіжності в наданому документі(ах) з вище вказаною Довідкою та посвідченням. Також, у підпункті 8 де зазначена інформація про наявність в учасника монтажника - Карпенко Владислава Олеговича, в графі «Освіта, спеціальність» відсутня інформація про його освіту, а зазначено - Кіліяну Вадим Степанович. Окрім цього, учасником процедури закупівлі не надано оригіналу або завіреної копії документу(ів), які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників(ом), а саме: наказу(ів) про прийняття на работу (призначення) та/або трудової угоди з працівником, а саме з Соломицьким Дмитром Миколайовичом, інформація про якого зазначена у Довідці. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та зазначені вище невідповідності (розбіжності). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 01.05.2024 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 01.05.2024 № 187) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-16-004204-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту адмінбудівлі корпусу № 103 адміністрації МП Південний (інв. № 1139) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС» (ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, вимагалося надати: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, автотранспорту, інструмента та механізмів тощо, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, автотранспорту, інструмента та механізмів тощо, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). *У разі застосування запатентованих технологій (інформація про технологію(ї) при наданні послуг, що є предметом закупівлі, надається у разі її(їх) застосування), робіт, послуг, що пропонуються учасником процедури закупівлі — необхідно вказати в довідці (зокрема, але не виключно), відомості про: наявні сертифікати, патенти, ліцензії тощо.»; 8.2 згідно підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати: «1.2.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; тощо, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації; 1.2.2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікації працівників (оригінали або завірені учасником копії), інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, в тому числі, але не виключно: кваліфікаційне(і) посвідчення/сертифікат/свідоцтво/диплом, які підтверджують кваліфікацію: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавець робіт) (для інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва). 1.2.3. Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: бетоняра(ів); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг та інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником.».; 8.3 згідно пункту 3.4 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати: «Статут учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб). У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі здійснює діяльність без статуту (або іншого документу, який його замінює), у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів.»; 8.4 згідно пункту 3.11 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати: «Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів, діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, а саме: Декларація(ї) або дозвіл(и), або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и відповідним(и) найменуванням/и послуг/робіт), видані уповноваженим(и) органом(ами) у порядку та у відповідності до чинного законодавства на роботи підвищеної небезпеки на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м. * У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, дозвільні документи (ліцензії, дозволи, свідоцтва тощо) надаються на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг, що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС» у складі своєї тендерної пропозиції була надана «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 25.04.2024 № 1/1. Проте, в наданій довідці, учасник процедури закупівлі не зазначив інформації щодо опису технологій та наявності автотранспорту. Також, учасником процедури закупівлі у зазначеній довідці в графі примітки не зазначено повної інформації по орендодавцю залученої TDT ZLP630 1. підйомної платформи, а саме: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. До того ж, учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції наданий Договір оренди обладнання № А/2504-24 від 25.04.2024 р., в якому є розбіжності в інформації з наданою вище довідкою, а саме: у специфікації Договору зазначено DT ZLP630 підйомна платформа. 9.2. згідно підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС» не надано у складі своєї тендерної пропозиції жодного документу; 9.3. згідно пункту 3.4 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГЛОБАЛ БІЛДС» у складі своєї тендерної пропозиції не надано Статуту учасника процедури закупівлі (оригіналу або завіреної копії) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу; 9.4. згідно пункту 3.11 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції не надано Декларації або дозволу, виданого уповноваженим органом у порядку та у відповідності до чинного законодавства на роботи підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1.1 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ НАДАТИ: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, автотранспорту, інструмента та механізмів тощо, за зразком, наведеним у Додатку 4 до тендерної документації. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, у тому числі, але не виключно: технічних засобів, автотранспорту, інструмента та механізмів тощо, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). *У разі застосування запатентованих технологій (інформація про технологію(ї) при наданні послуг, що є предметом закупівлі, надається у разі її(їх) застосування), робіт, послуг, що пропонуються учасником процедури закупівлі — необхідно вказати в довідці (зокрема, але не виключно), відомості про: наявні сертифікати, патенти, ліцензії тощо; 10.2. на вимогу підпунктів 1.2.1, 1.2.2 та 1.2.3 пункту 1.2 частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ НАДАТИ: 1.2.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; тощо, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4/1 до цієї тендерної документації; 1.2.2. Документи, які підтверджують відповідність кваліфікації працівників (оригінали або завірені учасником копії), інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, в тому числі, але не виключно: кваліфікаційне(і) посвідчення/сертифікат/свідоцтво/диплом, які підтверджують кваліфікацію: бетоняра(ів) (2 розряду або вище); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавець робіт) (для інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти (бакалавр та/або спеціаліст, та/або магістр) у галузі будівництва). 1.2.3. Оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії документів, які підтверджують трудові відносини з учасником кваліфікованих працівників: бетоняра(ів); техніка-електрика; інженера/начальника дільниці (виконавця робіт) або іншої особи, яка виконує його функції; а також інших працівників, які пропонуються для надання послуг та інформація про яких зазначена у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме: наказу/ів про прийняття на роботу (призначення) та/або трудової угоди з працівником.; 10.3. на вимогу пункту 3.4 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ НАДАТИ: Статут учасника процедури закупівлі (оригінал або завірена копія) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб). У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі здійснює діяльність без статуту (або іншого документу, який його замінює), у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів. 10.4. на вимогу пункту 3.11 частини 3 Розділу I Додатку 2 до ТД З УРАХУВАННЯМ ВИЯВЛЕНИХ НЕПІДПОВІДНОСТЕЙ НАДАТИ: Оригінал або завірені учасником процедури закупівлі копії дозвільних документів, діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції, а саме: Декларація(ї) або дозвіл(и), або аналогічний/і дозвільний/і документ/и з аналогічним/и відповідним(и) найменуванням/и послуг/робіт), видані уповноваженим(и) органом(ами) у порядку та у відповідності до чинного законодавства на роботи підвищеної небезпеки на: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3м. * У разі залучення субпідрядника/співвиконавця, дозвільні документи (ліцензії, дозволи, свідоцтва тощо) надаються на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині послуг, що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та зазначені вище невідповідності (розбіжності). Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.