Період оскарження умов закупівлі - по 24-04-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 97 414 351,20 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 487 071,76 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 480 000,00 UAH |
Замовник: | Відділ освіти Таращанської міської ради |
ЄДРПОУ: | 44035446 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яна Фещенко |
Телефон: | +380456653360, +380966899095 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09501, Україна, Київська область,Таращанський р-н, місто Тараща, вул.Шевченка, будинок 16 |
4 |
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, що заповнена не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме не зазначено моделі щодо всіх позицій; - не надано документів щодо працевлаштування працівників в учасника, щодо працівника, що зазначений в довідці; - надано копії документів про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за визначений період, що не підтверджує належним чином відповідність кваліфікаційному критерію; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до ч. 5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Згідно додатку 5 учасники повинні зазначити інформацію «Марка механізму, обладнання та транспортного засобу»; - Відповідно до Додатку 6 тендерної документації на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів), Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються; - Відповідно до ч. 5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: надати Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Під аналогічними розуміються договори з капітального ремонту будівлі та благоустроєм території (зазначається Замовником згідно з предметом закупівлі), співставні за складом та характером робіт. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - довідку яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника із зазначенням марки/моделі всіх позицій, у випадку, якщо вказана позиція не передбачає наявність такої інформації учасник повинен надати про це інформацію (наприклад позначка «без марки/моделі); - документи щодо працевлаштування працівників в учасника, а саме відносно Кривко М.М.; - не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (з урахуванням періоду дії воєнного стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.