Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 606 502,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 032,51 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради |
ЄДРПОУ: | 21724512 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Алла Рибак |
Телефон: | +380433762708 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 24000 , Україна, Вінницька область,м. Могилів-Подільський, Пл. Шевченка, 6/16 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ м. Могилів-Подільський 19 квітня 2024 року 1. Посилання на вимоги тендерної пропозиції, щодо яких виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до абз. 12 п. 1 розділу № 3 тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) – усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку та містити: № та дату, посаду, ім’я, прізвище, та особистий підпис уповноваженої особи, а також відбитки печатки* (у разі наявності). 1.2. Відповідно до пп. 1.4. п. 1 Таблиці 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», Учасник має надати копії договорів оренди/суборенди транспортних засобів (машин, спецтехніки) та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин, спецтехніки) у разі залучення транспортних засобів (машин, спецтехніки) на інших правах користування. 1.3. Відповідно до пп. 1.1. п. 1 Таблиці 1.1. Додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», Учасник має надати довідку про наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, що буде використовуватися при виконанні робіт, згідно ФОРМИ 1. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Невірно вказана дата у наступних документах Учасника: • 1.Реєстр документів; • 2.Тендерна пропозиція; • 3.Довідка про уповноважених осіб; • 1.1.Довідка про наявність обладнання; • 2.1.Довідка про працівників; • 3.1.Довідка про досвід виконання аналогічних договорів; • 15.1. Технічне завдання. 2.2. У договорах оренди транспортних засобів, укладених між Учасником та орендодавцями (ПП «ШЛЯХБУД ВАН», ФОП Бзнуні Карен Буртелович, ФОП Бзнуні Паргев Каренович) у пункті 1.3. зазначено «За цим договором Орендодавець передає Орендарю техніку у користування строком до 31 грудня 2023 року.» 2.3. У п. 11 довідки Учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, що буде використовуватися при виконанні робіт (1.1.Довідка про наявність обладнання) зазначено назву транспортного засобу «Поливоцистерна». Натомість, у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу «Паливоцистерна».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.