Закупівлю оголошено - 10-04-2024, 17:04. Дата останніх змін - 06-05-2024, 13:41

Роботи з виготовлення та монтаж металевого накриття над дизель-генераторною установкою, та реконструкцію накриття над входом в підвал (тепловий пункт), що розміщується в адміністративній будівлі КП ГІОЦ за адресою: м. Київ, вул. Космічна, 12А

Закупівля: UA-2024-04-10-011470-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-04-10-014026-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-04-2024, 17:04
по 16-04-2024, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-04-2024, 09:00
по 19-04-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 19-04-2024, 14:32
по 19-04-2024, 14:55

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:377 260,24 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:1 887,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:КП ГІОЦ
ЄДРПОУ:04013755 Досьє YouControl
Контактна особа:Cултанова Наталія Олександрівна
Телефон:+380443668138
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
02192, Україна, м. Київ,Київ, Космічна, 12А
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Роботи з виготовлення та монтаж металевого накриття над дизель-генераторною установкою, та реконструкцію накриття над входом в підвал (тепловий пункт), що розміщується в адміністративній будівлі КП ГІОЦ за адресою: м. Київ, вул. Космічна, 12А

1
роботи
Україна , Відповідно до документації ,
по 31-12-2024
45220000-5
Інженерні та будівельні роботи


Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:10-04-2024, 17:45:48
Тип документа: Тендерна документація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Дата виставлення рахунку
Опис:
Попередня оплата у розмірі 50 % від вартості робіт здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання рахунку
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
10
Подія:
Інша подія
Опис:
Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в й Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 (форми яких наведено у додатках 36, 37 Настанови з визначення вартості будівництва (пункт 6.1 Настанови), затвердженої наказом Мінрегіону України від 01.11.2021 № 281)
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
10
Мінімальний крок аукціону:
1 887,00 UAH
Початок аукціону:
19-04-2024, 14:32
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "ГОЛОМАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ПРОСПЕКТ ВАСИЛЯ ПОРИКА, будинок 3 А, квартира 6, 04208, Вiктор Голомах
Остаточна пропозиція:
270 532,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
270 532,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-04-2024, 16:09

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-04-24, 15:47:45
24

За результатами розгляду пропозиції Учасника – Фізичної особи підприємця ГОЛОМАХ ВІКТОРА ВОЛОДИМИРОВИЧА (далі - Учасник) встановлено наступне: Додатком 2 «ІНШІ ВИМОГИ» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), передбачено надання Учасником документів в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, для підтвердження відповідності його пропозиції умовам Замовника зазначеним в Оголошенні, а саме: 1. Пунктом 3 Додатку 2 до Оголошення передбачене надання: «Проєкт договору про закупівлю викладений Замовником в окремому файлі - Додаток 4 до оголошення, кожна сторінка якого завірена підписом уповноваженої особи Учасника та скріплена печаткою Учасника (за її наявності), без заповнення його пунктів, що підтверджує згоду з умовами договору – згідно з Додатком 4 до Оголошення. – Учасником, всупереч вимогам Оголошення, надано проєкт Договору з заповненими полями. 2. Пунктом 4 Додатку 2 до Оголошення передбачене надання, серед іншого: «….Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідно надати скановані документи на право власності / користування обладнання, автотранспорту і приміщень, (документація має передаватися в PDF-форматі, скановані з оригіналу документу в кольоровому зображенні).» - Учасником, всупереч вимогам Оголошення, надано Договір оренди № 01 від 10 жовтня 2017р., в копії, та не в повному обсязі (не містить Додатків, зазначених у пункті 11.6 розділу 11 «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ»). 3. Пунктом 5 Додатку 2 до Оголошення передбачене надання: «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за її наявності), що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору та які мають необхідні знання і досвід із зазначенням: ПІБ, займаної посади, освіти (назва освітнього закладу, спеціальність), стажу, досвід роботи за спеціальністю Для підтвердження працевлаштування працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі пропозиції надаються нижченаведені документи: - наказ про призначення на посаду; - цивільно-правова угода, (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником)…». На підтвердження зазначеної вимоги Учасником надано довідку № 225 від 17.04.2024 (далі – Довідка), та документи на кожного працівника, зазначеного в довідці. В ході розгляду наданих документів встановлено невідповідності в посадах працівників, а саме: - відповідно до наказу про призначення головного інженера проекту № 09/77-3/20 (призначити Шумського Костянтина Михайловича - Головним інженером проекту по розробці), в Довідці зазначено посаду - ГІП; - відповідно до наказу про прийняття на роботу №2/02-05-23 (прийняти на роботу Гаврилюка Володимира Степановича – виконробом (за умовами трудового договору), в Довідці зазначено інженер будівельник, виконроб; - відповідно до наказу про призначення №08/18-05-23 (призначити Голомаха Віктора Володимировича – інженером з охорони праці з 18.05.2023.), в Довідці зазначено – інженер з техніки безпеки та охорони праці; - відповідно до наказу про прийняття на роботу №1/04-04-23 (прийняти на роботу Свіргуна Віталія Михайловича -монтажником), в Довідці зазначено зварювальник-монтажник. Крім того, виявлено невідповідність в ПІБ Мартінзона С.А та Шумського К.М. згідно довідки та наданих документів на працівників. Відповідно до пункту 3 розділу ІІ «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 № 25 є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі пропозиції, а саме: 1. Надати проект Договору, без заповнення його пунктів, та скріплений підписами і печатками на кожній сторінці, відповідно до умов Оголошення. 2. Надати оригінал Договору оренди № 01 від 10 жовтня 2017р. в повному обсязі, відповідно до умов Оголошення. 3. Надати оновлений пакет документів на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору та які мають необхідні знання і досвід, відповідно до умов Оголошення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-04-24, 15:47:45
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-04-10-011470-a-a1
Номер договору:
5584
Дата підписання договору:
06-05-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 06-05-2024 по 31-12-2024
270 532,00 UAH
Ціна договору
270 532,00 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "ГОЛОМАХ ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
270 532,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
270 532,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ТПФ "ТЕРРА"-С   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
365 934,05 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
365 934,05 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ