Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 12 103 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 121 030,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 121 030,00 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03358216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дорошок Наталія Володимирівна |
| Телефон: | 380462933323 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 14034, Україна, Чернігівська область,Чернігів, проспект Михайла Грушевського, будинок 173 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі за формою, що встановлена Таблицею № 2 Додатку 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (файли «8.Працівники_Витяги з наказів.pdf» та «10.Працівники_Витяги зі штатного розпису.pdf»), що містить невідповідності у назві посад (професії). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі, що підтверджуються завіреними копіями або скан-копіями оригіналів витягу зі штатного розпису (або штатного розпису), витягів з трудових книжок або наказів про призначення, або розпоряджень, або трудових договорів, або цивільно-правових договорів, які підтверджують наявність працівників згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТ. 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» за формою наведеною у Таблиці № 2 (Таблиця – Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі). 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності шляхом повторного надання Таблиці «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі» із зазначенням вірної інформації, надати витяги з трудових книжок або наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або цивільно-правові договори, які підтверджують наявність та професію такого працівника, що підтверджують досвід роботи на посаді та надати витяг зі штатного розпису (або штатний розпис), де зазначені ці посади/фахівці, згідно наданої Таблиці «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.