Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 982 492,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 39 912,46 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 30 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 34674154 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Бекреньова |
Телефон: | +380487054883 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65022, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул.Косовська будинок 2-Д |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 2.2 РОЗДІЛУ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ тендерної документації було передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи, та щодо кожного з таких працівників, в тому числі щодо працівників згідно п. п. 1 п. 2.1. цього розділу; - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб, та разом з копіями повідомлень про прийняття кожного працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданих за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (далі – Постанова №413). На працівників, які прийняті на роботу до набрання чинності Постанови №413, надаються лише витяги з трудових книжок таких осіб (зокрема сторінка/сторінки, що містить інформацію про ПІБ працівника, а також запис про прийом на роботу), або накази про прийняття на роботу таких осіб. Учасником надано в складі тендерної пропозиції файл «4 працівники. pdf», який не містить повної інформації та документів, яка вимагалась до подання в складі тендерної пропозиції згідно пункту 2.2 РОЗДІЛУ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ тендерної документації. Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема пунктом 2.2 РОЗДІЛУ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ тендерної документації, шляхом надання відповідних документів. 2.Пунктом 1.5. РОЗДІЛУ 3. ІНША ІНФОРМАЦІЯ тендерної документації було визначено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції проект договору, складений та заповнений учасником (в тому числі з реквізитами сторін) у відповідності до додатку 1 до цієї тендерної документації та умов даної закупівлі. Учасником надано в складі тендерної пропозиції файл «3 проект договору. pdf», який повністю не заповнений, зокрема п. 3.1. проекту договору та реквізити сторін. Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема пунктом 1.5. РОЗДІЛУ 3. ІНША ІНФОРМАЦІЯ тендерної документації, шляхом надання відповідних документів. 3.Пунктом 2.2 РОЗДІЛУ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ тендерної документації було передбачено, що учасник мав надати копії аналогічних договорів (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо їх змісту, кількості, тощо). Учасником надано в складі тендерної пропозиції файл «5 аналогічний. pdf», зі змісту якого вбачається надання неповної інформації, зоккрема: - В Договорі №139 від 28.07.2023р. про закупівлю підрядних робіт за бюджетні кошти відсутня інформація рік терміну виконання робіт та періоду оплати, а саме: у Додатку №2 «Графік виконання робіт» та у Додатку №3 «План фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету». В Додатковій угоді № 1 до договору №139 від 28.07.2023р. про закупівлю підрядних робіт за бюджетні кошти в таблиці «Графік виконання робіт» відсутня інформація про термін виконання робіт; в таблиці «План фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету» відсутня інформація про період оплати. Додаток №1 «Договірна ціна» не зазначено номер додатку; - В Договорі №125 від 10.07.2023р. про закупівлю підрядних робіт за бюджетні кошти та Додатковій угоді № 1 в таблиці «Графік виконання робіт» та в таблиці «План фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету» відсутня інформація рік терміну виконання робіт та періоду оплати; - В Договорі №738 від 02.12.2021р. у Додатках №2 та №3 не зазначено номер та дату договору, до якого вони відносяться. Додаток №1 «Договірна ціна» не зазначено номер додатку. Керуючись пунктом 43 Особливостей, просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема пунктом 2.2 РОЗДІЛУ 2. ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ тендерної документації, шляхом надання відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.