Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 226 798,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 133,99 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37397216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуб Тетяна Леонідівна |
| Телефон: | 380633197098 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє погодження, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України – гривні, згідно з Договором. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий аналогічний договір та копії акту/ів наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги не відповідає тендерній документації за предметом закупівлі код 45330000-9 за ЄЗС ДК 021:2015 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи». 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий оригінал листа-відгука послуги не відповідає тендерній документації за предметом закупівлі код 45330000-9 за ЄЗС ДК 021:2015 «Водопровідні та санітарно-технічні роботи». 1.4. У складі тендерної пропозиції Учасника надано дефектний акт; договірну ціну; зведений кошторисний розрахунок, пояснювальну записку, локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку, які є частиною кошторисної документації з неправильно зазначеним предметом закупівлі. 1.5. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-згода обробку персональних даних від імені кожної фізичної особи дані якої надаються в складі тендерної пропозиції а саме: Котомкін В’ячеслав Олександрович, Зіменко Михайло Анатолійович персональні дані, яких надано у файлах з назвою «Протокол загальних зборів наказ про призначення.pdf», «Сертифікат кошторисника.pdf», «Сертифікат_кошторисника_завірений.pdf». 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 6 розділу І ТД учасник Процедури закупівлі має надати погодження, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України – гривні, згідно з Договором. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору. 2.2. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі має надати на підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги. 2.3. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі має надати оригінал листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 3.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання. 2.4. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 2 ТД учасник Процедури закупівлі має надати кошторисну документацію (розроблена в програмному комплексі АВК-5), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі word) у складі: Дефектний акт; Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; Локальні кошториси; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з посиланням на постачальника та зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 2.5. Відповідно Додатку № 6 тендерної документації, від Учасників вимагалось надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних з приміткою, що листи-згоди на обробку персональних даних повинні надаватися від імені кожної фізичної особи, дані якої надаються у складі тендерної пропозиції 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Просимо надати погодження, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України – гривні, згідно з Договором. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору. 3.2. Просимо надати на підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1, надати не менше однієї повної кольорової, сканованої з оригіналу копії договору та акт/и наданих послуг із зазначенням назви, адреси замовника, якому надавались послуги, що буде відповідати тендерній документації за предметом закупівлі код 64210000-1 за ЄЗС ДК 021:2015 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних». 3.3. Просимо надати оригінал листа – відгука (відповідно копії аналогічного договору, зазначеного в п. 3.2) про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: щодо якого договору надається відгук і, відповідно, інформація про якість його виконання, що буде відповідати тендерній документації за предметом закупівлі код 64210000-1 за ЄЗС ДК 021:2015 «Послуги телефонного зв’язку та передачі даних». Разом з цим, просимо надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (в разі наявності) з інформацією про виконаний аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації із зазначенням назви, адреси замовника, П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовника (відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 таблиці 1 Додатку 1 ТД) із зазначенням правильного аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі. 3.4. Просимо надати кошторисну документацію з пекельним зазначенням предмету закупівлі, а саме: «Водопровідні та санітарно-технічні роботи» код 45330000-9 за ЄЗС ДК 021:2015 (поточний ремонт з облаштування вентиляційної системи в підвальному приміщенні найпростішого укриття в СЗШ № 228 Дніпровського району м. Києва). Разом з цим, надати додатково кошторисну документацію у форматі word. 3.5. Просимо надати листи-згоди на обробку персональних даних від імені кожної фізичної особи дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. * Аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку відповідно до коду класифікатору ДК 021:2015.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.