Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2024, 00:00
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 598 776,54 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 994,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 22978663 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бортяш Олена Володимирівна |
| Телефон: | +380544971837 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
1 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ФАХІВЦЕМ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 15.04.2024 року м. Шостка Керуючись вимогами статті 11 та 29 відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом « Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД. Замовником під час розгляду пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Лейко Дмитра Івановича в особі Лейко Дмитра Івановича що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2010350000000286910 від 03.04.2023 року щодо процедури відкритих торгів (з особливостями) , ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-03-007169-а виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що порушує вимоги тендерної Документації № 3 від 03.04.2024 року на закупівлю робіт/послуг: Заходи з усунення аварій. Поточний ремонт частини даху комунальної організації (установа, заклад) Шосткинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 12 Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: м. Шостка вул. Ціолковського 10 код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45260000-7 (покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Перелік виявлених невідповідностей: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178(далі- Особливості) з урахуванням Особливостей. 1. Учасник надав кошторисну документацію (пропечатану та підписану організацією учасника) у складі: договірна ціна тверда/динамічна, локальний кошторис на будівельні роботи, підсумкову відомість, та календарний графік виконання робіт. Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. та з урахуванням даної тендерної документації, але не надав розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису згідно Додатку № 4 (технічні вимоги) пункту 4 тендерної Документації № 3 від 03.04.2024 року. 2. Учасник не надав Копія свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Якщо Учасник не зареєстрований платником податку на додану вартість, він має надати копію свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку згідно Додатку № 5 (Інші документи, що надає Учасник у складі своєї пропозиції) пункт 5 тендерної Документації № 3 від 03.04.2024 року. ВИРІШИЛА Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимогами статті 29 відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом « Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД. Уповноважена особа фахівець з публічних закупівель управління освіти Шосткинської міської ради Олена БОРТЯШ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.