Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 391 934,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 13 919,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05517742 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кондратюк Світлана Василівна |
Телефон: | +380362635604 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Казимира Любомирського, 6 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю послуг: “Поточний ремонт приміщення протирадіаційного укриття закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 33 Рівненської міської ради за адресою: вул. Корольова, 4-А у м. Рівне” (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Товариства з обмеженою відповідальністю “Архітектурне бюро “Янкор” 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник в складі тендерної пропозиції не надав довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 підписані замовником, як документ, що засвідчує факт виконання аналогічного договору № 65-Пр від 04.08.2022 року (файл: Договір аналогічний.pdf.) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) В пункті 3 Додатка 3 до тендерної документації зазначено: “Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - аналогічний (-і) договір (-и) з додатками та іншими невід’ємними частинами; - документи, що засвідчують факт виконання поточного ремонту (акти виконаних робіт форми КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, підписані замовником);”. В п. 6.1 Договору № 65-Пр від 04.08.2022 року (файл: Договір аналогічний.pdf), який учасник представив як аналогічний договір, відповідно до довідки про виконання аналогічного договору вих. № 09/04-24/35 від 09 квітня 2024 р. (файл: Довідка про досвід.pdf) сказано: “6.1. Здача-приймання виконаних робіт з Поточного ремонту здійснюється уповноваженими представниками Сторін та оформлюється актами форми № КБ-2в та довідками форми № КБ-3”. 3. Перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен надати довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 підписані замовником, як документ, що засвідчує факт виконання аналогічного договору № 65-Пр від 04.08.2022 року (файл: Договір аналогічний.pdf.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.