Період оскарження умов закупівлі - по 09-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 734 364,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 17 343,64 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Олеся Кириченко |
Телефон: | +380503661698 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - У складі тендерної пропозиції надано Інформацію про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі №10 від 08.04.2024р., яка складена не у відповідності до вимог підпункту 5.2.1 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації. - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у складі тендерної пропозиції була надана інформація про виконання аналогічного договору. Проте, всупереч вимогам пункту 1.1. Додатку №1 до Тендерної документації, який встановлює, що у інформаційній довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) повинно бути зазначено: предмет договору, у наданому в складі тендерної пропозиції документі зазначено предмет договору не у повному обсязі. - Відповідно до п.5.2.17. розділу 5 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції повинен надати довідку, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника: повне найменування учасника; код ЄДРПОУ; ІПН (у разі наявності); реквізити (місцезнаходження/поштова адреса, контактний телефон, адреса електронної пошти); інформація про керівника - (посада, П.І.Б.); банківські реквізити; статус платника податку. У складі пропозиції ПП «ПРЕСТИЖ БУД СЕРВІС» надана довідка, яка містить відомості про учасника, проте в ній відсутні відомості про поштову адресу учасника та не у повному обсязі зазначено статус платника податку. - У складі тендерної пропозиції, всупереч вимогам пункту 1.3. Кваліфікаційних критеріїв (Додаток №1 до тендерної документації) учасником не надано виписку/ки (реєстр операцій по рахунку), що підтверджують надходження коштів на користь Учасника за договором про закупівлю послуг №75100351 від 03.10.2023р. На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Інформацію в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, складену із врахуванням вимог підпункту 5.2.1 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації. 2. Інформаційну довідку про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (не менше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи замовника; предмет договору; номер та дата договору; інформація про стан виконання договору (виконано в повному обсязі, тощо). 3. Довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника: повне найменування учасника; код ЄДРПОУ; ІПН (у разі наявності); реквізити (місцезнаходження/поштова адреса, контактний телефон, адреса електронної пошти); інформація про керівника - (посада, П.І.Б.); банківські реквізити; статус платника податку. 4. Виписку/ки (реєстр операцій по рахунку, що підтверджують надходження коштів на користь Учасника за наданим договором, який вказано у довідці про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів). Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.