Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 780 543,04 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 805,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 40108709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юрій Булда |
| Телефон: | +380950931827 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до вимог підпункту 1.1 Додатку 1 ТД, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору: на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. Під час перевірки поданих документів Учасником у складі тендерної пропозиції встановлено не відповідність, а саме Учасником надано довідку в якій зазначено два договори: Договір 27/02/2023 від 27.02.20123 та Договір 7.12/22 від 07.12.2022. Водночас надано копії вказаних договорів з усіма додатками. Перевіркою вищезазначених Договорів встановлено, що у Договорі 27/02/2023 від 27.02.20123 та Договорі 7.12/22 від 07.12.2022 предметом являються «Роботи», натомість Замовником проводиться закупівля де предметом закупівлі є «Послуги». Відповідно до зазначеного Учасник не виконав вимоги підпункту 1.1 Додатку 1 ТД. Для усунення зазначеної невідповідності у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно надати Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору: на підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.