Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 560 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 800,00 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03186, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 30 |
9 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕД БУД» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі № ** військового містечка № ** у Київській області) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 1 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання. У разі, якщо учасник процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком матеріально-технічної бази, яка не містить відомостей про технічний стан та термін використання вказаного обладнання. Учасником зазначено обладнання в п. 2 Довідки як власне, та не підтверджено його право власності (або підтвердження купівлі, або підтвердження взяття на баланс). 2) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше п’яти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати скановані копії протоколів(витягів з протоколів) та посвідчення, що підтверджують навчання зазначених в довідці інженерно-технічних працівників з питань охорони праці, в тому числі керівника підприємства, чинні на момент подачі. Учасником надано довідку у довільній формі з переліком інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій та не підтверджено документами (скановані копії протоколів(витягів з протоколів) та посвідчення) інженерно-технічного працівника зазначеного в п.3 довідки (інженер-проектувальник Пожар Роман Степанович). 3) Відповідно до п 3 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) укладеного не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням суми та номеру договору (-ів), повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса та контактних номерів телефонів, прізвища ім’я та по батькові осіб представників замовника, предмет договору(-ів), та строки виконання робіт. Також учасник подає копії аналогічного(-них) договору(-ів) з підтвердними документами повного їх виконання. Учасником надано довідку з переліком аналогічно виконаних договорів, із зазначенням інформації щодо терміну виконання робіт, що не відповідає підтвердним документам. 4) Відповідно до пункту 10 додатку 4 учасник зобов’язаний зазначити реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасник не зазначив реквізити банку АТ «Приватбанк», яким видано довідку про поточний стан рахунку. 5) Відповідно до п 2 Додатку 3 учасник зобов’язаний надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасником надано гарантійний лист, з номером оголошення про проведення процедури закупівлі, що не співпадає з фактичним номером в електронній системі закупівель. 6) Відповідно до пункту 5 розділу 2 Додатку 1 замовником вимагається подання учасником копії ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій, на право здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу), дозволу чи декларації, не передбачено законодавством, учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ї роз’яснення/нь державних органів. Учасником не надано відповідної ліцензії чи лист-пояснення про її ненадання. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕД БУД» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - довідки, складеної у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено інформацію про найменування кожного з об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка), підстави використання такого майна, наявну кількість, відомості про технічний стан та термін використання з підтвердними документами на зазначене обладнання; - скановані копії протоколів(витягів з протоколів) та посвідчення, що підтверджують навчання з питань охорони праці інженерно-технічного працівника зазначеного в п.3 довідки (інженер-проектувальник Пожар Роман Степанович) або оновленої довідки про наявність відповідних працівників згідно вимог тендерної документації замовника; - довідки з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням відповідної інформації; - додатку 4 «Відомості про учасника» із зазначенням відповідної інформації; - гарантійний лист, щодо якості робіт з необхідною інформацією та посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі; - копії ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій, на право здійснення господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або лист-пояснення причин її не надання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.