Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 700 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 17 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А3160 |
ЄДРПОУ: | 26614001 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Проха Людмила Миколаївна |
Телефон: | 380463126330 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Невірно зазначено у тендерній документації найменування об’єкта, відносно якого закуповуються послуги з капітального ремонту.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
27-04-2024, 00:04
Період оскарження:
з 16-04-2024, 09:43 по 27-04-2024, 00:00
Документи:
Вимога Додаток 2 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» «1.Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.» - копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням.– не надано. «У складі пропозиції учасник також має надати: 1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі – не надано Вимога Додатку 3 до документації Технічні вимоги 1. Технічні вимоги до виконання послуг 1.1 Виконавець для виконання обумовлених послуг повинен мати, та надає підтвердження у складі пропозиції на відповідне право або Дозвіл згідно вимог чинного законодавства України та підтвердити досвід роботи не менше 3 років. Документи, які Учасник повинен надати в складі пропозиції* 1. Гарантійний лист від учасника, про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника – не надано 2. Довідку, яка повинна містити відомості про повне найменування виробника та країну походження товару- не надано. Прийнято рішення розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, а саме, учасник має завантажити: - копія документу щодо права користування необхідним інструментом, приладдям та обладнанням; - Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі; - Виконавець для виконання обумовлених послуг повинен мати, та надає підтвердження у складі пропозиції на відповідне право або Дозвіл згідно вимог чинного законодавства України та підтвердити досвід роботи не менше 3 років; - Гарантійний лист від учасника, про те, що товар, при постачанні буде супроводжуватись документами, підтверджуючими якість (паспорт якості, сертифікат відповідності тощо) та буде мати гарантійні зобов’язання виробника; - Довідку, яка повинна містити відомості про повне найменування виробника та країну походження товару. Законодавство не передбачає можливість відхилення пропозиції при наявності підстав для відхилення без надання можливості усунути невідповідності в порядку передбаченому ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель і лише після спливу 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей провести повторний розгляд пропозиції та прийняти рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.