Капітальний ремонт тролейбусної зупинки «Ліцей №29» по вул. Київська в напрямку від центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 255 364,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 276,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34849106 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Панчук Наталія Василівна |
| Телефон: | 380432595359 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
3 |
Керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), вимогами «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178» затвердженої Наказом ДП «Прозорро» №25 від 20.10.2022 (далі – Інструкція) та Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Департаменту комунального господарства та благоустрою м. Вінниці від 18.06.2021 №65. Розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу II Інструкції. Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду пропозиції учасника в спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт тролейбусної зупинки «Ліцей №29» по вул. Київська в напрямку від центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» № UA-2024-03-28-009206-a, виявлено невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник ФОП Дзісь Ігор Вікторович не надав складену у довільній формі довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо). ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та Інструкції, а саме: надати складену у довільній формі довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо). Привести документи у відповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.