Закупівлю оголошено - 28-03-2024, 16:26. Дата останніх змін - 22-04-2024, 10:51

Капітальний ремонт тролейбусної зупинки «Ліцей №29» по вул. Київська в напрямку від центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)

Закупівля: UA-2024-03-28-009206-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-03-28-011217-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-03-2024, 16:26
по 03-04-2024, 01:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-04-2024, 01:00
по 08-04-2024, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Капітальний ремонт тролейбусної зупинки «Ліцей №29» по вул. Київська в напрямку від центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:255 364,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:1 276,82 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
ЄДРПОУ:34849106 Досьє YouControl
Контактна особа:Панчук Наталія Василівна
Телефон:380432595359
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Соборна, 59
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт тролейбусної зупинки «Ліцей №29» по вул. Київська в напрямку від центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)

1
робота
Україна , Відповідно до документації ,
по 30-10-2024
45210000-2
Будівництво будівель


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-03-2024, 16:32:25
Експортовано:28-03-2024, 16:27:59
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-03-2024, 16:28:48
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-03-2024, 16:29:37
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:28-03-2024, 16:30:19
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Виконання робіт
Опис:
Згідно оголошення та додатків до нього.
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
1 276,82 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ДЗІСЬ ІГОР ВІКТОРОВИЧ   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Широцького Костя, будинок 24, 21012, Дзісь Ігор
Остаточна пропозиція:
209 222,41 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
09-04-2024, 14:21

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-04-24, 11:02:59
24

Керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), вимогами «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178» затвердженої Наказом ДП «Прозорро» №25 від 20.10.2022 (далі – Інструкція) та Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Департаменту комунального господарства та благоустрою м. Вінниці від 18.06.2021 №65. Розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу II Інструкції. Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду пропозиції учасника в спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт тролейбусної зупинки «Ліцей №29» по вул. Київська в напрямку від центру м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)» № UA-2024-03-28-009206-a, виявлено невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник ФОП Дзісь Ігор Вікторович не надав складену у довільній формі довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо). ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та Інструкції, а саме: надати складену у довільній формі довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію окремо щодо адміністративного штату учасника, інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій: ПІБ, посада працівників, кваліфікація (або розряд, тощо). Привести документи у відповідність.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-04-24, 11:02:59
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-28-009206-a-a1
Номер договору:
№80
Дата підписання договору:
22-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 22-04-2024 по 31-12-2024
Опис договору:
Згідно з умовами договору.
Ціна договору до змін:
209 222,41 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
209 222,41 UAH
209 222,41 UAH
Ціна договору
209 222,41 UAH
Ціна договору без ПДВ
194 552,23 UAH
Ціна договору після внесення змін
194 552,23 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ДЗІСЬ ІГОР ВІКТОРОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
209 222,41 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ