Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 590 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 7 950,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 23 850,00 UAH |
Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Віра Заволока |
Телефон: | +380634075064 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Тендерна пропозиція учасника та усі документи у складі тендерної пропозиції підписані удосконаленим електронним підписом. 1.2. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків (пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації). 1.3. Оскільки у складі пропозиції Учасника усі документи надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель, то Учаснику необхідно під час виправлення невідповідностей підписати всі документи тендерної пропозиції кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції, під час перевірки якої буде відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. 2.1. У складі тендерної пропозиції поданий Інформаційний лист щодо використання матеріалів вих №04/04-43 від 04.04.2024 р., в якому вказано, – дозволені до використання в установах громадського призначення. 2.2. Відповідно до пп. 2.1. п. 2. Вимоги до матеріальних ресурсів, Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам (Додаток 3 до Документації) матеріали, які будуть використовуватися при проведенні робіт з поточного ремонту, повинні мати належну якість, відповідати технічним вимогам їх використання та бути дозволені до використання в установах для дітей (в т.ч. школи, дитячі садки). 2.3. Надати довідку з підтвердженням вимог зазначених у пп. 2.1. п. 2. Вимоги до матеріальних ресурсів, Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам (Додаток 3 до Документації). Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності, шляхом подання відповідних документів. Уповноважена особа Замовника Віра ЗАВОЛОКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.