Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 549 823,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 45 498,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 22 749,00 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коваль Людмила |
| Телефон: | 380978579998 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
9 |
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТРА-БУД» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт будівлі № ** військового містечка № ** у м. Києві) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до частини 2 розділу 3 тендерної документації замовником вимагається надання учасником копії договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Відповідно до пункту 9 частини 3 розділу 1 документи, створені не самим учасником, а видані іншими органами, установами, підприємствами, організаціями (довідки, листи, сертифікати, паспорти, інструкції та ін.), завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових сканкопій з оригіналів документів, або завірених учасником копій, або у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи установи, що їх видала. Учасником у складі пропозиції подано заяву-договір про надання банківської гарантії від 28.03.2024 № 1087/24-ТГ, що не відповідає вимогам пункту 9 частини 3 розділу 1 тендерної документації замовника. 2) Відповідно до пункту 8 розділу 2 Додатку 1 замовником вимагається подання учасником довідки(-ок) з обслуговуючого(чих) банку(ків) про поточний стан рахунку(ів) (відповідає якщо на рахунках сумарно є не менше 5% відсотків від вартості закупівлі), видана не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником не надано довідки(-ок) з обслуговуючого(чих) банку(ків) про поточний стан рахунку(ів). 3) Відповідно до пункту 10 додатку 4 учасник зобов’язаний зазначити реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасник не зазначив реквізити банку, яким видана банківська гарантія, а саме, АТ «Банк інвестицій та заощаджень». Відповідно до пункту 7 розділу 2 Додатку 1 замовником вимагається подання учасником довідок з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник не надав довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами з банку АТ «Банк інвестицій та заощаджень», яким видана банківська гарантія . Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: 1. Надати Учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТРА-БУД» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - заяви-договору про надання банківської гарантії від 28.03.2024 № 1087/24-ТГ, оформленої відповідно вимог пункту 9 частини 3 розділу 1 тендерної документації; - довідки(-ок) з обслуговуючого(чих) банку(ків) про поточний стан рахунку(ів); - довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами з банку АТ «Банк інвестицій та заощаджень», яким видана банківська гарантія.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.