Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 654 793,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 273,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43905443 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Протас |
| Телефон: | +380342537647 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В результаті розгляду та вивчення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, фізичної особи-підприємця Сисака Дмитра Володимировича, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та в інших документах, а саме: - у складі пропозиції учасником надано проект договору Додаток №5 тендерної документації, у якому відсутня примітка «Згідні з проектом договору» на кожній сторінці, що суперечить вимогам пункту 1 Додатку №3 тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі повинен надати проєкт договору про закупівлю Додаток №5 цієї тендерної документації з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проєктом договору», підписом кожної сторінки посадової особи або представника учасника даної процедури закупівлі та печаткою у разі її використання; - у складі пропозиції учасником надано сканкопію аналогічного договору № 47/23 від 10.03.2023.,у якому відсутній текст на 4 сторінці, що суперечить вимогам тендерної документації, а саме: підпункту 4 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, у якому передбачається, що документи тендерної пропозиції повинні бути викладені в повному обсязі, мати чіткий вигляд повного завершеного документа. Сканкопії з оригіналів документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, фізична особа-підприємець Сисак Дмитро Володимирович повинен усунути невідповідності шляхом завантаження в електронну систему: - проект договору Додатку №5 тендерної документації з приміткою на кожній сторінці «Згідні з проєктом договору», підписом кожної сторінки посадової особи або представника учасника даної процедури закупівлі та печаткою у разі її використання; - сканкопію аналогічного договору у вигляді повного завершеного документа. Сканкопії з оригіналів документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.